דיויד בקהאם עושה את H&M

דיויד בקהאם עושה את H&M-5
|

 דיוויד בקהאם מצטלם בסטייל בקמפיין Modern Essentials ל-H&M

אייקון הסטייל דיוויד בקהאם הצטלם לקמפיין H&M החדש לקולקציית Modern Essentials selected by David Beckham. הפרסומת צולמה ברחובות ליסבון, שם דיוויד מבין שכולם רוצים להתלבש בדיוק כמוהו. הקמפיין יושק בטלוויזיה ובקולנוע, ובאתר hm.com, ב-18 בפברואר.


זוהי הפעם השנייה שדיוויד עובד עם הבמאי פרדריק בונד, והם ממשיכים בקו של הפרסומת הקודמת בה הקומיקאי קווין הארט התלבש בדיוק כמו דיוויד. בסרט החדש דיוויד יוצא מהמלון שלו ומגלה שכל האנשים סביבו לבושים בדיוק כמוהו כולל הילדים על הסקייטבורד, התינוק, הסבתא וכל הגברים בעיר. הסרט ילווה בקמפיין פרינט שצולם  על ידי מריו סורנטי.

דיויד בקהאם עושה את H&M-2
צילום מריו סורנטי

הקמפיין מדגיש את מעמדו של דיוויד כמוביל אופנתי של מיליוני גברים ברחבי העולם. דיוויד מאמין כי שילוב בין המסורת של הלבוש הגברי לבין רעיונות חדשים ורעננים הוא שמקדם את אופנת הגברים. הפריטים שהוא לובש בסרט נבחרו כולם על ידי דיוויד עצמו מקולקציית Modern Essentials, והם הדוגמה המושלמת לסגנון העל-זמני שלו.

דיויד בקהאם עושה את H&M-3
צילום מריו סורנטי

דיוויד בקהאם: "אני תמיד נהנה לצלם את הקמפיינים של H&M. הם באמת מבינים את הסגנון ואת חוש ההומור שלי. היה נפלא ללבוש פריטים כל כך מתוחכמים מקולקציית Modern Essentials וגם ליהנות כל כך".

דיויד בקהאם עושה את H&M-4
צילום מריו סורנטי

זהו הקמפיין החדש לקולקציית Modern Essentials selected by David Beckham. מדי עונה, דיוויד בוחר את הפריטים האהובים עליו מקולקציית Modern Essentials שלH&M היוצרים יחדיו מלתחה של פריטי חובה מעודכנים וקלאסיקות חדשות שגברים יכולים להסתמך עליהן לאורך כל העונה. הקולקציה החדשה תוצע למכירה בכל חנויות H&M המציעות בגדי גברים, ותגיע אליהן בשני חלקים – ב-18 בפברואר וב-10 במרץ.

 

 

 

 

 

פורסם בקטגוריה כללי
תגובות פייסבוק