שבוע האופנה קורנית תל אביב 2021 ישודר ברשת 13

מוטי רייפ_בר_רפאלי_שבוע_האופנה_2021
|

שבוע האופנה קורנית תל אביב 2021, ערב הגאלה החגיגי ישודר ב-28.3.2021 חול המועד פסח, החל מה-29 במרץ ועד ה-1 באפריל ישודרו תצוגות האופנה בין השעות 10:00 בבוקר עד 15:00 אחה"צ, והחל מ-22:30 בלילה ב"רשת 13". כל הפרטים בכתבה!


מאת: אפי אליסי, עורך אחראי – Fashion Israel


שבוע האופנה 2021 יתקיים במתכונת דיגיטלית וישודר בטלוויזיה (רשת 13) בהנחייה של מוטי רייפ ובר רפאלי (ערב הגאלה). ובשיתוף פעולה עם הטכנולוגיה החדשנית שמביאה איתה "קורנית דיגיטל". השנה, הקורונה אילצה את מארגני שבוע האופנה תל אביב לצאת מהקופסא ואולי טוב שכך. מאות אלפי ישראלים ייחשפו לאופנה ישראלית משובחת.

שבוע האופנה תל אביב 2020, מוטי רייף, צילום: Achim Kandler -3
מוטי רייפ. צילום: Achim Kandler

מוטי רייפ, יזם שבוע האופנה תל אביב אמר היום:  "אני גאה ונרגש להכריז על "שבוע האופנה קורנית תל אביב"  לשנת 2021, השמיני בישראל – עשור לשבוע האופנה. לראשונה, בהתאמה לרוח התקופה, אנו חוברים לערוץ המדיה המרכזי והמוביל – "רשת 13", וכל תצוגות האופנה ישודרו על מסך הטלוויזיה לכל בית בישראל ב"רשת 13". 

אנחנו נרגשים מהשותפות החדשה עם "קורנית דיגיטל" אשר מביאה את הטכנולוגיה החדשנית ביותר לחזית הייצור של האופנה. הטכנולוגיה של קורנית דיגיטל היא פורצת דרך והיא כלי הכרחי לגישור הפערים ולהובלת המהפכה של האופנה הבת קיימא.

השותפות החדשה עם רשת 13 ו"קורנית דיגיטל" תיתן למעצבי האופנה הישראלים את הבמה המכובדת והגדולה ביותר שיכלו לחלום עליה ואת העזרה והחמצן להם הם כה זקוקים, בתקופה זו במיוחד.

שבוע_האופנה_2021_מוטי_רייף_בר רפאלי. צילום: מרק סגל
מוטי רייפ ובר רפאלי. צילום מרק סגל

האופנה הישראלית, היא חלק בלתי נפרד מחיינו, וחיבור זה מהווה חיבוק ערכי של תמיכה והערכה לענף האופנה, לכל השותפים ביצירה המורכבת, ולכל אחד מהצופים. 

גם השנה שבוע האופנה ימשיך את הדרך החשובה ביצירת וקידום המודעות, השיח והאופנה תחת נושא "שינוי אידיאל היופי" , עם השתתפותם של דוגמניות ודוגמנים בכל המידות, בכל הגילאים, הגבהים, המגדרים והדתות. אנו נמשיך ונפעל למען יצירת השינוי בו אנו מאמינים, כי האופנה שייכת לכולם."

"שבוע האופנה קורנית תל אביב 2021" בשיתוף רשת 13 ישודר לראשונה  על מסך הטלוויזיה. למעלה מ- 40 מעצבי אופנה ישראלים מובילים ישתתפו בשבוע האופנה בתל אביב שיועבר השנה טלוויזיונית ב"רשת 13".

דרור קונטנטו. שבוע האופנה תל אביב. צילום עומר רביבי - 4
דרור קונטנטו. שבוע האופנה תל אביב 2019. צילום: עומר רביבי

"שבוע האופנה קורנית תל אביב 2021" ביוזמתו של המפיק והיזם מוטי רייפ ובשיתוף רשת 13 ייערך השנה בסימן הקיימות מתוך החיבור לעולם של ימינו, לעתיד של כולנו, ולעתיד של עולם האופנה.
"שבוע האופנה קורנית תל אביב 2021" יערך וישודר החל מה-28 במרץ (חול המועד פסח) ועד ה-1.4.2021. ערב הגאלה החגיגי בהנחיית דוגמנית העל בר רפאלי ומוטי רייפ ישודר בערב ה-28.3.2021 ברשת 13.
שבוע האופנה בשיתוף עם  מוז"א – מוזיאון ארץ ישראל תל אביב – אשר יהווה את הבמה והתפאורה לכל צילומי התצוגות של שבוע האופנה.

שחר אבנט_שבוע האופנה תל אביב 2019_מגזין אופנה_
שחר אבנט. שבוע האופנה תל אביב 2019. צילום: דסי פרומר

"שבוע האופנה קורנית תל אביב 2021" ו"רשת 13" יוצא לדרך בשיתוף פעולה ראשון מסוגו ביוזמתו של המפיק והיזם מוטי רייפ, וייערך השנה בחול המועד פסח, החל מה-28 במרץ ועד ה-1 באפריל, יחד עם למעלה מ- 40 מעצבי האופנה המובילים בישראל. 

השנה, שבוע האופנה המציין עשור לקיומו, ייערך בסימן הקיימות ובשיתוף פעולה מלא עם חברת קורנית דיגיטל, שותפים משמעותיים ומובילים המהווים חלק בלתי נפרד מהמהפכה בתחום האופנה המתרחשת בימים אלו. 

שבוע_האופנה_2021_קורנית_רשת_13

"שבוע האופנה קורנית תל אביב 2021" ישודר על מסך הטלוויזיה של "רשת 13" המעניקה את הבמה הגדולה, הטובה והמכובדת ביותר למעצבי האופנה ויתקיים בשיתוף ערוץ האופנה הישראלי ב- HOT וב- yes .

שיתוף הפעולה עם 13spotvמבית רשת 13, יאפשר למעצבי האופנה לקבל חשיפה חסרת תקדים וצופי הטלוויזיה יזכו לקחת חלק ולשבת "בשורה הראשונה" בתצוגות המובילות בישראל.  

תצוגת אופנה של מעוז דהאן. שבוע האופנה תל אביב 2018. צילום: עומר רביבי-3
מעוז דהאן. שבוע האופנה תל אביב 2018. צילום: עומר רביבי

במסגרת שבוע האופנה ישודר ערב הגאלה החגיגי ובמשך ארבעה ימים ישודרו ב"רשת 13" תצוגות האופנה במסגרתן יוצגו קולקציות חדשות בעלות אג'נדה סביבתית וחברתית, בשיתוף קורנית דיגיטל. 

חברת קורנית דיגיטל, חברה ישראלית בינ"ל מובילת שוק ומהפכה בתעשיית האופנה, מספקת פתרונות דיגיטליים חדשניים לייצור טקסטיל. החברה מתמקדת בייצור בר קיימא On-demand. טכנולוגיית החברה עונה לדרישה ההולכת וגוברת לקניות באון ליין ולרצון של כל אחד לבטא את עצמו ואת הייחודיות שבו, באמצעות לבוש. 

אלון ליבנה. שבוע האופנה תל אביב 2019. צילום עומר רביבי - 6
אלון ליבנה. שבוע האופנה תל אביב 2019. צילום: עומר רביבי

כיום, תעשיית הטקסטיל הינה התעשייה השנייה המזהמת ביותר בעולם. קורנית דיגיטל, מאפשרת מעבר משיטות ייצור אנלוגיות ומזהמות לעבר ייצור דיגיטלי וידידותי לסביבה.

מבין לקוחותיה של החברה, החברות המובילות בעולם כגון אמזון ואדידס. הפתרונות שמציעה החברה, משמשים את המותגים המובילים בעולם, ביניהם: נייק, לולו למון, ורסצ'ה ועוד.  חברת קורנית נסחרת בנסד"ק ובעלת שווי של כ-4 מיליארד דולר. 

רונן סמואל. מנכ"ל חברת קורנית דיגיטל: "אנחנו גאים לשתף פעולה עם שבוע האופנה בתל אביב. קורנית חברה בינלאומית וגאווה ישראלית וכיום מושכת את תשומת הלב של המותגים המובילים בעולם העושים בימים אלו, טרנספורציה לייצור על פי דרישה מתוך אחריות לסביבה ולחברה."

רונן-סמואל-מנכל-קורנית-דיגיטל-צילום-כפיר-זיו
רונן סמואל מנכל קורנית דיגיטל. צילום: כפיר זיו

עמר קולקה. סמנכ"ל השיווק של חברת קורנית דיגיטל: ”אנחנו מאד נרגשים לקחת חלק בשבוע האופנה. זוהי הזדמנות לחגוג את השונות בחברה על כל גווניה ולאפשר לאוהבי האופנה ולכל אחת ואחד מאיתנו להביע את האישיות והייחודיות שלנו באמצעות הבגדים שאנו לובשים. אני מאמין כי שבוע האופנה הוא פלטפורמה ייחודית להנחלת ערכים מהותיים של ביטוי עצמי וסובלנות, ושל אחריות סביבתית. אנו בקורנית דיגיטל נושאים את דגל מהפכת המעבר לייצור דיגטלי של אופנה on-demand ומאמינים כי זו התשובה האמיתית שתאפשר לתעשיית האופנה להקנות ביטוי עצמי באמצעות פריצת גבולות של יצירתיות ולהפוך לתעשייה ירוקה באופן אמיתי וגורף."

שבוע_האופנה_2021_עמר-קולקה-סמנכל-שיווק-קורנית-דיגיטל-צילום-דיויד-גרב-Omer-Kulka
עמר קולקה, סמנכל שיווק קורנית דיגיטל. צילום: דיויד גרב

לרגל שבוע האופנה יוקם מתחם FASHION  באתר הדיגיטל של רשת, אשר יהווה בימה מרכזית לכל המידע החדשות והמתרחש בשבוע האופנה. כל תכני שבוע האופנה תל אביב 2021 יהיו זמינים גם בפלטפורמת ה-VOD של רשת, וכן ישודרו בערוץ האופנה הישראלי. 

תצוגת האופנה של ויוי בלאיש בשבוע האופנה תל אביב, vivi bellaish, צילום: עומר רביבי - 7
ויוי בלאיש. שבוע האופנה תל אביב 2018. צילום: עומר רביבי

מוטי בר זיו, משנה למנכ"ל סחר של "רשת 13": "השנה האחרונה לא מאפשרת לנו להישאר סטטיים והיא מחייבת אותנו להמציא כל יום מחדש ולפרוץ את כל מה שהיה נהוג עד כה. שידור של שבוע האופנה ב"רשת 13" הוא בדיוק הרצון שלנו לתת במה הן למעצבים הישראליים וליצירה המקומית והן לקהל הטלוויזיה הישראלי שיוכל להנות מחוויה שלא הכיר עד כה. אני שמח על שיתוף הפעולה בין רשת 13 לבין שבוע האופנה והיוזמה של מוטי שלא מוותר גם בתקופה כזו. 

מוז"א - מוזיאון ארץ-ישראל

ביתו של שבוע האופנה קורנית תל אביב 2021 יהיה השנה מוז"א – מוזיאון ארץ ישראל תל אביב, אשר יעניק את שטחיו המלאים לטובת שבוע האופנה. שטחיו החיצונים היפהפיים ואולמות התצוגה והתערוכות של המוזיאון ישמשו כבית לצילומי כל תצוגות האופנה במשך כל השבוע. 

עידן לרוס. שבוע האופנה תל אביב 2019. צילום עומר רביבי - 1
עידן לרוס. שבוע האופנה תל אביב 2019. צילום: עומר רביבי

עמי כץ, מנכ"ל מוז"א:  "מוז"א – מוזיאון ארץ-ישראל, תל אביב מהמוזיאונים הגדולים והחשובים בישראל, שמח להיות משכנו החדש של שבוע האופנה תל-אביב. אנו מחבקים בהתרגשות את המיזם האייקוני של מוטי רייף. בתקופה בה התרבות נעולה והמוזיאונים שוממים, שבוע האופנה במוז"א, יחזיר את הדם לפעום בעורקינו ואת הסומק ללחיינו. אירוע השיא באופנה יחד עם אירוע התרבות המרכזי במוז"א – הביאנלה לאומנויות ולעיצוב, תל-אביב, זיווג שבזכותו נחזיר את החיים לתרבות!"

ד"ר דבי הרשמן, סמנכ"לית ואוצרת ראשית, מייסדת הביאנלה לאומנויות ולעיצוב: "ברוח ההתחדשות האמנותית של המוזיאון הבא לידי ביטוי בביאנלה, המציגה את מיטב היוצרים הישראלים, החיבור לשבוע האופנה תל-אביב ולמעצבי האופנה הישראלים הוא טבעי לגמרי."

נועם_פרוסט_משכית_שבוע_האופנה_תל_אביב_2019_מגזין_אופנה_112
נועם פרוסט. משכית. שבוע האופנה תל אביב 2019. צילום: עומר רביבי

בין המשתתפים והמציגים בשבוע האופנה יהיו המעצבים: ויוי בלאיש בשיתוף פעולה מלא עם חברת "קורנית דיגיטל", דרור קונטנטו, דורין פרנקפורט, ששון קדם, טובה'לה, אלון ליבנה, שי שלום, רונן חן, אלמביקה, משכית, בננהוט – נטע אלחימסטר ונועה בני, עידן לרוס, שחר אבנט, ענבל דרור, אפרת קליג ורונית רפאל, טבע נאות, הילי ארי, נדב רוזנברג – northern star, שלומית אזרד, מעוז דהאן -Nouveauriche , חנה בן סימון – CB Fashion,  אסיה, לארה רוסנובסקי, איטה פישר, שנקר בית הספר לעיצוב אופנה בשיתוף פעולה מלא עם חברת קורנית דיגיטל, וחממת מפעל הפיס Up Coming Designers.


זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה של ישראל
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com

אינסטגרםfashionisrael.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel
כתובת למשלוח: רח׳ בר כוכבא 1, דירה 1, רמת גן

תגובות פייסבוק