קסטרו באנר קוביה לבן

רימה רומנו

רימה רומנו-1
|

"אני מאמינה שאישה שמתייחסת לעצמה צריכה להקפיד גם בחיי היום יום והשגרה להתלבש בצורה מוקפדת, להתאפר, להשים לפרטים הקטנים לפני שהיא יוצאת מהבית בבוקר". המעצבת רימה רומנו עולה למסלול בשבוע האופנה של גינדי עם קולקציית חורף 2016-17 בחסות מותג האיפור המוביל MAC ומוכיחה שוב שפריטים בצבעי בייסיק יכולים לגנוב כל הצגה.
תפירה מוקפדת, גזרות מדויקות ורמת גימור נטולת פשרות, לצד עיצוב מינימליסטי ומדויק שדוגל בדיטילים שעושים את ההבדל. ״חמישים גוונים של שחור״ הם המתכון להצלחתה של המעצבת, שמוכיחה שוב ושוב שעם עיצוב נכון – פריטים על טהרת השחור יסרבו להיבלע בארון.

רימה רומנו-2
צילום: אבי ולדמן
רימה רומנו-3
צילום: אבי ולדמן
רימה רומנו-4
צילום: אבי ולדמן
רימה רומנו-5
צילום: אבי ולדמן
רימה רומנו-6
צילום: אבי ולדמן
רימה רומנו-7
צילום: אבי ולדמן
רימה רומנו-9
צילום: אבי ולדמן
רימה רומנו
צילום: אבי ולדמן
רימה רומנו-11
צילום: אבי ולדמן
רימה רומנו-10
צילום: אבי ולדמן

350־9,000 שקל לבגדי נשים, 200-350 שקל לבגדי תינוקות (3 חודשים עד 5 שנים).
להשיג בחנות המעצבת – ירמיהו 24 תל אביב
שעות פעילות : א'-ה' בין השעות 10:00-19:00 , ימי ו' – 10:00-15:00.
054-3097609 

באנר נשים קסטרו 300
פורסם בקטגוריה מגזין אופנה
תגובות פייסבוק