קוסמטיקה. תרים פנים

טאץ ליפט- אופנה - Fashion Israel - מגזין אופנה
|

קוסמטיקה. תרים פנים – טאץ' ליפט – טיפול חדשני למתיחת עור הפנים ללא ניתוח

אם חשבתם עד היום שכדי לעבור מתיחה בעור הפנים חייבים להכנס לחדר הניתוח. ברשת פרופרציה מציעים לכם שיטת טיפול חדשנית שאמנם לא תשאיר אתכם צעירים ויפים לנצח, אבל לפחות תוכלו לעכב את סימני הזמן, ולחסוך מעצמכם את הטיפולים הכירוגיים הפולשניים והאגרסיביים שהיו נהוגים עד היום בניתוחי מתיחת עור הפנים.
משהו השתנה ברפואה הפלסטית בשנים האחרונות, הביקוש לפתרונות לא כירורגיים להצערת מראה הפנים הלך וגבר. החיפוש אחר טיפולים בפולשנות מינימלית שיעניקו תוצאות טובות הדומות לניתוח, הביא למציאת טכניקות טיפול חדשות. שיטת הטאץ' ליפט, מתאימה לגברים ולנשים.

טאץ ליפט - אופנה - Fashion Israel - מגזין אופנה
טאץ' ליפט. שיפור מראה העור ומרקם עור הפנים

כן, ולא

הטאץ' ליפט מעניק אפקט של הרמה ומתיחה של העור ללא התערבות כירורגית ולמעשה מהווה מתיחת פנים ללא ניתוח. אין צורך באשפוז ובהרדמה כללית. תקופת ההחלמה נחסכת, וההתאוששות היא מיידית.
כל התהליך מבוצע במרפאה ולא בחדר ניתוח.
כמו בכל טיפול, גם כאן חשוב להבין כי הטיפול אינו מתאים לכל חלקי הפנים. מבחינה טכנית, ניתן לבצע את הטיפול בכל אזורי הפנים, אך התוצאות היעילות ביותר יתקבלו בחלק התחתון של הפנים, ובמיוחד בקו הלסת ואזור הלחיים, הנוטים להתקמט ולאבד מנפחם. כמו כן, הטיפול עשוי להעניק  תוצאות טובות גם באזור הצוואר. התוצאה הכללית המתקבלת: שיפור מראה העור ומרקם עור הפנים, העלמת הקמטים והחזרת הגמישות, החיוניות והרעננות.

איך זה עובד?

טיפול, הטאץ' ליפט מתבצע באמצעות חוטים מתמוססים מהדור החדש והמתקדם ביותר. החוטים עשויים מ-PDO (פולידיאוקסינון-חומר המצוי בחוטים המשמשים בחדרי ניתוח). הפולידיאוקסינון הינו חומר בטוח בעל יעילות מוכחת ומאושר ע"י משרד הבריאות. כל התהליך נעשה בהרדמה מקומית. לאחר זריקת האלחוש, מחדיר הרופא את החוט מתחת לעור באמצעות מחט זעירה ויוצר מעין לולאה תת עורית. בזמן שהרופא מוציא את המחט מתבצעת המתיחה של החוט בתוך העור ועל ידי כך מרימה אותו כלפי מעלה ומותחת אותו על פני השטח. כל ההליך אורך בין 30-40 דקות.

אין לי זמן

כאמור, הטיפול  בטכנולוגיית טאץ' ליפט אינו דורש זמן החלמה ממושך וניתן לחזור לשגרה כיומיים לאחר הטיפול כשהתוצאות מתקבלות תוך תקופה קצרה יחסית. ללא ספק מדובר בחוד החנית של הטיפולים האסתטיים מהדור החדש, המאפשרים מקסימום תוצאות במינימום זמן ועלות, וקבלת תוצאות של הצערת פנים ומתיחת פנים ללא ניתוח.

טאץ ליפט - אופנה - Fashion Israel - מגזין אופנה -1
חזרה מהירה לשיגרה

המידע באדיבות רשת מרפאות פרופורציה. לפרטים נוספים והזמנת ייעוץ רפואי: 5599*


רשת מרפאות פרופורציה נוסדה בשנת  1988 והיא המובילה את תחום שירותי הרפואה האסתטית בישראל, באמצעות איכות, שירות וחדשנות טכנולוגית במשך 3 עשורים. הרשת, הפועלת בפריסה ארצית מלאה, כוללת  12 מרפאות מתקדמות בישראל וסניפים נוספים בחו”ל.

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה ישראלי
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
טלפון: 050-7368167
אינסטגרם: fashionisrael.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel
כתובת למשלוח: רח׳ בר כוכבא 1, דירה 1, רמת גן

אודות Fashion Israel

מגזין אופנה

מגזין אופנה ביוטי מוביל בישראל: משמש במה ייחודית לדור החדש של האופנה בישראל: מעצבי אופנה, צלמי אופנה, סטודנטים לאופנה, בוגרי אקדמיות לאופנה ובתי ספר לצילום אופנה. קוסמטיקה. תרים פנים

מגזין אופנה של כולם!

Fashion Israel שם לו למטרה לקדם ולפתח כישרונות בתעשיית האופנה הישראלית: נשים, גברים, יהודים, ערבים, דתיים, חילוניים, הומואים, סטרייטים, לסביות, טרנסג׳נדרים, בי סקסואלים. מכל דת, מגדר ולאום. של כולם!

נועזים, בועטים ותוססים

מקדם כישרונות המבקשים במה להשמיע מעליה את קולם הרם, הברור והמחדש – נועזים, בועטים ותוססים מתחומי אופנה, ביוטי וצילום בישראל. קוסמטיקה. תרים פנים

אנג׳נדות חברתיות

מגזין אופנה ישראלי מקדם אנג׳נדות חברתיות: קידום מעמד האישה, שיתוף פעולה עם אקדמיות, מכללות ובתי ספר גבוהים בארץ לצילום ואופנה, אופנה בחברה ערבית – במה אופנתית לתעשיית האופנה של ערביי ישראל. חשיפה של אלפי סטודנטים. פועל למען אנשים בעלי מוגבלויות, פגועי נפש, נכים ועוד. קוסמטיקה. תרים פנים

התפתחות וחדשנות

יוזם ותורם למען התפתחות וחדשנות של עולם האופנה בישראל: דגש מיוחד על קהילת מעצבי אופנה, צלמי אופנה, הדוגמנים/יות סטייליסטים וסטייליסטייות, מעצבי השיער ואנשי האיפור.


קורונה, טרנדים, סטייל, אופנה, חדשות האופנה, מגזין אופנה, אופנת נשים, אופנה ישראלית, אופנת גברים, Fashion, Fashion Magazine, שנקר, ויצו חיפה, בצלאל

זארה נשים, קסטרו, רנואר, אופנת נשים, שבוע האופנה, איפור, הפקות אופנה, ZARA, CORONA, זארה, זארה גברים


קוסמטיקה. תרים פנים

תגובות פייסבוק