גל גדות הפנים של REVLON

בצילום: גל גדות הפנים של רבלון ל-2018-1
|

גל גדות שזוכה בפרסים על הופעתה בשובר הקופות WONDER WOMAN, הסרט שהפך אותה לכוכבת על בינלאומית, לא מפסיקה לכבוש פסגות. הוונדר וומן שלנו קטפה קמפיין עולמי נחשק של REVLON.
וגם: קבלו מאיתנו 5 שלבים פשוטים באיפור שיהפכו אתכן לוונדר וומן

 

בצילום: גל גדות הפנים של רבלון העולמית ל-2018. צילום: אינסטגרם
הפנים של REVLON. גל גדות. צילום: אינסטגרם

 

מאת: ליאת ברEfifo מהערוץ Loli Bell

סינדי קורפורד, קלאודיה שיפר, האלי ברי, אמה סטון ועכשיו גם גל גדות. השחקנית והדוגמנית המצליחה ביותר שלנו לא מפסיקה להפתיע וזוכה להיות הפרזנטורית של המותג האמריקאי REVLON. "אני מכירה את המותג REVLON מאז שאני זוכרת את עצמי משתמשת באיפור. זה מותג שאוהב נשים וחוגג נשיות" אמרה גל גדות בראיון ל-WWD.

 

בצילום: גל גדות בטקס גלובוס הזהב 2018. צילום: פינטרסט
זוהרת. גל גדות בטקס גלובוס הזהב 2018. צילום: פינטרסט

 

לא סתם נבחרה גל גדות להוביל קמפיין תחת השם  "LIVE BOLDLY". מדוגמנית ישראלית ששירתה בצבא ועד לכוכבת הוליוודית בתפקיד וונדר וומן, זכתה גל גדות לאהדה רבה בעולם כולו. תפקידה בסרט הפך אותה לסמל של אשה חזקה ובטוחה עבור נערות ונשים רבות בארץ ובעולם.

 

בצילום: גל גדות הפנים של רבלון ל-2018
״מותג שאוהב נשים״. גל גדות. הפנים של REVLON. צילום: יח״צ חו״ל

 

עם דימויים כמו אלו, מי לא הייתה רוצה להיראות וונדר וומן? ריכזתי עבורכן 5 צעדים פשוטים שיוציאו מכל אחת את הוונדר וומן שבה:

שלב 1 – בסיס האיפור
גל גדות לא מרבה להעמיס שכבות של מייקאפ וקונסילר, אלא שומרת על מראה טבעי וזוהר. נוכל להשיג זאת באמצעות שכבה דקה וקלילה של מייקאפ בעל גימור טבעי ומעט קונסילר באזורים הדורשים כיסוי נוסף.

שלב 2 – חימום הפנים
גם בחורף אין סיבה להזניח את השיזוף ותמיד מומלץ להוסיף מעט צבע לפנים באמצעות ברונזר. את הברוזנר נניח ביד רופפת באזורים בהם השמש תוכל לשזף אותנו באופן טבעי, כמו אזור הלחיים, המצח והאף.
טיפ: רצוי להעביר מברשת עם ברונזר בעדינות גם באזור הצוואר כדי לאחד אותו עם שאר הפנים.

בצילום: REVLON. שפתון סופרלסטרוס (גוון בומב). מחיר: 69.9 שקל. צילום: יח״צ חו״ל
REVLON. שפתון סופרלסטרוס (גוון בומב). מחיר: 69.9 שקל. צילום: יח״צ חו״ל

שלב 3 – הדגשת קו הריסים
בכל התמונות ניתן לראות שגל גדות שומרת על מראה עיניים יחסית נקי, אך לא מוותרת על הדגשת קו הריסים. הדרך המהירה ביותר לעשות זאת היא באמצעות מברשת דחוסה וצללית שחורה. נעבור עם המברשת על גבי קו הריסים העליון וניצור מעין קו מעושן שידמה איילינר. עם השאריות שנותרו על גבי המברשת נעבור גם בקו הריסים התחתון כשנתמקד בזווית החיצונית.

שלב 4 – לתת במה לריסים
כדי להשלים את מראה העיניים, נעמיס שתי שכבות של מסקרה שתהפוך כל ריס להיות גלוי ומתוח. ניתן למרוח גם בריסים העליוניים וגם בתחתונים.

שלב 5 – שפתיים בולטות
כדי לסגור את כל הלוק ולהרגיש וונדר וומן אמיתית, אין כמו על שפתיים בולטות ודומיננטיות שיקבלו במה באמצעות כל אודם או שפתון. הצבעים הפופולריים שניתן לראות על גל גדות אלו גווני הבורדו והסגולים למיניהם שמעניקים תחושה חורפית.

 

בצילום: ליאת בר, LOLI BELL-1

ליאת בר – LOLI BELL
מייל: liat.lolibell@gmail.com
ערוץ יוטיוב: https://www.youtube.com/c/LoliBell-liat
אינסטגרם: liat.lolibell

רוצות רעיונות נוספים לאיפור בהשראת גל גדות?

אתן מוזמנים לצפות באחד מסרטוני היוטיוב הראשונים שעלו ב-LOLI BELL, הערוץ שלי

 

 

פורסם בקטגוריה איפור
תגובות פייסבוק