עם קולקציית קפסולה שמצליחה לשלב בין מסר חשוב, תרומה חיונית וסטייל, השיקה גולברי פעילות ישראלית במסגרת קמפיין עולמי למודעות לסרטן השד
איתי א. גורביץ' – עורך אופנה
רשת גולברי אינה רק השואו והבאזז, כפי שנראו בתצוגה שנערכה בתחילת החודש באמפי תיאטרון קיסריה, בה הופיע האיש והסולד אאוט עומר אדם.
אלה מכם שיבקרו בזמן הקרוב באחד מסניפי הרשת וודאי ייתקלו, לצד מגוון רחב של פריטים חדשים, בקולקציית קפסולה וורודה. שימו לב אליה.
ולא רק בגלל הצבע הנעים, הנחשב לפופולרי בקרב נשים רבות, ועיצובים שימשכו את עיניכם, אלא גם בשל המסר שעומד מאחורי העיצובים.
הקולקציה הוורודה הינה חלק מקמפיין עולמי להעלאת מודעות לסרטן השד, אותו מובילה קבוצת אסתי לאודר תחת הסיסמה
"בואו ננצח את סרטן השד. אנו חזקים יותר יחד". כחלק מהפעילות בישראל, הנערכת במהלך חודש אוקטובר, יזמה קבוצת "אסתי לאודר"
ביחד עם האגודה למלחמה בסרטן, שיתוף פעולה עם רשת גולברי, במסגרתו יצרו מעצבי המותג קולקציית קפסולה ורודה, אשר תימכר בסניפי הרשת
ו-30 אחוזים מההכנסות ממנה יועברו כתרומה לאגודה למלחמה בסרטן, עבור ניידות לבדיקה מוקדמת ומחקר.
הקולקציה כוללת מגוון רחב של פרטי אופנה ורודים, כמו: ג'קטים, עליוניות, סריגים, שמלות, צעיף, כפפות, תיק, ארנק, מטרייה ועוד.
כמו כן, עיצב המותג חולצת טי, המוצעת בלבן או שחור, עליה כתוב בוורוד "חיה בסרט ורוד", משפט המקבל יותר ממשמעות אחת, מעבר לזו השמורה לחודש המודעות.
בקמפיין המלווה את המהלך משתתפות, לצד הפרזנטורית אסתי גינזבורג, סבלריטאיות מקומיות,
ביניהן טהוניה רובל, שלי גפני, ארבל קינן, סנדרה רינגלר, שירלי בוגנים ועוד.
מחירים: 79.90-349.90 שקל
להשיג בסניפי הרשת ובאתר האונליין www.golbary.co.il
Fashion Israel – מגזין אופנה ישראלי
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
אינסטגרם: fashionisrael.mag
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של ישראל
דף עסקי: Fashion Israel