אופנת-גברים: בגיר. אפור אופנתי

בגיר קולקיית חליפות 2017-4
|

אופנת-גברים: בגיר: מותג החליפות הוותיק ׳׳בגיר׳, מנסה למשוך אליו את הדור החדש. משימה לא קלה, אך אפשרית

אופנת-גברים: בגיר: מאת: אפי אליסי

בגיר קולקיית חליפות 2017-3
״למשוך אלינו את גילאי 25-35״. חיים רייך, מנ״כל בגיר. עם הפרזנטורים של החזון שלו. צילום: אפי אליסי

הוזמנתי להיות העיתונאי היחיד שיסקר את צילומי קולקציית 2017 של ׳בגיר׳. סוג של בלעדיות. אני זוכר את ׳בגיר׳ עוד מילדותי. אבא ז״ל היה נוהג לקנות שם. החלל הזה, ״1947״, בתחנה המרכזית הישנה של תל אביב, שימש את הסט. התבוננתי מהצד ועלו בי זכרונות. המקום הטרנדי הזה, שעושים בו אירועי יוקרה, נמצא בג׳יפה של תל אביב. זה לא ממש קשור למה שבאתי לסקר. אבל החיבור הזה של החצר האחורית של תל אביב, עם ׳פואה גרה׳ התגלגל לי בראש.

על הסט הצטלמו שני דוגמנים. מיכה עמוס לסוכנות ׳רונן אור צרפתי׳ ויפיוף בינלאומי, Julius naegeli, של ׳יולי׳, שהגיע מגרמניה לחודש, ועשה את ׳בגיר׳ רגע לפני שחזר למולדתו. את הסטייליסטית הפרילנסית ששכרו לצילומים, לימור ריחנה, לא ממש הכרתי, היא נזפה בי קלות על כך. ועדיין, גם היא לא ממש הכירה אותי. אז הכל בסדר. שני צלמים היו שם. על הסטילס פיקד שי קדם ואת הוידאו, צילם הצלם הכי חתיך שאני מכיר, זוהר שטרית. יוני שיין היה שם לסדר את השיער והאיפור שהבנים של ׳בגיר׳ ייראו הכי מעודכנים שיש.

אופנת-גברים: בגיר

בגיר קולקיית חליפות 2017-1
האפור חוזר להיות אופנתי. צילום: אפי אליסי

האיש שהקסים אותי הוא חיים רייך, מנכ״ל ׳בגיר׳. איש חברותי, סחבקי משהו, שהזכיר לי דמות של מושבניק עירוני. את בגיר קנתה משפחתו דרך חברה משפחתית שהיתה בבעלותם. שני אחיו עובדים איתו בחברה ואחראים על נושא השיווק והמכירות. רייך אחראי על הייצור. מה שאומר שהוא יושב על הראש של ענת ביטמן, המעצבת הראשית של החברה, על מנת שתביא לו את החידושים שהוא מדמיין בראשו. אז מה החידושים אתם שואלים? בואו נתחיל מהבעיה של ׳בגיר׳. ׳בגיר׳ נתפסת כמותג למבוגרים בלבד. הקו החדש ואיתו הפרזנטורים הנחשקים, מנסים למשוך אליהם את אלו שלא נכנסים ל׳בגיר׳ (גילאי 25-35) ומדובר ברשת שיש לה 30 נקודות מכירה ברשת ׳המשביר לצרכן׳ ו-10 חנויות דגל.

אז איך מביאים אותם את אלו שחושבים שאתם מותג זקן משהו?
חיים ריייך, מנכ״ל ׳בגיר׳: אני מדבר על חדשנות הן מבחינת חומרים, והן מבחינת הצבעוניות, אותם אנו מכוונים לאנשי עסקים צעירים בתקווה שיהיה להם מעניין. אני נהנה ללבוש בגיר. אני מרוצה מאוד מהקולקציה החדשה, זה החזון שלי, זה מה שדמיינתי. יש לי צוות נהדר שאני סומך עליו. ועדיין, אני מאוד מעורב בתפיסה של הכיוון והצוות זורם עם הרעיונות שלי. המטרה שלי היא, שהלקוחות שלנו יוכלו להתלבש לכל אירוע ולהרגיש נוח ומכובד. החשיבה היא להביא את הדור הצעיר אלינו. יש לנו שם של אופנה למבוגרים והמציאות שונה לגמרי. ואגב, רוב המדידות נעשים עליי, לפי המידות שלי.

בגיר קולקיית חליפות 2017
שנות השבעים בדמות ז׳קט הקורדרוי נראים טוב על Julius naegeli, הדוגמן הבינלאומי של יולי. צילום: אפי אליסי

אופנת-גברים: בגיר

נו, מה יש לך לחדש?
ענת ביטמן, מעצבת ראשית: ״עיצבתי ליין מחוייט לאירועי אופנה בגוונים אפורים שלא דיבר לקהל לפני כן. מבחינתי החידוש העיקרי הוא שהאפור חזר להיות בון טון אופנתי ולא אותו אפור אפרורי כבד קלאסי ומיושן. לצידו הכחולים, שמקבלים גם השנה ביטוי, ומוכיחים עצמם שוב כצבע נחשק. טקסטורות: בהם נוכחים פסי סיכה, משבצות בתוך האריגה עצמה. חידוש: צווארון ׳פיק לאפל׳ שהוא למעשה צווארון מחודד שפיצי. כיסי שפה מעודנים ודקים, שקטים ומינורים. הבלייזרים כפריט בטקסטורות ומרקמים, כטרנד שנות של שנות השבעים, והקורדורוי מקבל חשיפה מחודשת״.

בגיר קולקיית חליפות 2017-2
מיכה עמוס לסוכנות ׳רונן אור צרפתי׳ והסטייליסטית לימור ריחנה. צילום: אפי אליסי

אז האם האפור שחוזר להיות אפור אופנתי ולא סבאי, יצליח להכניס את הצעירים ל׳בגיר׳? אולי יהיו אלה הז׳קטים מקורדרוי שמאוד אהבתי. אני מקווה בשביל בגיר שכן. אולי יש להם שם של מותג למבוגרים, אך בנושא אחד אין ויכוח. מדובר בחליפות עילית ובאיכות גבוהה מאוד.

רשת בגיר

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה ישראלי
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
טלפון: 050-7368167
אינסטגרם: fashionisrael.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel
כתובת למשלוח: רח׳ בר כוכבא 1, דירה 1, רמת גן

אודות Fashion Israel

מגזין אופנה של כולם!

משמש במה ייחודית לדור החדש של האופנה בישראל: מעצבי אופנה, צלמי אופנה, סטודנטים לאופנה, בוגרי אקדמיות לאופנה ובתי ספר לצילום אופנה.

Fashion Israel שם לו למטרה לקדם ולפתח כישרונות בתעשיית האופנה הישראלית: נשים, גברים, יהודים, ערבים, דתיים, חילוניים, הומואים, סטרייטים, לסביות, טרנסג׳נדרים, בי סקסואלים. מכל דת, מגדר ולאום.

נועזים, בועטים ותוססים

מקדם כישרונות המבקשים במה להשמיע מעליה את קולם הרם, הברור והמחדש – נועזים, בועטים ותוססים מתחומי אופנה, ביוטי וצילום בישראל.

אנג׳נדות חברתיות

קידום מעמד האישה, שיתוף פעולה עם אקדמיות, מכללות ובתי ספר גבוהים בארץ לצילום ואופנה, אופנה בחברה ערבית – במה אופנתית לתעשיית האופנה של ערביי ישראל. חשיפה של אלפי סטודנטים. פועל למען אנשים בעלי מוגבלויות, פגועי נפש, נכים ועוד.

התפתחות וחדשנות

דגש מיוחד על קהילת מעצבי אופנה, צלמי אופנה, הדוגמנים/יות סטייליסטים וסטייליסטייות, מעצבי השיער ואנשי האיפור.


קורונה, טרנדים, סטייל, אופנה, חדשות האופנה, מגזין אופנה,

אופנת נשים, אופנה ישראלית, אופנת גברים,

Fashion, Fashion Magazine, שנקר, ויצו חיפה, בצלאל

זארה נשים, קסטרו, רנואר, אופנת נשים, שבוע

האופנה, איפור, הפקות אופנה, ZARA, CORONA, זארה, זארה גברים


תגובות פייסבוק