יהודה לוי. שחקן חשוב מאוד

יהודה לוי, מאור שוויצר, אופנה, אמנות, איפור, אתר אופנה, הפקות, הפקות אופנה, חדשות אופנה, טרנדים, כתבות אופנה, מגזין אופנה, מאפרות, מגזין אופנה 2018, מגזין אופנה אונליין, מגזין אופנה ועיצוב, מגזין אופנה ישראלי, מגזין סטייל, מגזיני אופנה ישראלים, עיצוב אופנה, עיצוב שיער, עיתון אופנה, עיתון אופנה 2018, צילום, צילום אופנה, שיער, Beauty, Efifo, Facebook, fashion, Fashion Articles, Fashion Magazine, Fashion News, hair, Hair style, Instagram, Israel, Israeli Fashion Magazine, Makeup, Models, Pinterest, style, Trends, Twitter -20
|

נינט טייב בהריון ויהודה לוי ילד את חייו בסידרה חדשה

מאת: אפי אליסי

שירלי מושיוף עושה את יהודה לוי, שעושה את עצמו. הכוכב הגדול של המיינסטרים הישראלי הוא קורבן עצמי, שעיר העזאזל של בחירות חייו. "איש חשוב מאוד" מפשיטה את השכבות הצהובות איתם נאלצים הסלבס להתמודד, שכבות שהלבישו על גופם התקשורת, החברה, והם עצמם. שכבות לא פשוטות של אורח חיים.

www.fashion-israel.co.il
יהודה לוי הדור הבא. "איש חשוב מאוד". (צילום מתוך הטלוויזיה)

מסע חייו של יהודה לוי כלל קולנוע, טלוויזיה, פסטיגלים וקריירה עמוסת טלנובלות שכמו יצאה מהמסך, והתחברה לקרביים שלו. אתה לא פרטי יהודה. 'צעירי תל אביב' הביאו אותך לעולם. זו היתה הלידה שלך. זוכר? לקחת לך בחירה לא פשוטה. כבר ב'יוסי וג'אגר' ראינו את הבייגלה מעל ראשך והתאהבנו. אבל אז באו הפסטיגלים והטלנובלות והרומנים המתוקשרים. וכך מדרגות נעות, עולות ויורדות של שיאים ונפילות, כמעט שני עשורים. כסף מול איכות.
באת לסידרה כדי לצעוק: "עזבו אותי באמשלכם, אני שחקן". אתה שחקן יהודה לוי, בן זונה של שחקן. מהטובים שצמחו כאן. עשית עוול לעצמך. הרשית לאחרים לעשות לך את העוול שלקח את הפוקוס מהמהות שלך. עכשיו אתה כאן בסידרה סוחפת, כזו המראה לצופה את האיש הרואה עצמו כל בוקר מול המראה. האמת? כיף לראות את האיש הזה.

www.fashion-israel.co.il
מגרש משחקים חדש. שירלי מושיוף בעבודה יוצאת דופן. יהודה לוי (צילום מתוך הטלוויזיה)

שירלי מושיוף, תסריטאית ובימאית הסידרה מגישה לנו עבודה יוצאת דופן. היא מרעננת את טלוויזיה המשעממת שלנו בדיאלוגים חכמים ובבימוי הנותן מקום לשפה טלוויזיונית שנונה ומרתקת. שפה שהפשטות שלה היא סוד קיסמה, שפה טלוויזיונית שמשחקת עצמה לדעת במקום בו נכשלים כל כך הרבה אחרים.

"איש חשוב מאוד", הוט

עזבו אותי באמשלכם, אני שחקן. אתה שחקן יהודה, בן זונה של שחקן

Fashion Israel – מגזין אופנה של ישראל
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
אינסטגרם: fashionisrael.mag
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של ישראל
דף עסקי: Fashion Israel

תגובות פייסבוק