פסטיבל יאפא לתרבות ערבית עכשווית

פסטיבל יאפא לתרבות ערבית עכשווית, מוחמד בכרי-1
|

مسرح  السرايا  العربي  – يافا – תיאטרון אלסארייא הערבי – יפו. פסטיבל יאפא. 10-12 במאי 2017. הפסטיבל יפתח במופע מוזיקלי פתוח ברחבת התיאטרון. בין המשתתפים הזמר זיו יחזקאל שיככב השנה במחזה המוזיקלי על הזמר המצרי פאריד אל-אטרש.

פסטיבל יפו לתרבות הערבית העכשווית חוזר השנה כשהוא שם במרכזו עבודות ערביות מודרניות בתחומי אמנות שונים: תאטרון, קולנוע, מוזיקה, שירה ומחול.
בגרסתו לשנה זו, הפסטיבל מתבסס על התרבות המקומית, ומייעד את המרחב הגדול ביותר לעבודות אמנות שהושקו בתקופה האחרונה, ומקבץ אותן על במה אחת במשך שלושה ימים אינטנסיביים. כמו בכל שנה, עבודות האמנות מוגשות בשפה הערבית ובשפה העברית, ובכך הן מניחות בחזית את התרבות הערבית שסובלת מהעדרה ודחיקה לשוליים. פסטיבל התאטרון מאורגן על ידי תיאטרון אלסארייא הערבי-יפו, ותיאטרון יפו. הוא נערך בעיר יפו על כל משמעותה של עיר זו בתולדות התרבות הערבית, ומה שהיא מייצגת בנרטיב ובערכים הנשגבים.

פסטיבל יאפא לתרבות ערבית עכשווית, רנא ח'ורי
רנא ח'ורי. צילום: יח״צ

טיילת מפרץ שלמה 10, יפו העתיקה

תכנית ברצף של הפסטיבל:
מופע פתיחה מוזיקלי – יום רביעי 10/5 שעה 21:00
ברחבת התיאטרון – הכניסה חופשית!
21:00 זיו יחזקאל ולהקתו.
21:45 רנא ח'ורי ולהקתה.

יום חמישי 11/5
18:00 תיאטרון: קריאה בעברית של מחזה סורי, "יום בחיינו", מאת וועדאללה ואנוס. עיבוד: מוחמד בכרי.
19:00 שירה: קריאת שירה פלסטינית/שירה ערבית ושירה עברית.
20:00 סרט: "לא פה לא שם" – תרגום לעברית.
21:45 פאנל: יוצרות פלסטיניות: מייסלון חמוד, אבתיסאם מראענה, מונא חווא.
יום שישי 12/5
18:00 תיאטרון: תיאטרון פרינג' נצרת עם ההצגה "ההד" – כתוביות בעברית.
19:00 הרצאה: מגמות בקולנוע לאחר האביב הערבי – ראג'י באטחיש/עברית וערבית.
20:00 מחול: מופע של להקת ראבעה מורקוס.
21:15 מוזיקה: "תג'ליאת ע'נ'רייה" סאמר ראשד ולהקתו מרמאללה.
תערוכות אמנות: ג'מאל מסארוה, אמאני עיאד, אחמד אסעד.

בפואיה התיאטרון

פרוט משתתפים וחומרים:
יום רביעי 10/5 שעה 21:00
מופע פתיחה מוזיקלי ברחבת התיאטרון – הכניסה חופשית!
21:00 – זיו יחזקאל ולהקתו
21:45 – רנא ח'ורי ולהקתה

זיו יחזקאל
זיו יחזקאל בן 30, תושב ישראל, יליד קרית אונו ,יהודי חובש כיפה שר ומבצע את המוזיקה הערבית הקלאסית (אום כולתום, עבד אלווהאב, עבד אלחלים, מלחם ברכאת וורדה, ועוד) עם רפרטואר של 250 שירים בערבית. מעבר לשירה, זיו יחזקאל קורא, כותב, ומבין את השפה הערבית – המדוברת והספרותית, מנגן על כלי נגינה – עוד / כינור / צ'לו ומתמחה בתורת המקאמים ביסודות המוסיקה ערבית הקלאסית ומעביר קורסים בכל רחבי הארץ. זיו יחזקאל מופיע בפני יהודים וערבים בארץ ובעולם. מופעי ענק בעיר נצרת בפני הקהל הערבי וסולן התזמורת הערבית נצרת.זיו יחזקאל שיתף פעולה כסולן עם התזמורת האנדלוסית אשקלון בסיבוב הופעות ארצי ״מחווה לאום כולתום״ שכלל 12 מופעים. במקביל בשנת 2013 השיק זיו יחזקאל סיבוב מופע עצמאי ״טארב בקצב אחר״ ו-״ליאלי״ הופיע בכל הארץ ובמקומות הנחשקים זאפה ירושלים, צוותא, תיאטרון ירושלים, ועוד. זיו יחזקאל מופיע באירועים פרטיים חתונות בריתות בר/ת מצוות בהרכב מוזיקלי של 5 נגנים, שילוב של חפלה להרקדה וטברנה עם מיטב שירי הטארב.

 

https://youtu.be/_bgUkkxz87k
רנא ח'ורי
רנא ח'ורי, ילידת 1984, אמנית פלסטינית שנולדה בחיפה,. במסעה האמנותי היא עובדת ונוברת באוצרות השיר הערבי, מתוך רצון לחדש אותו ולהחזיר את היוקרה לערכו המוזיקלי. בתקופה הנוכחית, ערי הים התיכון מהוות קרקע פורייה שממנה שואבת רנא חורי את מקורותיה המוזיקליים, בשיתוף עם בן זוגה האמן דרויש דרויש. הם מחפשים שירים שהורישו ארצות מולדת כמו מרוקו, אלג'יר, מצרים, פלסטין, לבנון ועוד, במטרה להגיש אותם מחדש בהופעה בשם "מעבר לים", בעיבודו המוזיקלי החדיש והאמיץ שלדרויש דרויש, ובביצועה המחדש והשונה של רנא חורי. היא השתתפה בפסטיבלים ופרוייקטים מוזיקליים, שרה בהצגות תיאטרון וסרטי קולנוע, ועובדת כעת על הקלטת אלבום חדש.

יום חמישי 11/5

18:00 תיאטרון: קריאה בעברית של מחזה סורי "יום בחיינו".
19:00 שירה: קריאת שירה פלסטינית,שירה ערבית ושירה עברית.
20:00 סרט: "לא פה לא שם" – תרגום לעברית.
21:45 פאנל: יוצרות פלסטיניות : מייסלון חמוד, אבתיסאם מראענה, מונא חווא.

 

פסטיבל יאפא לתרבות ערבית עכשווית, מוחמד בכרי
מוחמד בכרי. צילום: יח״צ

 

"יום בחיינו"

תרגום: מוחמד בכרי ורמי ליבנה. מאת: סעדאללא וונוס, בימוי: תומר קרלינסקי ורועי דביר, שחקנים: מוחמד בכרי, אבי גולומב, שחר גליקמן, רוי סער, אדוה רפאל, בן שמאי, אביה שפיצר, משך המופע: כ-50 דק'

המחזאי הסורי, סעדאללה וונוס, מגדולי המחזאים הערביים, מבקר בחריפות חסרת תקדים ובהומור חד את השחיתות והצביעות בחברה בה הוא חי. "יום בחיינו" מגולל את סיפורו של חסן, מורה מצטיין למתמטיקה, ביום בו מגלה כי כמה מתלמידותיו מעורבות בעניינים שערורייתיים מבישים. הוא מנסה לגייס שלושה ממנהיגי הקהילה להילחם במה שנראה לו 'מקור הרע', אבל כל השלושה מעדיפים להתעלם מאזהרותיו. לחסן האידאליסט נדמה שהוא היחיד המעז לחשוף את מקור השחיתות – מדאם פדואה, המנהלת בית זונות בעיר. אולם, במהלך עימות ישיר עם מדאם פדואה הוא מתוודע אל האמת האכזרית: הערכים המוצהרים של החברה בה הוא חי הם חסרי כיסוי וגם לעולמו הפרטי חדרו השקר והזוהמה.

 

פסטיבל יאפא לתרבות ערבית עכשווית, רג'אא' ע'אנם
רג'אא' ע'אנם. צילום: יח״צ

 

קריאת שירה פלסטינית

רג'אא' ע'אנם, משוררת פלסטינית. פרסמה את כתביה הראשונים בספר "אורחי האש התמידיים", הוצאת: “בית א-שער אלפלסטיני" (בית השירה הפלסטינית ו-”מואססת א-דיראסאת אל-ערבייה" (מכון המחקר הערבי). בנוסף, רג'אא' ע'אנם פרסמה קובץ שירים "אשת הלובן", הוצאה לאור "ראיה", חיפה, 2014. וקובץ השירים "אמהוּת", הוצאה לאור "מירית", קהיר, 2017. השתתפה במספר פסטיבלים וערבי שירה ותרבות בפלסטין ובעולם.
הזאר יוסף, משוררת, נולדה בכפר דבוריה בשנת 1988. מתגוררת ויוצרת ביפו. הזאר יוסף, בעלת תואר ראשון במשפט מהמכללה למשפט ומנהל ברמת גן. כותבת בלוג ועובדת על הוצאת קובץ השירים הראשון שלה. השתתפה במספר ערבי שירה ותרבות. הערבי ואירופה. עוסקת בהנחיית קבוצות בנושאי זהות וקונפליקט וכתיבה יצירתית.

"לא פה לא שם"

בדירת שותפות בתל אביב נפגשות לילא, סלמה ונור – שלוש צעירות פלסטיניות ישראליות החיות הרחק מעיני החברה הערבית, בלב החברה הישראלית הליברלית. סצנת האנדרגראונד הפלסטינית בתל אביב משמשת מרחב פעולה חדש לבדיקת גבולות החופש שהן תובעות לעצמן. דרך הקריירות שלהן וחיי האהבה שלהן, בין דייטים, מסיבות, סיגריות ואלכוהול – יצטלבו שלושה סיפורים שונים לכדי גורל משותף אחד.

במאית: מייסלון חמוד, תסריט והפקה: מייסלון חמוד, מפיק: שלומי אלקבץ, צילום: איתי גרוס, עריכה: לב גולצר, נילי פלר, מוזיקה: MG Saad, שחקנים: מונא חווה, סאנא ג'מאליה, שאדן קנבורה, מחמוד שלבי, הנרי אנדראוס, אורך: 102 דקות, שפה: ערבית. תרגום: עברית. ישראל 2017

21:45 פאנל יוצרות פלסטיניות

אִבְּתִיסָאם מראענה-מנוחין
אִבְּתִיסָאם מראענה
היא תסריטאית, במאית ומפיקת קולנוע וטלוויזיה. נולדה בכפר פוריידיס הסמוך לזכרון יעקב לחיתאם וסאלח מראענה, משפחה מוסלמית מסורתית.
אִבְּתִיסָאם מראענה בוגרת בית הספר לקולנוע וטלוויזיה בגבעת חביבה. ב-2010 החלה ללמד קולנוע במחלקה לאומנויות המסך והמחלקה לצילום באקדמיה לאומנות ועיצוב בבצלאל בירושלים. ובשנת 2016 החלה ללמד ב-מכללת ספיר בימוי קולנוע דוקומנטרי. משנת 2015 אִבְּתִיסָאם מראענה משמשת כחברת מועצה במועצת התרבות והאומנות של מפעל הפיס. סרטיה הם סרטים דוקומנטריים, בהם היא נותנת ביטוי לשיח הפנימי בחברה הערבית בישראל ומציגה את מאבקם שלערביי ישראל החיים כמיעוט בארץ, אך במקביל גם מותחת ביקורת על מנהגים המושרשים בחברה הערבית ועל הדיכוי ואי שוויון. אִבְּתִיסָאם מראענה הקימה בשנת 2000 מגמת קולנוע וטלוויזיה בתיכון בפוריידיס, והגישה תלמידים לבגרויות בתחום הקולנוע גם בתיכון בקיבוץ מזרע. כתבה בשנת 2006 טור שבועי ב"עכבר העיר" בשם "בדרך לתל אביב". מ-2015 היא משמשת כחברת מועצת התרבות של מפעל הפיס. היא מרצה בכל רחבי הארץ באוניברסיטאות, מכללות, חוגים פרטיים, בתי ספר, עמותות וכנסים, ונחשבת לפעילה פמיניסטית בולטת. בשנת 2009 נבחרה על ידי עיתון הארץ כאחת מ-10 הנשים המשפיעות בישראל. ב-24 בפברואר 2009, על רקע שביתת היוצרים, התחזתהאִבְּתִיסָאם מראענה לשליחת פיצה, חדרה את מנגנוני האבטחה של ערוץ 10 והתפרצה בשידור חי ל"היום שהיה", מגזין החדשות של גיא זהר וכעבור מספר דקות סולקה בכוח מהמקום. למחרת הוגשה נגדה ונגד שתי שותפותיה תלונה למשטרת ישראל. אִבְּתִיסָאם מראענה התמודדה מטעם התנועה החדשה מרצ בבחירות לכנסת ה-18 והוצבה במקום ה-12 ברשימה אולם בעקבות תמיכת מפלגתה במבצע עופרת יצוקה בעזה, הודיעה על פרישתה ממרצ לפני הבחירות. בשנת 2011 הקימה אִבְּתִיסָאם מראענה את הקרן להעצמה נשית שתומכת בנשים שבנות משפחותיהן נרצחו על ידי בני משפחתן בעקבות הסיפור האישי והטרגי של גיבורת הסרט "ליידי כל אל ערב", אנג'לינה דועאא פארס, שאחותה נרצחה ב-2011 על רקע מה שמכונה חילול כבוד המשפחה. אִבְּתִיסָאם מראענה מתגוררת ויוצרת ביפו, היא חיה בזוגיות עם בעז מנוחין איש הייטק, וביחד מגדלים את בתם סופיה.

 


מייסלון חמוד
מייסלון חמוד (נולדה ב-1982), בוגרת מחלקת הקולנוע ב"מנשר לאמנות", הינה במאית סרטים ותסריטאית פלסטינית הידועה בעיקר עקב פרסומו של הסרט אותה ביימה – "לא פה, לא שם" אשר מצד אחד עורר בישראל ובעולם שיח ציבורי פורה כשהוא קוטף פרסים ומצד שני הוא מייצר פולמוס בקרב האוכלוסייה הערבית בישראל. זהו סרטה הראשון עד עתה כשלפני זה היא ביימה סרטים קצרים בלבד. הסרט קטף פרסים מרובים בהם: פרס סבסטיאן, הפרס ליבשת אסיה של NETPAC, פרס דני לרנר בפסטיבל הסרטים הבינלאומי חיפה, YAPIMLAB, פרס הנוער של EROSKI, ו-IFP.
מונא חוה
מונא חוה היא שחקנית ערביה-ישראלית. בולטים ברזומה: "לא פה, לא שם", "מי נתן לך רישיון", "פאודה".

 

יום שישי  12/5

18:00 תיאטרון: תיאטרון פרינג' נצרת עם ההצגה "ההד" – כתוביות בעברית.
19:00 הרצאה: מגמות בקולנוע לאחר האביב הערבי-ראג'י באטחיש/עברית וערבית.
20:00 מחול: מופע של להקת ראבעה מורקוס.
21:15 מוזיקה: "תג'ליאת ע'נ'רייה" סאמר ראשד ולהקתו מרמאללה.

 "ההד"

תיאטרון פרינג' נצרת. כתוביות בעברית. ההצגה מבוססת על ספר "ההד" – מאת ג'רייס עוואד. אומנם הספר מביא סיפורים עממים שאסף המחבר מרחבי העולם והסיפורים הקלאסיים מתרבויות שונות – מזרח ומערב, אך ההצגה סבה סביב יחסה של החברה הערבית כיום כלפי מוסר ההשכל בכל אחד ואחד מהסיפורים האלה… מה נלמד.. איפה באמת נמצאים ערכי המוסר… הנחישות… האחריות האישית… מעמד האישה… זכויות וכבוד האדם…..
סינוגרפיה, עיבוד ובימוי: הישאם סלימאן. תאורה: ווסים סאלח, עיצוב תפאורה ותלבושות: נרדין סרוג'י, מוסיקה: מועין דאניאל, עוזרת במאי: נור סרחאן, שחקנים: היבה בטחיש, ג'מיל ח'ורי, רשא ג'השאן, מחמוד מורה ואומיימה סרחאן. משך המופע כ-70 דקות.

מגמות בקולנוע לאחר האביב הערבי

מרצה: ראג'י באטחיש – עברית וערבית.
ראג'י בטחיש הוא מתרגם, סופר וחוקר תרבות – בעל תואר שני בלימודי תרבות באוניברסיטה הפתוחה. בוגר בי"ס לתסריטאות ת"א, מנחה בקורס "הקולנוע הפלסטיני" באוניברסיטה הפתוחה.
הרצאה בנושא: מגמות בקולנוע הערבי לאחר האביב הערבי. הקולנוע המצרי של מהפיכת 25 ינואר: מאפיינים, מגרעות ופריצות דרך. הקולנוע הסורי הגולה לאחר התפוררות המדינה. קולנוע הזהויות החושפני בלבנון. הקולנוע התוניסאי – ניסיונות ההשתחררות מהצנזורה של המדינה והשתלטות המפיק האירופאי.

להקת המחול רימאז למחול עכשווי – "עד כאן – حتى هنا"

מופע מחול תיאטרון
ראבעה מורקוס רובה – כוריאוגרפית
אימא-בת-ושני גברים שמגלמים את הבעל, האהוב, האויב, החברה.
מופע של מאבק  האישה לקרב את הגבר והחברה למאבק לקידום מעמד האישה.
"עד כאן" מופע שעוסק במעמד האישה הערבייה בין העבר והיום, השאיפה לעצמאות כאישה צעירה לחיים טובים יותר יחד עם הגבר והחברה, חיפוש אחרי שיווי המשקל בין העבר להווה. מרחב הפעולה, התנועה, המחקר והביטוי בנוי ממסע מרגש מעייף, משמח ומעציב בו זמנית מסע שיש בו שלל עשייה לצד שלל רגשות ותוצאות שחלקן צפיות וחלקן בלתי צפויות.
משך המופע: 45 דק'
ראבעה מורקוס רובה – כוריאוגרפית ויוצרת, ילידת 1972, כפר יאסיף. למדה באולפן למחול מטה אשר ומאוחר יותר בסדנה וכחברת להקה ורקדנית בלהקת המחול הקיבוצית. החל משנות ה-90 פועלת כמורה למחול ותנועה במגזר הערבי, מעבירה סדנאות מחול ותנועה, ריקוד סופי ומקודש וקונטקט אימפרוביזציה ברחבי הארץ. בעלת הסמכה בלימוד מחול לגיל הרך מטעם המכללה לחינוך גופני וינגייט והשתלמות ילדים בתנועה מטעם אוניברסיטת תל-אביב. בעלת תואר B.Ed  ותעודת הוראה מחול ותנועה מכללת סמינר הקיבוצים. כיום מנהלת פרויקט קידום ופתוח מחול במגזר הערבי מטעם כפר המחול געתון ומרצה ומורה לקונטקט ואימפרוביזציה במכללת הגליל המערבי-עכו.
בשנת 2007 הקימה את המרכז לתנועה ומחול סטודיו ראבעה מורקוס כפר יסיף וכן, ייסדה ומרכזת עד היום את מגמת המחול בתיכון נוטרדם כפר מעיליא. (המגמה הראשונה בארץ במגזר הערבי). בשנת 2007 ייסדה את ״להקת רמאז״ למחול עכשווי. מנהלת האומנותית וכוריאוגרפית, מורה וחברה בעמותת הקונטקט בישראל ומלמדת בפסטיבל הבינלאומי ומנהלת ומובילה פרויקט גשרים לנוער ערבי-יהודי דרך המחול יחד עם אילנית תדמור.
חברה בשתי וועדות: רפרטואר סל תרבות למחול, פורום דוסטרובסקי – האקדמיה למוסיקה ומחול בירושלים.

פסטיבל יאפא לתרבות ערבית עכשווית, תגליאת עגרייה
תגליאת עגרייה. צילום: יח״צ

21:15: "תג'ליאת ע'נ'רייה" סאמר ראשד ולהקתו מרמאללה.

סאמר ראשד הוא אמן פלסטיני, נגן ויולה וכותב מוזיקה מושבע. אהבת המוזיקה והשאיפה לייחוד אצלו, בנוסף לכשרונו, הובילו אותו לבחור בויולה ככלי שמלווה אותו לכל החיים. השותפות של סאמר ראשד עם הויולה הפכה אותו לאחד המוזיקאים המיוחדים לא רק בפלסטין אלא בעולם כולו. סאמר ראשד בוגר המכון הלאומי למוזיקה בירושלים, והיה מאושר להמשיך ללמד שם אחרי סיום לימודיו, ביודעו כי המכון הלאומי למוזיקה מספק למוזיקאים חינוך מוזיקלי ברמה גבוהה ביותר. שאיפתו התמידית למצוינות הוביל אותו לאיסטנבול, טורקיה, בכדי ללמוד אצל נגן הויולה הידוע ביותר בעולם, נדים נלבאנטוגלו, המומחה למוזיקה צוענית, טורקית וג'אז. שם מצא סאמר ראשד את השראתו ונשאר תחת השפעתו של ג'אנר מוזיקלי מיוחד זה, כיוון שהיה מסוגל לקשור אותו לממדים אישיים ומקצועיים בחייו, בנוסף להיותו ג'אנר מוזיקלי מאתגר לסולני ויולה בהשוואה למוזיקה קלאסית.

תערוכות אמנות בפואיה התיאטרון: ג'מאל מסארוה, אמאני עיאד, אחמד אסעד

פסטיבל יאפא לתרבות ערבית עכשווית, ג'מאל מסארווה
ג'מאל מסארווה. צילום: יח״צ

ג'מאל מסארווה
ג'מאל מסארווה 
האמן דיגיטלי, מתמקד בעיקר באמנות מהתרבות הערבית והמזרח תיכונית, ודגש על קליגרפיה ערבית. החשיפה הראשונה בתערוכה הראשונה הייתה בשנת 2012. מטרתו של ג'מאל מסארווה היא לעורר אנשים ברחבי העולם ולתת לאנשים הזדמנות להיחשף לתרבות והאמנות הערבית. בתערוכה של ג'מאל מסארווה יוצגו מגוון של יצירות אמנות שיצר לאורך כל הדרך מאז שהוא התחיל.

פסטיבל יאפא לתרבות ערבית עכשווית, אחמד אסאד
אחמד אסאד. צילום: יח״צ

אחמד אסעד
אחמד אסעד 
אמן אבסטרקטי, יליד הכפר אכסאל שבגליל ומתגורר כיום ביפו, אחמד אסעד למד אמנות במחלקה לאמנות באוניברסיטת תל אביב, מתעניין בסוגי אמנות שונים ובהבעת רגש באמצעות מכחול וקנווס. זו תהיה התערוכה הראשונה בה אחמד אסעד חושף את העבודות שלו.

פסטיבל יאפא לתרבות ערבית עכשווית, אמאני עייאד
אמאני עייאד. צילום: יח״צ

אמאני עייאד
אמאני עייאד
אמנית פלסטית, מיפו, עוסקת כמטפלת בתרפיה באמנות במספר מסגרות. בנוסף, אמאני עייאד מדריכה טיפולית לסטודנטים לתואר שני באוניברסיטה ובמכללות. כעת אמאני עייאד סטודנטים לתואר שלישי בפסיכולוגיה חברתית. הייתה במשך 10 שנים רכזת התחום הטיפולי והחברתי של החולים מרצועת עזה ומהגדה המערבית המטופלים בבתי חולים בישראל, ורכזת פרויקטים וקבוצות מתנדבים מטעם האוניברסיטאות. אמאני עייאד פעילה חברתית-פוליטית. הנהיגה מספר יוזמות וקמפיינים הומניטריים, חברתיים והסברתיים בתחומים שונים, ובמיוחד למען חולי סרטן והשתלת מח עצם ותרומת דם, ילדים בעלי צרכים מיוחדים. פעילה בתחום הטיפול הפסיכולוגי בחברה הערבית פלסטינית בארץ, אחד ממחקריה מתמקד בטיפול ובהתמודדותן של נשים פלסטיניות עם תופעות חברתיות ודתיות. אמאני עייאד הנחתה קבוצות נשים בהתנדבות באמצעות האמנות והצילום הטיפולי Arts & photo-therapy להעצמה אישית שינוי חברתי.

 

הפסטיבל מתקיים זו השנה השנייה בתמיכת קרן ברכה, אגף התרבות בעיריית ת"א-יפו והמישלמה ליפו.
ועדה אמנותית: מוחמד קונדוס, מחמוד אבו ערישה, גבי אלדור, יגאל עזרתי.
צוות תיאטרון יפו: רביד סביל, זכריני חצור-כץ, חנה וזאנה, לילי עובדיה, רבקה הדס.
צוות תיאטרון אלסארייא: מוחמד קונדוס, מחמוד אבו-ערישה, סלמה סמרה-שחאדה.

תיאטרון אלסארייא 
03-5187539, allsaraya@gmail.com
תיאטרון יפו
03-5185563 info@jaffatheatre.org.il

 

פורסם בקטגוריה מגזין אופנה
תגובות פייסבוק