
בגדי ים זה סיפור מורכב. צריך להיות אמן אמיתי כדי לדעת להרכיב פריט נכון ולייצרו לקהל הרחב, ובגוטקס עושים זאת הכי טוב

צילום: עמית זאנטקרן כתיבה: עמית ורעות זאנטקרן עורך: אפי אליסי
בגוטקס, מותג בגדי הים הישראלי המצליח בעולם, חוגגים 60 שנות פעילות. כחלק מהחגיגות בחרו בגוטקס שקולקציית הקפסולה תהיה בכיכובן של דורות דוגמניות, שכיכבו בדגמים אייקונים של המותג. קולקציית הקפסולה הוצגה לצד קולקציות חדשות. לנו כצופות נפתח חלון אל העבר. ניתנה לנו הזדמנות לצפות ביצירה ובעשייה שהובילה את המותג ב-60 השנים האחרונות. כילדות הכרנו את גוטקס דרך אמא שלנו, שסיפרה תמיד סיפורים על המותג האייקוני ואפילו היתה אחת מדוגמניות המסלול שלו. כך שלהיות חלק מחגיגות ה-60 היה עבורנו מאוד מרגש וסימבולי, לצפות בבגדי ים וחוף עליהן למדנו כל הזמן בבית דרך תמונות בלבד.

התצוגה התחלקה לארבעה חלקים. בחלק הראשון הוצגו דגמי העבר האייקוניים. בחלק השני קולקציית הקיץ החדשה של מותג הבת, טורקיז. בחלק השלישי הוצגה קולקציית בגדי הים של פריי לקיץ הקרוב, ולבסוף קולקציית קפסולה אשר עוצבה במיוחד לרגל חגיגות 60 שנה למותג. בגדי ים זה סיפור מורכב. צריך להיות אמן אמיתי כדי לדעת להרכיב פריט נכון ולייצרו לקהל הרחב, וגוטקס עשתה זאת גם השנה על המסלול ובתפירת הבגדים עצמם. הצבעים, הטקסטורות והיצירתיות של מעצבי המותג סחפו אותנו בין שלל ״חופשות״ והרגשנו במעין טיול סביב העולם. כל פעם לבשנו משהו אחר וריחפנו מעל פני המים. כך חוגגים 60 שנות פעילות.








עמית ורעות זאנטקרן
בלוג האופנה AR Zantkeren
Facebook | Instagram – Amit / Reut