שמלות ערב, בגדי גברים

Mabellek, EFIFO. צילום: שי פרנקו, אתר אופנה - 1
|

שמלות ערב, בגדי גברים:
Mabelle K: ״המיזם שלנו חרט על דגלו אופנה ושיק כחול-לבן. אנו מאמינים כי ההצלחה נמדדת בגדילה ובשגשוג של המעצבים״

 

Mabellek, EFIFO. צילום: שי פרנקו, אתר אופנה
Mabellek.שמלות ערב, בגדי גברים, חליפה לגבר, שמלת כלה לבנה. צילום: שי פרנקו

מאת: מערכת EFIFO

מבל.קיי (Mabelle K), שחקנית חדשה בעולם האופנה, מציעה אלטרנטיבה חדשה. באתר הסחר המקוון נמכרות קולקציות של מעצבים ישראלים המציגים אופנה בועטת ואורבנית, כל פרטי הלבוש והאקססוריז המוצעים לרכישה באתר הינם בשפה עיצובית המגיעה מהשראת אופנת הרחוב, כזו המאפשרת ליצור טוטאל לוק ייחודי וחדשני המתאים לאקלים הישראלי. מבל.קיי (Mabelle K) מבקשת לספק מענה לצורך של אותם צעירים המחוברים להאופנה וסטייל.

 

Mabellek, EFIFO. צילום: שי פרנקו, אתר אופנה 2
Mabellek.שמלות ערב, בגדי גברים, חליפה לגבר, שמלת כלה לבנה. צילום: שי פרנקו

באתר ניתן למצוא קולקציות חדשות של מותגי מעצבים ישראליים: SALON BERLIN, NATURE SUNGLASSES, MIRZA, C&R JEWELRY, T-BONE, M.K COLLECTION, МОЙ, ZENDIGI, ROCKVEROLL, SHOMS SWIMWEAR , ALABA SWIMWEAR, PINK IS FOR BOYS, SEVEN SEVENTY, FIOCCONERO ועוד.

Mabellek, EFIFO. צילום: שי פרנקו, אתר אופנה-9
Mabellek.שמלות ערב, בגדי גברים, חליפה לגבר, שמלת כלה לבנה. צילום: שי פרנקו

הפריטים המוצגים במבל.קיי (Mabelle K) הינם מהקולקציות החדשות של המעצבים ונבחרים בקפידה. ניתן למצוא פריטים איכותיים צעירים ובועטים בהשראת הרחוב האורבני ותואמים לאקלים המקומי, בשלל סגנונות החל מפריטים קלאסיים חדשניים דרך פריטים בסגנון רוקיסטי וסקייטרי ועד לפריטי ערב מוקפדים ופרטיי מעצבים.

Mabellek, EFIFO. צילום: שי פרנקו, אתר אופנה - 3
Mabellek. שמלות ערב, בגדי גברים, חליפה לגבר, שמלת כלה לבנה. צילום: שי פרנקו

שלושת מייסדי מבל.קיי (Mabelle K) ינון וידאל, מבל כרטשנר-הרפז ואיתן הרפז, הקימו את מבל.קיי מתוך אהבה ותשוקה לתחום. זאת לאחר שנתקלו גם הם בכמויות התעשייתיות והבלתי נתפסות של בגדים המשווקים בענקיות האופנה. כמויות שמטרתן למקסם רווחים על חשבון טיב חומרי הגלם, התפירה ותחושת הייחודיות שפריט לבוש יכול להעניק. האתר מתכתב עם הצורך לקנות אופנה ישראלית והרצון לקדם את הכוחות היצירתיים והסגנון המובחן שקיימים בקרב המעצבים בארץ.

מבל.קיי (Mabelle K) בשונה מאתרי הסחר הקיימות כיום, אינה גובה דמי מנוי חודשיים. האתר אף מתפעל עבור המעצבים את העמוד האישי שלהם ומקדם את הקולקציות המוצגות בו. כחלק מאותה תפיסת עולם, המחירים באתר זהים למחירים המוצגים בחנויות. זאת על מנת שיוכלו להתמקד בהעצמה ובפיתוח של המעצבים, ולהימנע מתחרות איתם. ״המיזם שלנו חרט על דגלו אופנה ושיק כחול-לבן. אנו מאמינים כי ההצלחה נמדדת בגדילה ובשגשוג של המעצבים״.

Mabelle K מציעים משלוחים עד הבית, החלפות והחזרות חינם.

פורסם בקטגוריה כתבות אופנה
תגובות פייסבוק