מייד אין יזראל בבית מלוכה: מעצבים ישראלים מלבישים את הארוסה של הנסיך הארי

בצילום: שמלת כלה של גליה להב, שמלת כלה של ברטה, מייגן מרקל, אופנה, מגזין אופנה, Fashion, Fashion Magazine, Efifo
|

אופנה – כלות שמלות

בזמן שמייגן מרקל, הארוסה הטרייה של הנסיך הבריטי, מתלבטת בין מעצבים אמריקאיים לבריטיים בדרך לשמלת כלולות מושלמת, החלטנו לעשות סדר בבלאגן עם הצעות מפיהם של מעצבים ישראלים מן השורה הראשונה. פרויקט מלכותי

מאת איתי א. גורביץ'

אין לכם מושג מי זאת מייגן מרקל? אנחנו חייבים לדבר על זה ויפה שעה אחת קודם, כי מדובר באחת הנשים המתוקשרות של הימים האחרונים. הארוסה היפה של הנסיך הארי? אומר לכם משהו, נכון? יופי. עכשיו אפשר להמשיך לעיקר החדשות – ההכנות לחתונה המלכותית שצפויה להיערך בחודש מאי הקרוב.

בצילום: מייגן מרקל. צילום: אינסטגרם
בחרת נסיך. עכשיו השמלה. מייגן מרקל. צילום: אינסטגרם

גם אותנו, בדיוק כמו את כל העולם, מעניינת הסוגיה הלא פתורה בהקשר לחתונה המתוכננת – שמלת כלה. מגזיני אופנה בריטיים מהמרים על כך שלמרות מוצאה האמריקאי היא תבחר במעצב בריטי. וזאת על מנת למצוא חן בעיני המלכה אליבזת' ובעיני העם האנגלי.

מגזיני אופנה אמריקאים, לעומת זאת, מהמרים על כך שמייגן מרקל תנצל את המומנטום כדי לפרגן למעצב אמריקאי כלשהו. ואם נסתמך על הסאן הבריטי, מייגן מרקל בכלל נמצאת במגעים עם מעצב צרפתי רולנד מורה, חברה הטוב של הכלה וזה שאחראי על הופעות מושלמות של גיסתה לעתיד – קייט מידלטון, כמו גם על אלו של אשת נשיא ארצות הברית, מלאניה טראמפ. לזכותו ייאמר שהוא מתגורר באנגליה. חצי נחמה למלכה הדוגלת בקידום כישרונות מקומיים.

בתמונה: רולנד מורה. צילום: פינטרס
שמלות של רולנד מורה. צילום: פינטרסט
בתמונה: עיצוב של רולנד מורה. צילום: אינסטגרם
שמלה של רולנד מורה. צילום: אינסטגרם

במקביל, מעצב בריטי דיוויד עמנואל, שהיה אחראי על שמלת הכלה של הנסיכה דיאנה בתחילת שנות ה-80, שלף קלף רגשי והביע רצון לקחת אחריות על שמלה של בחירת ליבו של בנה של הנסיכה המנוחה. בינינו, לא היינו רוצים להתחלף עם מיס מרקל ברגעים אלו של קבלת החלטה לא פשוטה זו.

בצילום: שמלת כלה של דיאנה. צילום: פינטרס
שמלת הכלה של דיאנה. צילום: פינטרסט

 

ובזמן שמתנהלים דיונים מורכבים וקולניים בבית מלוכה בריטי, החלטנו לצאת ביוזמה לשלום בית – לבחור בכישרון נייטרלי. ישראלי, למשל. כדי לעמוד במשימה, פנינו למעצבי שמלות כלה ישראלים, וותיקים וצעירים, וביקשנו מהם לעזור לנסיכה העתידית המבולבלת לבחור את השמלה המושלמת שלה.

 

גליה להב

בצילום: שמלת כלה של גליה להב. צילום יחצ (2)
״כבוד והגשמת פנטזיה״. גליה להב. צילום: יח:צ

"בחרנו בדגם Ms. Elle אשר נוצר בהשראת הטווס הלבן המלכותי, המשדר השראה, תקווה וטוהר – כל מה שאנחנו יכולים לשאוב מדמותה של מייגן מרקל. להלביש נסיכה לעתיד יהווה עבורנו כבוד והגשמת פנטזיה – להפוך חלום למציאות, וזו המומחיות שלנו".
אתר: www.galialahav.com
אינסטגרם: galialahav

ים יגודייב

בצילום: שמלת כלה של ים יאגודייב צילום רונן פדידה
״צנוע אך גם עשיר ויוקרתי״. ים יגודייב. צילום: רונן פדידה

"מדובר בשמלת כלה מקולקציית 2018, אשר נבחרה בגלל התחרה היוקרתית ששולבה בעיצוב ונתפרה מחוטי כותנה ייחודיים ועדינים. זו תחרה במראה קלאסי ונקי המעניקה מראה עדין, צנוע אך גם עשיר ויוקרתי. על השמלה נתפרו בקפידה פנינים ואבני סברובסקי עדינים המעשירים גם הם את הדגם ונותנים לו את הטאצ' הנסיכותי. כך הייתי רוצה לראות את מייגן מרקל צועדת לצידו של הנסיך ביום חתונתם".
אתר: www.yamyagoodaev.com
אינסטגרם: yam_yagoodaev

מירה וליהי צבילינגר

איור שמלת כלה של מירה וליהי צבילינגר
״פיתוחי אורגנזה אוורירים בתלת מימד״. מירה וליהי צבילינגר

"רצינו לתת למייגן מרקל מראה אצילי ומלכותי, אך עדיין לשמור על שמלה שתרגיש קלילה, רכה ואוורירית. היא לא נראית לנו הטיפוס שילך עם משהו כבד ובנאלי, אך היא עדיין צריכה לשמור על רמה גבוהה של מלכותיות וסטייל. מבחינה עיצובית, צריך למצוא את השילוב הנכון בין אנגלי מסורתי, יוקרתי ומלכותי לבין צעיר, עכשווי ומלא בסטייל. החצאית הגדולה והעשירה שעשויה מבד אורגנזה משי נותנת את המראה היוקרתי והאוורירי. החלק העליון עם השרוול הארוך עשוי בעבודת יד עם פאייטים בודדים מתפזרים ופיתוחי אורגנזה אוורירים בתלת מימד, כך שהשמלה תיראה ממש בסוג של נצנוץ ותנועה מתמדת".
אתר: www.mirazwillinger.com
אינסטגרם: mirazwillinger

ענבל דרור

בצילום: שמלת כלה של ענבל דרור, INBAL DROR
״צמוד וקלאסי עם שובל לא נגמר״. ענבל דרור. צילום יח״צ

״הסגנון צריך להיות, כמובן, מלכותי, אבל עם המון סטייל עכשווי. לכן, הייתי רוצה לעצב למייגן מרקל שמלה בסגנון מחוייט אך כזה שהוא דווקא צמוד וקלאסי שמאוד יחמיא לה, עם שובל לא נגמר, שיהלום את המעמד ואת משפחת המלוכה. אבל בסופו של יום, אם אני צריכה לבחור מהקולקציה החדשה שלי, הייתי בוחרת את השמלה שבתמונה, שהסטייל שלה לא משתמע לשני פנים, כמו גם בגלל הלוק המלכותי שהיא מקרינה לכלה שלובשת אותה".
אתר: http://inbaldror.com
אינסטגרם: inbaldrorofficial

 

שלומית אזרד

בצילום: שמלת כלה של שלומית אזרד צילום רונן פדידה
״מדגישה את קווי המותן בצורה סקסית ומחמיאה״. שלומית אזרד. צילום: רונן פדידה

"לנסיכה העתידית מייגן מרקל הייתי בוחרת את דגם  'מריה' מקולקציית בוראנו 2018. שמלה זו מאופיינת בצווארון עמוק, המקנה לה מראה מחויט עם קריצה לעברה של מייגן בהוליווד. השמלה עשויה שכבות, אך עם זאת, מדגישה את קווי המותן בצורה סקסית ומחמיאה. נפח השמלה מעניק לה לוק רומנטי ורך המתרפק על תקופות העבר."
אתר: www.shlomitazrad.co.il
אינסטגרם: shlomitazrad

ברטה

בצילום: שמלת כלה של ברטה. צילום יחצ
״נוכחות וקלאסיות על זמנית. בדיוק כמו של נסיכה״. ברטה. צילום: יח״צ

"השמלה היא מקולקציית החורף האחרונה. לא פעם נאמר על השמלה שהיא חלומית ונסיכתית, שמורגש כאילו יצאה מתוך סיפור אגדות, בדיוק כמו זה של מייגן מרקל, הנסיכה לעתיד. השמלה עשויה כולה מתחרות בעבודת יד עם משחקי בדים ואפליקציות שיוצרות אפקט של ציור על הגוף. לשמלה חצאית טול נשלפת שמייצרת אפקט של גלאם נוסף, לכלות שמרגישות שזה בדיוק מה שהן רוצות. אין שום ספק שסיפור האגדות של מייגן מרקל והנסיך הארי אינו שגרתי כלל, וכך גם השמלה הזו – שמלה עם נוכחות וקלאסיות על זמנית. בדיוק כמו שמלה של נסיכה."
אתר: www.berta.com
אינסטגרם: berta

ירדן מרציאנו

בצילום: שמלת כלה של ירדן מרציאנו. צילום עמיר צוק
״קריצה למקום ממנו היא באה״. ירדן מרציאנו. צילום: עמיר צוק

"בכדי להתאים לנסיכה העתידית את השמלה, לקחתי בחשבון שני מרכיבים. האחד הוא הגזרה שחשוב שתתן ביטוי למבנה גופה המרשים של מייגן מרקל, בעלת עצמות בריח מאוד יפות, מותניים צרות וירכיים עגלגלות. המרכיב השני – העיצוב שצריך לשלב אלמנט אצילי נסיכותי שיתאים למעמדה החדש, תוך שילוב רמיזה סקסית משוחררת עם קריצה למקום ממנו היא באה".
אינסטגרם: marsianoofficial

עובד כהן

בצילום: שמלת כלה של עובד כהן. צילום דביר כחלון
״סיפור אגדה של המאה ה-21. הכל יכול לקרות״, עובד כהן. צילום: דביר כחלון

"נסיכה צריכה שמלה של נסיכות. נקודה. אתמייגן מרקל הייתי מלביש בשמלת טאפט בגזרת בת הים מקולקציית 2018 שלי, עם שובל מלכותי ומוטיב של וולאנים שחוזר בשובל ובמחשוף הא-סימטרי. השמלה הזאת היא לנסיכות סקסיות, ומייגן בהחלט שייכת לקטגוריה הזאת. אתם מסתכלים על השמלה וחושבים שהמלכה אליזבת' לא תרשה בחיים שהשמלה של כלתה תהיה כל כך חשופה. עד לפני שתי דקות גם לא חשבנו שהיא תרשה כלה אמריקאית או כלה ממוצא אפרו-אמריקני ואירי, אבל כאן מדובר בסיפור אגדה של המאה ה-21. הכל יכול לקרות!"
אתר: www.oved-cohen.co.il
אינסטגרם: ovedcohen

חנה מרילוס

בצילום: שמלת כלה של חנה מרילוס. צילום רון קדמי
״קונטרסט נכון לגוון העור שלה״. חנה מרילוס. צילום: רון קדמי

"נמליץ על שמלת CLOVER מקולקציית 2017. למייגן מרקל מתאים מראה מחויט. דגם זה יחמיא לגזרתה הצרה ויגרום לה להיראות גבוהה יותר ויתן קונטרסט נכון לגוון העור שלה".
אתר: http://chanamarelus.com
אינסטגרם: chanamarelus

אניה פליט

בצילום: שמלת כלה של אניה פליט. צילום דנה קרן
דיאנה? אניה פליט. צילום: דנה קרן

"השמלה שאותה בחרנו היא שמלת DIANA. כן כן, זה באמת השם. חלק מבחירת השם בגלל הסגנון המלכותי של השמלה – הן במראה והן בטכניקות ובחומרים וכמות עשירה של בד. עם זאת, לצד כל האלמנטים המלכותיים, לשמלה יש מעין קריצה שמבדלת אותה מהקלאסיות והשמרנות הנדרשות בטקס נישואים מלכותי. יש בה אמירה אופנתית וקלילה יותר מהשמלות הנוקשות שראינו עד כה בחתונות של בית המלוכה".
אתר: www.anyafleet.com
אינסטגרם: anyafleet

יש לכם הצעות נוספות למייגן מרקל? דברו איתנו – בתגובות, פייסבוק, אינסטוש. אנחנו מקשיבים. ומחכים להזמנה למסיבת רווקים של הנסיך הארי.

 

איתי גורביץ - 1

איתי גורביץ׳

מבעלי גואפו (GUAPO) – בית ספר למקצועות האופנה – לימודי עיצוב אופנה ותדמיתנות במסלול המקצועי, לימודי תפירה למתחילים ומתקדמים, עיצוב שמלות כלה וערב, תדמיתנות בגדי ילדים ועוד.

המייל של איתי גורביץ׳ – info@guapo-fashion.com
האתר של גואפו – www.guapo-fashion.com
האינסטוש של גואפו – https://www.instagram.com/guapofashion
הפייסבוק של גואפו – https://www.facebook.com/guapofashionschool

 

אופנה I מגזין אופנהEfifo

 

פורסם בקטגוריה שמלות כלה
תגובות פייסבוק