נשים מובילות: לילך שמול

לילך-הניג-שמול
|

לקראת יום האישה הבינלאומי אנו מגישים לכם סדרת כתבות על נשים מובילות וחזקות בחברה הישראלית. לילך שמול, מנהלת מחלקת תכנון ועיצוב של חברת שניר, בית לשיווק נדל"ן. כתבה שביעית בסדרה

לילך-הניג-שמול-מגזין-אופנה-אונליין
לילך הניג שמול, חברת שניר, צילום: אלונה ארט פוטוגרפי

מאת: אפי אליסי – Fashion Israel


לילך שמול, סטודנטית לתואר השלישי שלה באמנות בינתחומית וכותבת תזה מחקרית בוגרת תואר שני בעיצוב משולב ובעלת תואר ראשון במנהל עסקים. שמול בעלת ניסיון בתחום  העיצוב והתכנון עם יכולות ניהול מו"מ גבוהות וקשרים עסקיים בתחום. 

לילך-הניג-שמול-מגזין-אופנה
לילך הניג שמול, חברת שניר, צילום: אלונה ארט פוטוגרפי

בחברת שניר לילך משמשת כמנהלת תכנון ועיצוב. בנוסף, היא יחד עם אופיר ליברמן עומדת בראש של  המיזם  Snir & Liberman , כולל שירות פורץ דרך המשלב טכנולוגיה מתקדמת לאמנות לחללים פרטיים וציבוריים, בעזרת שימוש בפלטפורמת BIG DATA!

מה היא אמנות דיגיטלית עבורך?
"מסכים והקרנות הם חלק מחומרי גלם בתעשיית העיצוב והאדריכלות בעולם. אנחנו מציעים פתרונות מדויקים ובעלי אימפקט חזותי לכל חלל שבו נציב את אחת מהעבודות שלנו, כך אנו יוצרים ומפעילים את החלל הציבורי, בקצב התואם את החיים שלנו בהווה. אנחנו מציגים את המיצגים יוצאי הדופן שלנו במבואות של בתי מלון, בכניסה למגדלי משרדים יוקרתיים, בתערוכות מיוחדות, אירועי קונספט ובבתים פרטיים."

לילך-הניג-שמול-מגזין-אופנה-דיגיטלי
לילך הניג שמול, חברת שניר, צילום: אלונה ארט פוטוגרפי

האם את מזהה טרנד בולט כיום בעיצוב הבית?
"לאחרונה יש מגמה של יותר פתיחות וקבלת השחור בעיצוב פנים. פעם לבן היה נחשב (ותמיד יהיה) הרקע, הבסיס לעיצוב- קירות לבנים, מטבח לבן, רהיטים לבנים, חיפוי לבן. היום אפשר להגיד ששילוב הצבע השחור בבית הפך לדבר לא חריג כלל, וכמובן- תלוי במינון שלו. לאמיצים מבינכם, אפשר להעז ולרצף חדר או אפילו את כל הבית ברצפה שחורה. לא תאמינו איזה אפקט של וואו יש לזה. יחד עם קירות ותקרה בהירים, כל רהיט שיונח על הריצפה הזאת יבלוט פי כמה מאשר על רצפה בהירה."

מה לגבי עיצוב משרדי?
"עם כניסת המגפה לחיינו, מגמת מרפסות השמש המגיעה מתחום הבנייה הפרטית הרוויה, התחילה לזלוג אל תחום המשרדים ובייחוד בתחום המשרדים המשותפים. חללים ציבוריים משותפים הופכים להיות כור ההיתוך של צרכים שונים המקבלים היזון חוזר ושיתוף פעולה בין העסקים השונים. בעקבות המצב החדש שנכפה עלינו, המגמה של שילוב מרפסות גדולות במשרדים  מתעצמת וכבר הפכה לאחת הבקשות המרכזיות בקרב הלקוחות."

לילך-הניג-שמול-אופנה
לילך הניג שמול, חברת שניר, צילום: אלונה ארט פוטוגרפי

מה המוטו המקצועי שלך? 
"הראייה שלי משלבת פרקטיות ועמידה ביעדי תקציב לצד ראייה עיצובית ותשוקה לעולם העיצוב והאמנות, תוך כדי שימוש בידע  אודות חומרים, אסתטיקה ותכנון."


מחלקת תכנון, עיצוב הום סטיילינג וייעוץ אמנותי למגורים ומיזם אמנות דיגיטלית למבואות  במגדלי יוקרה/בתי מלון ושטחים ציבוריים בבנייני משרדים, היא חלק מחברת שניר, המתמחה בשיווק נדל"ן מסחרי ולמגורים.

פורסם בקטגוריה מגזין אופנה
תגובות פייסבוק