סמיון גרפמן וניקול רזניקוב ביחד או לא. זה לא באמת חשוב. מדובר באסטרטגיה של תעשיית הבידור. זוגות נפרדים וחוזרים כדי לקבל אייטם וחשיפה תקשורתית שיכולה להביא קמפיין
מאת: אפי אליסי
צילומים: אור גפן
לפני שבוע הוזמנתי למסיבת יום הולדת של בכירה בתעשיית הדוגמנות בישראל. הקהל מן הסתם כמעט רובו היה חלק מהתעשייה הזו.
למטה בחוץ הצטופפנו המעשנים. היה קר. הקור החזיר את הפנים למצבם הטבעי אחרי אינספור חיוכים מאולצים.
״להפרד מהחברה כדי לקבל אייטם״
שאלתי לשלומו של דוגמן שאני מכיר, בן זוגה של כוכבת רשת גדולה. התעניינתי באיזו סוכנות הוא נמצא אחרי שהסוכנות בה היה התפרקה.
״אני לא אוהב סוכנים צהובים״, אמר לי, ״סוכן שדיברתי איתו הציע לי להפרד מהחברה כדי לקבל אייטם. סירבתי״. במילים אלו אמר הבחור היפה את מה שקורה בתעשיית הבידור.
סיקור נרחב, חיבוק ואהבת קהל
זוגות נפרדים בהוראת הסוכנים או המנהלים האישיים שלהם, כדי לקבל אייטם וחשיפה תקשורתית. כשהם שבים זה לזרועות זו הם שוב מקבלים סיקור נרחב, חיבוק ואהבת קהל. ומה רע אם זה גם מביא איתו איזה קמפיין?
נרקומנים של רכילות
הרעיון שעומד מאחורי האסטרטגיה הוא לעורר את הזכרון שלנו שהטאלנטים עדיין קיימים ורלוונטיים למי ששכח אותם בבית.
אנחנו אוהבים סיפורי אהבה, הפי אנד, רכילות ומציצנות. מזריקים לנו את הצבהת עמוק לוריד, וכמו נרקומנים של רכילות באים אל סיפוקנו. שורה תחתונה: כולם מרוויחים משיטה.
פרומו חינם להצגה
בחנוכה האחרון לדוגמא, הייתה דרמה גדולה, כותרות ענק. כמעט ופתחו את מהדורות החדשות. הזוג המפורסם נפרד. הזוג הכחיש.
הם הופיעו באין ספור תוכניות, סיקרו אותם מכל הכיוונים, הבאזז הגדול יצר פרומו חינם להצגה בכיכובם.
החיבור שלו עם ניקול עושה לה שירות מצויין
אי אפשר שלא לחבב את סמיון גרפמן. כוכב. בצדק. הרוויח את זה ביושר. החיבור שלו עם ניקול עושה לה שירות מצויין.
זה באמת לא חשוב מה טיב היחסים ביניהם. המונה דופק ואור הזרקורים מאיר.
סמיון גרפמן וניקול רזניקוב