אחרי שיר אלמליח, מאור בוזגלו, מייקל לואיס, וסקאזי מגיע הזמר המצליח איתי לוי שחתם חוזה לשנה. לצידו של איתי לוי תככב הדוגמנית וכוכבת הרשת מריה דומרק
מאת: אפי אליסי
״המטרה במהלך ליצור חיבור טבעי בין המותג לי קופר לקהל ולמוזיקה הישראלית. שיריו של איתי לוי זוכים להצלחה רבה, כולל 209 מיליון צפיות בעמוד יוטיוב, מה שמבטיח למותג לי קופר חיבור עם אחד היוצרים והמוסיקאים המובילים בישראל״ אומר דן איתמר, סמנכ"ל השיווק והאסטרטגיה של קבוצת בריל המפעילה את רשת לי קופר בישראל. ומריה דומרק? ״בחרנו במריה דומרק לככב בקמפיין לצידו של איתי לוי בשל היותה אושיית אופנה ואינסטגרם, משפיעה בתחום האופנה, משדרת הצלחה ומלאת שיק״.
במסגרת ההסכם שנחתם ישלשל לכיסו איתי לוי כחצי מיליון שקל עבור שנת 2019. מסע הפרסום הראשון שלו יחד עם מריה דומרק (דוגמנית, כוכבת האח הגדול, חשבון אינסטגרם עם למעלה ממיליון עוקבים וזמרת בתחילת דרכה) יעלה במהלך חודש אפריל, לרגל השקת קולקציית אביב קיץ 2019. בין לי קופר לאיתי לוי יתקיים שיתוף פעולה נרחב שיכלול בין היתר: סרטון טלוויזיה, פעילות רחבה בדיגיטל וברשתות החברתיות, שלטי חוצות, קטלוג, פוסטרים בנקודות המכירה ופעילות יחסי ציבור עניפה. בנוסף, שיריו של איתי לוי יושמעו ברשת החנויות ויערכו מפגשי מעריצים.
איתי לוי ומריה דומרק מגיעים אחרי שיר אלמליח, מאור בוזגלו, מייקל לואיס, סקאזי, אור גרוסמן ודמויות ממותגות אליהם התחבר הקהל כחלק מאסטרטגיה שיווקית של המותג. תקציב הקמפיין הוא כ-3 מיליון שקל. דן איתמר: ״הז'אנר החדש בעולם האופנה מוצא את ההשראה שלו בעיקר מעולם המוזיקה, וזאת מגמה עולמית ההולכת ומתחזקת בעיקר על ידי מעצבי אופנה ומותגים בינלאומיים. אנו בטוחים שהקמפיין והפעילות המשותפת עם איתי לוי ומריה דומרק יצורו עניין רב בקרב קהלי היעד ובאז רחב סביב המותג״.
מגזין אופנה של ישראל
מייסד ועורך אחראי: אפי אליסי
אינסטגרם: fashionisraelmagazine
קבוצת האופנה והביוטי שלנו פתוחה לכולם: מגזין אופנה של ישראל