בית האופנה האמריקאי טומי הילפיגר משיק קולקציה חדשה לסתיו. הסגנון הפרפי מתחזק העונה עם דגש על חולצות מכופתרות, חולצות פולו, בלייזרים, פריטי דנים, פריטי עור ומוקסינים הקולקציות לנשים ולגברים מביאות לידי ביטוי את מגמת היוקרה השקטה, עם פריטים במראה קלאסי תוך שילוב שפה עיצובית נקייה ולוגואים מעודנים
כל מה שצריך לדעת על טומי הילפיגר
טומי הילפיגר (באנגלית: Tommy Hilfiger) הוא מותג בבעלות PVH הידוע באופנה האמריקאית והמשובחת שלו.
טומי הילפיגר נקרא על ידי מייסדו הנושא את שמו בשנת 1985. המותג נודע בסגנונות האמריקאים הקלאסיים שלו וזכה להכרה עולמית במהלך שנות התשעים, והפך להצלחה מסחרית על ידי התייחסות לתרבות הפופ ושבירת סטנדרטים אופנתיים עם בגדי הספורט היומיומיים שלו. טומי הילפיגר היה אחד המניעים הראשונים של טרנד מאניה הלוגו, והשתמש בלוגו הכחול, האדום והלבן שלו כאלגוריה לאתוס המותגים על ידי הפיכתו למאפיין עיצובי בולט.
טומי הילפיגר משיק קולקציה חדשה בסימן חזרה לשורשים, עם נרטיב העוסק בתחושת השייכות והתרבות האמריקאית שכה מזוהה עמו. הסיפור לעונה הקרובה מתחיל מנקודת מבט מכילה על קהילות ותרבויות המתאחדות בפורטרטים משפחתיים אינטימיים בסגנון דוקומנטרי. באמצעות שימוש בצבעי דגל ארה"ב, בשילוב קלאסיקות על-זמניות נוספות, נפרשת תפיסה אופטימית חדשה על מהותה של אמריקה המודרנית ומקומה בשמחה המשותפת שנובעת מלהיות יחד.
הקמפיין מציג מפגש פסגה בין מוזיקה לאופנה
צוות רב-דורי של חמש משפחות אמריקאיות אייקוניות. בין המצולמים מככבים המפיק האגדי קווינסי ג'ונס, המוזיקאית,SZA דוגמנית הפלאס פאלומה אלסר והטופמודל אמבר ולטה. "זוהי חגיגה של ערכי המותג – שייכות והכלה עם התמקדות במשפחה", סיפר טומי הילפיגר. "הפגשנו צוות של חברים ובני משפחה מוכשרים במיוחד, שהקשרים העמוקים והתמיכה הבלתי מעורערת ביניהם מזכירים לי את מערכות היחסים העוצמתיות שיש לי עם אהוביי".
קולקציית סתיו 2023
המראה הפרפי הכל-אמריקאי
הסגנון הפרפי הנצחי מדבר על תרבות הקולג'ים רבת השנים, ותחתיו נכללים פריטי רטרו ואתליז'ר לנשים ולגברים, כמו חולצות פולו, מכנסי ג'וג, טי-שירטס מודפסות, סווטשירטים וקפוצ'ונים לצד סריגים הנלבשים מעל חולצות מכופתרות, בלייזרים, נעלי מוקסין, מעילי בומבר ומכנסי כותנה מוקפדים.
משבצות טארטן
אחד מסיפורי המפתח הבולטים בקולקציה מציע פרספקטיבה מודרנית על הדפס משבצות הטארטן המופיעות בפרשנויות סמארט-קז'ואל מגוונות על מעילי צמר או פאפר, עליוניות, חצאיות מיני, בלייזרים וחולצות מכופתרות. הפריטים המשובצים נטמעים ברמיקס העל-זמני של אנסמבל פרפי עדכני, הכולל פריטי דנים, גווני בז', לבן, בורדו, אדום, חאקי וכחול כהה, כמו גם בגזרות סטריט ספורטיביות או מחויטות יותר.
דנים על דנים
גם מראה הדאבל דנים בולט העונה, עם לוקים המורכבים מז'קטים וחולצות דנים המשולבים עם ג'ינסים בגזרות בוט-קאט או גזרות ישרות בהשראת שנות ה-90. להשלמת הלוק מציעה הקולקציה את אחד מפריטי הדגל המבוקשים של העונה – ז'קט עור חום בצללית בומבר קרופית בעלת צווארון שרלינג.
מינימום מיתוג, מקסימום איכות
אלמנט מובחן נוסף הינו התייחסות למגמת ה-Quite luxury, אותה ניתן לראות בקולקציות הנשים והגברים. המגמה דוגלת בפריטי לבוש במראה נקי, קלאסי ועל-זמני, כאלו שיעמדו במבחן הזמן וישמשו יסודות חזקים במלתחה. היוקרה השקטה מובאת על ידי שינוי גישה מיתוגית, סלידה מלוגואים גדולים שהיו אולי פופולריים בעבר, ודגש על לוגואים מעודנים, תוך הטמעתם באופן אורגני אל השפה העיצובית. גם מבחינת הצבעוניות בולטת המונוכרומטיות הנקייה, בעיקר בקולקציית הגברים הנשענת על פלטה שקטה ורגועה של בז', חאקי, ירוק זית או כחול כהה.
מאיה אושרי כהן – עורכת ראשית
אינסטגרם: maya_oshri_cohen
Chief editor & art director: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel