השנה, יותר מתמיד, האופנה שהציגה קסטרו מתחברת לסלוגן ׳בית האופנה המוביל בישראל׳. האופנה שראיתי הזכירה לי את בירות האופנה של אירופה
מאת אפי אליסי I צילומים: מורן גרוס
בקסטרו תמיד התהדרו בתואר ׳בית האופנה המוביל בישראל׳. אף מותג ישראלי לא ביקש לעצמו את התואר הזה, אותו נושאים בגאווה בתי אופנה מובילים בבירות האופנה בעולם. אתי וגבי רוטר, מבעלי קסטרו, נזכרו רגע לפני החגים הבאים עלינו לטובה, שיש להם את הכלה הכי מפורסמת בישראל. מסקר מקיף שערכתי, מתברר שרותם סלע היא האישה האהובה בישראל, נכון לכתיבת שורות אלו. הרכש השני, ההוא שאיתה, הוא הישראלי הכי נכון. איש משפחה, אביב אלוש, השחקן המופלא שלוקח איתו את רותם סלע לסיבוב אופנתי בקמפיין החגים של קסטרו, לאחר ש׳להיות איתה׳, הסידרה המשותפת שלהם, מהאהובות על הצופים בישראל, הכניסה אהבה לכל בית בארץ, והיוצרים שלה עשו סיבוב יפה כשמכרו אותה לכל העולם ואחותו של האופה היפה.
את הפרזנצטיה של סתיו חורף 2017/18 קיימו השנה קסטרו בבית ים. אני רואה קשר ישיר בין כל הדברים. החיבור לעם, הרצון לחבק את כלל אוכלוסיית ישראל. זו שפה שקל הרבה יותר להתחבר אליה מהקמפיין הבעייתי שבחרו בקניון האופנה החדש של תל אביב-TLV FASHION, כשבחרו לקמפיין שלהם את הדוגמניות הכי חזקות, נוצצות, יקרות ומבוקשות. לא אהבתי את האסטרטגיה שהם בחרו. זו לא הדרך למשוך אליך את צרכני האופנה הישראלים.
השנה, יותר מתמיד, האופנה שהציגה קסטרו מתחבר לסלוגן ׳בית האופנה המוביל בישראל׳. בקסטרו אולי הציגו את האופנה שלהם במקום שהכניסה אליו נראה כמו גן אירועים לחתונות, אך האופנה שראיתי הזכירה לי את בירות האופנה של אירופה. שינוי גדול בתפיסה. שאפו גדול על האומץ. זוהי עליית מדרגה אופנתית שעושה טוב לאופנה בישראל. זו הולכת להיות שנה טובה לבית האופנה המוביל בישראל ולו רק בגלל החשיבה הנכונה מחוץ לקופסה, הנועזות והדרך המבריקה שבחרו להתחבר לקהל עם היפה והאופה. שניהם שחקנים נהדרים, שניהם אנשים צנועים ונגישים. שניהם יחד זו ישראל החדשה.
Efifo
מגזין אופנה ישראלי, חברתי