קסטרו באנר קוביה לבן

מיכל ינאי נגד הטרדה מינית

מיכל-ינאי
|

מותג הטיפוח לוריאל פריז בחר בשחקנית מיכל ינאי להוביל את קמפיין שמטרתו למנוע הטרדות מיניות 


מאת: מערכת Fashion Israel


השבוע יעלה קמפיין רחב בכיכובה של  השחקנית מיכל ינאי שנבחרה בישראל להוביל את קמפיין STANDUP! שהינו חלק מהאג'נדה החברתית של המותג לוריאל פריז, שמטרתו למנוע הטרדות מיניות, ולהעלות מודעות לתופעה.

מיכל-ינאי-לקמפיין-סטנד-אפ-לוריאל-פריז-צילום-אבישי-מסטי--(3)
מיכל ינאי לקמפיין סטנד אפ לוריאל פריז צילום אבישי מסטי

במסגרת הקמפיין בישראל, נבנתה שותפות ארוכת טווח עם איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית, אשר ישיקו אתר חדש בעברית:  standup-israel.com  הכולל  לומדה עם  כלים פשוטים בעזרתם אפשר ללמוד איך להגיב

בביטחה בפעם הבאה שניתקל בהטרדה מינית/נחווה הטרדה בעצמנו. בנוסף, ילווה את הקמפיין האשטאג מקומי #דילעמודמהצד ויתקיימו סדנאות ייעודיות של הפרויקט בקרב עשרות אלפי איש בשנה.

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה של ישראל
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
אינסטגרם: fashionisrael.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel

באנר נשים קסטרו 300
פורסם בקטגוריות איפור, ביוטי
תגובות פייסבוק