שלומית מלכה מככבת בקמפיין העולמי החדש של ארמני אקסצ'יינג לסתיו חורף 2016-17
ארמני אקסצ'יינג' חושף את הקמפיין העולמי החדש לסתיו חורף 2016-17 – בין היתר בכיכובה של דוגמנית העל הישראלית שלומית מלכה
ארמני אקסצ'יינג': דינאמי, צעיר ומרעיד מוסכמות אופנתיות. הכל תלוי בגישה ובאינדיבידואליות. הקולקציה החדשה של המותג מבית האופנה של מעצב העל ג׳ורג׳יו ארמני לסתיו חורף 2016-17, מעוצבת בסטייל איטלקי אך עם רוח גלובלית, וזוהי קולקציה שנועדה לאזרחים הצעירים של העולם הגלובלי של היום, שזז בקצב מהיר.
כדי להמחיש זאת, שג'ורג'יו ארמני בחר קבוצת צעירים מהמוכשרים ביותר שיש מרקעים שונים, כדי לשקף אינדיבידואליזם ואישיות בקמפיין הפרסומי העולמי החדש של ארמני אקסצ׳יינג׳ שנחשף היום.
הקמפיין צולם על ידי צלם האופנה האיטלקי ריקרדו וימרקאטי, אשר הצליח ללכוד את האנרגיות והסטייל ששוכן בבסיסו של המותג, בכך שעודד את הצעירים – פשוט להיות הם עצמם.
שלומית מלכה, (22), דוגמנית העל הישראלית נבחרה לככב בקמפיין לצד: אליוט סאמנר (25), מוזיקאית אנגליה, נולדה בפיזה, איטליה. גרג סלקין (24) שחקן אנגלי, נולד בלונדון. ג'יי אלברז (21) במאי אמריקאי ואתלט ׳אקסטרים ספורט׳, נולד בהוואי, ארה״ב.
בקמפיין שצולם ברחובות ניו יורק, המקום שהכי מייצג כל מטרופוליס ברחבי העולם, הצעירים מרגישים נינוחים מול המצלמה והמראה שלהם תואם בדיוק את האתוס של הקולקציה. התמונות מעבירות את תחושת ה׳סטריט סטייל׳ הייחודי, הטבעי והאוטנתי של ארמני אקסצ'יינג.
לארמני אקסצ׳יינג׳ מסורת ארוכת שנים בחדשנות ובמונחי עיצוב המותג תמיד נקשר לאיכות ופונקציונליות, ותמיד מושפע מאורח החיים של אלה שלובשים אותו. הקמפיין החדש מוכיח שבליבו של המותג יש הבנה עמוקה של הגיוון שיש בגברים ובנשים המודרניים, ואיך הם רוצים להתלבש. היכן שלא יהיו בעולם, ולא חשובה הפרספקטיבה הספציפית שלהם על סטייל, ארמני אקסצ'יינג מעניק להם אפשרויות צעירות, אורבניות ומגוונות בלבוש עכשווי.
הקמפיין יוצא לאור בדפוס ואונליין ברחבי העולם היום.
ארמני אקסצ'יינג (ניתן להשיג בחנות הדגל בקניון רמת אביב)