בקסטרו ממשיכים לפנק אותנו בקמפיינים מתוקים לקו הילדים של החברה. אחרי טודו בום של סטטיק ובן אל, מחדשים הילדים את אחת הקלאסיקות הבלתי נשכחות של להקת משינה
איתי א. גורביץ', עורך אופנה – Efifo
כיף לילדים של קסטרו. במיוחד לאלה מהם שמשתתפים בקמפיינים המוסיקליים של החברה. אחרי שעשו לנו נעים בעין ובאוזן עם "טודו בום" של סטטיק ובן אל, הם עושים את זה שוב. הפעם בקמפיין אביב 2018, בו משתפים פעולה עם אחד האייקונים הגדולים של התרבות הישראלית – יובל בנאי.
בקמפיין, בו מככבים ילדים בגילאי 6 עד 13, אנחנו זוכים לביצוע מחודש של השיר "עתיד מתוק" של להקת משינה האגדית, שנכתב על ידי בנאי ושלומי ברכה. חדי עין מביניכם יזהו בין הילדים את בתו המוכשרת של ברכה, מיקה בת ה-7, שמשקיעה את זמנה החופשי בפיתוח כישורי ריקוד ושירה.
"כולם כולם נוסעים רחוק, מחפשים עתיד מתוק", אומר השיר. כמה רחוק? בקסטרו החליטו להטיס את הילדים לירח. טוב, לא באמת. לצורך הצילומים הוטסו הילדים לאולפן בפתח תקווה שהפך לרגל המאורע לירח. הקמפיין צפוי לעלות בתחילת מרץ, עם תחילתו של אביב. עד אז, תיהנו מהתמונות המתוקות, בדיוק כמו העתיד שמבטיחים לנו בשיר.
עורך אופנה Efifo – איתי גורביץ׳
איתי גורביץ' – מבעלי גואפו (GUAPO) – בית ספר למקצועות האופנה – לימודי עיצוב אופנה ותדמיתנות במסלול המקצועי, לימודי תפירה למתחילים ומתקדמים, עיצוב שמלות כלה וערב, תדמיתנות בגדי ילדים ועוד.
המייל של איתי גורביץ׳ – info@guapo-fashion.com
האתר של גואפו – www.guapo-fashion.com
האינסטוש של גואפו – guapofashion
הפייסבוק של גואפו – https://www.facebook.com/guapofashionschool