חברת התכשיטים היוקרתית JB נותנת חסות לפרויקט MUZA של StandWithUs במסגרתו 10 בלוגרים מובילי דעת קהל בתחום האופנה והעיצוב מגיעים לארץ להיחשף לתרבות הישראלית דרך היצירתיות, היזמות ותחום האופנה הפורח במדינה
מאת מערכת המגזין
במסגרת פרויקט Muza, בין התאריכים 30/8-4/9 12 בלוגרים מובילי דעת קהל מתחום האופנה ומעצבים מוכשרים מרחבי העולם, בעלי מאות אלפי עוקבים ברשתות החברתיות השונות (פייסבוק, טוויטר, בלוגים, אינסטגרם, וויבו הסינית ועוד) אשר ייחשפו למדינת ישראל דרך היצירתיות, היזמות ותחום האופנה הפורח במדינה. המשתתפים יבקרו במקומות המיוחדים והמדהימים שיש לישראל להציע – מנופיה המרהיבים של ירושלים, דרך ים המלח, מצדה ועד חיי הלילה הייחודים של תל-אביב, כל זה תוך שימת דגש על חשיפת המעצבים למקומות המאפיינים את תעשיית האופנה בישראל, בתי ספר אופנה, מעצבים ישראלים מובילים – אותנטיים ומסחריים כאחד.
מטרת אירוח הבלוגרים היא לשפר את מיתוגה של ישראל ולהציגה כמדינה מודרנית, רב-תרבותית, אותנטית וייחודית בקרב מיליוני משתמשים ברשתות החברתיות.
על מנת להשיג יעד זה נבחר השילוב בין כוחן של הרשתות החברתיות והאופנה לבין יופייה וייחודה של ישראל.
משתתפי הפרויקט יפרסמו את החוויות שיעברו בארץ ברשתות החברתיות בהם הם פועלים במטרה להגיע לחשיפה מרבית [חשיפה מצרפית ל- 1-2 מיליון עוקבים ברחבי העולם!]. המטרה להשיג חשיפה בקרב קהל עוקבים צעיר אשר הוא דור העתיד בעל ההשפעה. חברת התכשיטים JB תאבזר את הבלוגרים במיטב מותגי היוקרה במהלך כל הביקור ובערב הגאלה במלון הדיויד אינטרקונטיננטל שיסגור את הביקור. על רשימת המוזמנים הופקד מוטי רייף על מנת להביא את גדולי התעשייה. הפרויקט ביוזמת סטודנטים מתנדבים מהמרכז הבינתחומי הרצליה במסגרת התכנית StandWithUs fellowship – תכנית למנהיגות בדיפלומטיה ציבורית שמכשירה את מנהיגי העתיד.
StandWithUs – ארגון בינלאומי ללא מטרות רווח, שמתמקד בחינוך אודות ישראל, תוך אמונה כי ידע נרחב יתקן את הדעות הקדומות על ישראל ויאפשר דיון שיעזור לקדם שלום במזרח התיכון.
הבלוגרים שיגיעו לארץ: Anna Barosso, Tatjana Catic ,Laureen Uy , Sae Byeock, Luisa Leon, Olya Slovo, Anastasia nesterenko ,Marta corriedo Kumiko Lijima, Raymond Guiterrez, Méïssène Maghni, Carlos Arnelas