שלומית מלכה. יהודה לוי

שלומית מלכה -01
|

שלומית מלכה, הדוגמנית הישראלית הבינלאומית, נבחרה כפרזנטורית של רשת PADANI פדני תכשיטנים

שלומית מלכה

אחרי שכיכבה על שערי ששה מגזיני אופנה בינלאומיים השם החם של תעשיית האופנה, שלומית מלכה קוטפת קמפיין יוקרתי

שלומית מלכה -04
קמפיין הלבשה תחתונה אינטימיסי צילום: יח"צ חו"ל

מאת מערכת המגזין

שלומית מלכה לא עוצרת. אחרי שכבשה את אירופה, ניו יורק, יהודה לוי ושאר העולם התבשרנו היום כי הטופ מודל קוטפת עוד קמפיין. והפעם עם הרבה גלאם. היא נבחרה לפרזנטורית של רשת PADANI פדני תכשיטנים.

בנוסף מחזיקה שלומית מלכה (בת 21) בתפקיד הפרזנטורית של רשת האופנה "פוקס FOX", וכן של רשת ההלבשה התחתונה האיטלקית אינטימיסימי. במקביל מככבת שלומית מלכה, בקמפיין האחרון של "מייבלין ניו יורק" על גבי שלטי חוצות ענקיים בניו יורק, ובקמפיין של מעצב העל ראלף לורן לקו האופנה ולקו משקפי השמש.

עוד לאחרונה כיכבה שלומית מלכה שמיוצגת בלעדית על ידי אלינור שחר, על שערי מגזיני האופנה המובילים בעולם ביניהם ELLE הספרדי, GLAMOUR, מארי קלייר, הארפר באזאר. בקרוב תככב בשער שני נוסף במגזין ELLE הספרדי.

שלומית מלכה -003
על שער באזאר צילום: יח"צ

שלומית מלכה: "אני גאה ושמחה להצטרף לבית פדני תכשיטנים. החיבור שלי לעיצוב ואופנה ישראלים חשוב לי מאד, ואין לי ספק שנהנה מהדרך המשותפת".

שלומית מלכה -02
על שער ELLE ספרד

מפדני נמסר: "אנו שמחים להודיע היום  הדוגמנית הבינלאומית המבטיחה, תהיה הפרזנטורית החדשה של PADANI פדני תכשיטנים מייצגת עבורנו את האישה הישראלית, היא יפהפייה ומקסימה עם חיוך כובש. הצלחתה בארץ ובעולם מסמנת אותה כאחת הדוגמניות הישראליות המבטיחות ביותר. "מלכה מייצגת עבורנו את היופי הישראלי אליו מתחברים גם בכל העולם. אנו רואים בשלומית חיבור נפלא והרמוני לעולם היוקרה של התכשיטים של פדני. כפי שהתכשיטים של פדני, המעוצבים כאן בישראל ומביאים את אופנת היוקרה בשפה עיצובית בינלאומית

.
בהזדמנות זו אנו רוצים לומר תודה גדולה לירדן הראל, ממנה אנו נפרדים לאחר שנה בהן ליוותה את פדני כפרזנטורית. ירדן הפכה לבת משפחה בבית פדני, והיה לנו הכבוד והעונג לעבוד עמה. אנו מאחלים לירדן הצלחה גדולה בכל אשר תבחר.

הקרציה: נינט מחזיקה רק בדלתא
הדבורה: לי לוי מי?

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה של ישראל
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
טלפון: 050-7368167
אינסטגרםfashionisrael.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel
כתובת למשלוח: רח׳ בר כוכבא 1, דירה 1, רמת גן

תגובות פייסבוק