אסתר לחמן. סומק טבעי

ערוגות. צילום: יח״צ7
|

אחרי שאסתר לחמן, מי שעומדת בראש המותג "ערוגות", כבשה את המדינה עם סדרות מוצרים אורגניים, אסתר פורצת שוב ומציגה את מוצרי האיפור המינרליים, פרי רוקחות ופיתוח של למעלה מ-5 שנים. 

"ערוגות" הינו המותג המוביל בישראל ברוקחות טבעית המייצר מוצרים אורגנים ועכשיו גם איפור מינרלי מהערוגה והטבע ועד לבקבוק. 

למה איפור? 

"רוב הנשים מתאפרות, מי יותר מי פחות, אולם כל מוצרי הקוסמטיקה כיום מכילים חומרים סינטטיים וכימיקלים" אומרת אסתר, "נעשה מחקר שהוכיח כי ישנם 400 סוגי כימיקליים שונים בדם של כל אחת מאיתנו, תוצאה ישירה משימוש בקרמים, בחומרי ניקוי, סבונים, משחת שיניים ועוד, מוצרים הנמצאים בשימוש יומיומי ואנחנו לא נותנים את הדעת מה הם מכילים ומהו הנזק שלהם לטווח הארוך והקצר, וזה כולל גם את התינוקות והילדים שלנו".

ערוגות. צילום: יח״צ-15
ערוגות. צילום: יח״צ

העור שלנו הוא איבר שסופג את כל החומרים שבאים איתו במגע, כולל הקרמים שאנחנו מורחים, והם נכנסים למחזור הדם. כיום הפיקוח על מרכיבי המוצרים הוא מינימלי ומאפשר ליצרנים להכניס מרכיבים כמו תוצרי תעשיית הנפט ומשמרים סינטטיים, ואף לקרוא למוצר טבעי מבלי לחשוש.

פעם הידע על צמחי מרפא היה עובר בירושה מסבתא לאמא לבת. היום עם התרבות המערבית התרחקנו מהטבע וכך מהבריא והנכון. ועם זאת ישנה עליה משמעותית במודעות למרכיבי המוצרים, בעיקר בקרב הדור הצעיר שחשוף לידע ברשתות החברתיות. ועדיין זה לא מספיק. 

גווינת פלאטרו הפכה את הבלוג שלה כשופר לאיכות חיים ול-Wellness שכולל אורח חיים בריא ונכון. העלתה את המודעות לצריכת מוצרים טבעיים, אורגניים, ומינרליים. אליה הצטרפו סלבריטאיות בעולם שמתאפרות כל יום וכל היום וגילו שעורן מזקין טרם זמנו עד פי שתיים מנשים רגילות. 

ערוגות. צילום: יח״צ12
ערוגות. צילום: יח״צ

איך הכול התחיל?

"ראיתי את הצד המכוער של היופי ורציתי לנקות את הבית מרעלים" אומרת אסתר, "הייתי חסרת אונים עם החום הראשון של התינוק שלי. לא ידעתי מה לעשות וגיליתי פער עצום בדרך הטיפול הקונבנציונלית ובין הגישה שדגלתי בה, טיפול הוליסטי של גוף ונפש.

התחלתי לרקוח צמחי מרפא עם שמנים, ולייצר מוצרים אורגניים. המוצר הראשון, שהוא מוצר הדגל שלנו עד היום, הוא תרופת הפלא שרקחתי מצמחי הקלנדולה, והיות ורקחתי כמות גדולה של 20 צנצנות, חילקתי לשכנות, שניסו וראו שהפריחה על ישבני התינוקות נעלמה כלא הייתה.

הוזמנתי להרצות בערבי סטודנטים ודיברתי על הרעלים, האלומיניום והכימיקלים שבמוצרים, ואנשים בקשו אלטרנטיבה. רקחתי בבית מוצרים אורגניים מצמחי מרפא שגידלתי בגינה בבית שלי, כמו קרמים, משחות שיניים, דיאודורנט ועוד, ובכל פעם יצאתי עם מוצר חדש שנחטף. פתחתי סדנאות אליהן הגיעו כל שבוע מאות נשים כולל סלבס וזה נמשך עד היום. השלב הבא היה ספר שמאגד את הידע ומתכונים להכנה. תחילה הדפסתי 200 ספרים והיום הספר משווק במהדורה שביעית, 2000 עותקים כל פעם. ישנה דרישה מתוך צורך ובשלות של אנשים ללמוד ולשנות.

ערוגות. צילום: יח״צ10
ערוגות. צילום: יח״צ

למה רק עכשיו?

"שנים שהלקוחות שלנו שמשתמשות במוצרי "ערוגות" דורשות גם איפור. זהו תחום מאד מאתגר ומחדש היות והצלחנו לייצר פורמולה אורגנית טבעית מהערוגה היישר לשולחן האיפור של האישה. 

אם נסתכל סביבנו בטבע, נראה שכולו צבעים ופיגמנטים, ואחרי כ-5 שנים של פיתוחים מעבדתיים הצלחנו למצות את הפיגמנטים והמינרלים של הטבע ולהפוך אותם לאיפור אמיד בו העור נושם.

ערוגות. צילום: יח״צ - 5
ערוגות. צילום: יח״צ

אילו מוצרים יהיו בסדרה?

מוצר הדגל הוא "ביבי קרם" BB Cream,  מסקרה, ליפגלוס ב-3 גוונים, פודרה במנעד צבעים עם תוספת הגנה מהשמש, שימר ב-2 גוונים, סומק ב-3 גוונים. המבחר הגדול של הסמקים והשימרים עשיר במיוחד ויכול לשמש כצללית עדינה שמתמזגת לטוטל לוק עדין.

הקהילה של ערוגות, היא תוכן ולא רק מוצרים

"ערוגות" זו מודעות ואורח חיים בריא, Wellness ואיכות חיים שקיימים בכל מוצר כשהתוכן חשוב לא פחות מהמוצר עצמו, בקוסמטיקה ובאיפור.

הקהילה של אסתר מונה כ-80K נשים, ניתן להצטרף אליה בפייסבוק, באינסטגרם, בערוץ יוטיוב או בוואסאפ.  

אם גם אתן רוצות להיות שייכות לקהילה הירוקה ולדעת שגם אתן תרמתן את חלקכן בהגנה על הסביבה, על כדור הארץ ועל עתיד ילדינו, הצטרפו לקהילת "ערוגות" וביחד נחולל את השינוי.

Maya Oshri Cohen, מאיה אושרי כהן

מאיה אושרי כהן – עורכת ראשית
אינסטגרם: maya_oshri_cohen

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות איפור, ביוטי, חדשות היופי, טיפוח
תגובות פייסבוק