אביב הגיע פסח בא: מוצרי איפור חדשים

טרנדים באיפור של מאק-איפור
|

לאחרנה הושקו מוצרי איפור חדשים, התקופה שבין פורים לפסח כשביניהם יום האישה הבינלאומי, תקופה שבה חברות האיפור מביאים לנו מוצרים וטרנדים, משפתונים ובאלמים ועד לפלטות צליליות צבעוניות ומרהיבות. אספתי לכם את המומלצים ביותר שלי!

בוהדנה קליניק-איפור-ביוטי-קוסמטיקה
בוהדנה קליניק. צילום: יח״צ

עולם היופי. אורנה רימוק, עורכת ביוטי – Fashion Israel. ממליצה!


טרנד מתמשך שרץ לאחרונה במיוחד הינו טרנד הבאלמים ושפתוני הלחות, משפתוני לחות מזינים ועד לשפתונים מנפחים וכמובן, איך לא, הבאלמים לשפתיים. בתקופה שבה אנחנו רוב הזמן עם מסכות, קמה לה חברת בוטיק קטנה אשר מוכרת בעיקר שפתונים במהדורות קטנות.

Mersis paris

Mersis paris מביאה לנו מבחר שפתונים ובאלמים עשירים בפורמולה מטפחת כמו חומצה הילארונית, ויטמין E ושמנים צמחיים המטפחים את עור השפתיים. משפתונים שקופים ומבריקים עם פגמנטים אדמדמים וורודים ועד לבאלם מרוכז וחמאתי הנותן בסיס ומשמש ממש כפריימר לשפתיים, מחליק את הקמטוטים ומרווה אותם בלחות.

כמו כן, מרסיס מציעה לנו קופסאות מתנה יפייפיות שתוכלו למצוא בהן שני שפתונים, עיפרון שפתיים ומחדד. מתנה מושלמת שמגיעה עם כרטיס הוראות שימוש והרכב חומרים.

מרסיס משיקה בימים אלה את הטינט החדש שלה, אשר נותן מענה מושלם לאיפור מהיר ללחיים. שפתיים, עיניים, בדקות ספורות אתן נראות יפות וזוהרות!

Mersis Paris הינה חברת בוטיק המייצרת בארץ תוך מחשבה עד הפרטים הקטנים כמו, אריזה, פורמולה איכותית ונגישות.

מחירי הבאלמים והשפתונים נעים בין 99-129 שקל. ניתן לרכוש מארזים ב-249 שקל.
ניתן להשיג באתר של Mersis Paris או אצל המשווקות המורשות.

Mersis paris-אופנה-שפתון-איפור
Mersis paris. צילום: יח״צ

בוהדנה קליניק

מלך היופי אמיר בוהדנה עם קרם לנפח וטיפוח השפתיים, אשר מטפל בקמטוטים ויובש וגם נותן נפח מדהים לשפתיים ומחזיר לשפתיים שלנו את הגוון הטיבעי שלהן.

ניתן להשיג בקלינקות, בוהדנה קליניק ברחבי הארץ.
מחיר 149 שקל.

בוהדנה קליניק-איפור-קרם שפתיים
בוהדנה קליניק. צילום: יח״צ

GA-DE

מותג היופי ג'ייד משיק מיני קולקציה LIFE IN PINK חמישה גווני ניודים וורודים אופטימיים שמצטרפים לסדרת השפתונים המיתולוגית EVERLASTING LIP COLOR

יש משהו מרגש בלמצוא את השפתון הוורוד המושלם, לא משנה אם את אוהבת את המראה הטבעי או מעזה ומתפרעת עם גוונים. כי בניגוד לכל הצבעים האחרים, וורוד הוא הצבע הזה שכל אחת יכולה לנסות – למשרד, לאירוע, או לדייט, כי שפתיים בגוון ורוד טבעי הן תמיד אקססורי מושלם.

המיני קולקציה החדשה מבית ג'ייד מציגה חמישה גוונים ורודים/ ניודים עמידים, שמצטרפים לסדרת השפתונים המיתולוגיים EVERLASTING LIP COLOR ומותאמים בדיוק לתקופה.

הגוונים האופטימיים עוצבו כדי לתת מענה שמתאים לכל אישה, הם אוניברסליים, טרנדיים ונשיים ומשדרגים את מראה האיפור כדי לשמור על מראה זוהר ורענן.  

כל הגוונים בסדרה עמידים עד 8 שעות, מעניקים לשפתיים גוון עשיר ועמוק עם בוהק זוהר וגימור של גלוס. 

85 – CREAM ROSE
86 – SPICY BLUSH
87 – SPICY BLUSH
88 – 8TH MUSE
89 –  PURE LOVE

מחיר: 69.90 שקל
להשיג: באתר של GA-DE ובחנויות המובחרות.

GA-DE. סדרת שפתונים-איפור
GA-DE. סדרת שפתונים. צילום: יח״צ

EVERLASTING

הסוד של מאפרי העל  לאיפור שפתיים מרהיב. להשלמת המראה אנו ממליצים לתחום את השפתיים בעיפרון שפתיים מסדרת EVERLASTING. תוחם השפתיים מאפשר לנו לעבות את השפתיים, לשרטט אותן באופן מדויק יותר ולשמור טוב יותר על הגוון ועמידות הליפסטיק.

מדובר בעיפרון  שפתיים עמיד במיוחד המבוסס על טכנולוגיה ייחודית עם ריכוז גבוה של פיגמנטים בשילוב שרפים וסיליקונים, שמעניקים צבע עשיר ועמיד לאורך זמן. יתרון נוסף של תוחם השפתיים הוא שאין צורך לחדד אותו הוא בעל קצה נשלף המאפשר תיחום קל ונוח.

מחיר: 39.90 שקל

טיפים לאיפור שפתיים נכון:

  • בחרי עפרון שפתיים בגוון קרוב לגוון השפתון שלך או גוון אחד כהה יותר – הימנעי משימוש בעיפרון כהה מאוד כדי למנוע מראה "מכשפתי"
  • שרטטי את צורת השפתיים הרצויה. את יכולה לבחור לעבות מעט את השפתיים על ידי שרטוט קו בצמוד לשפה.
  • אם רוצים שהשפתון יהיה עמיד אפילו יותר מומלץ למרוח את העיפרון על כל השפתיים.
  • במידה ויש חריצים מסביב לשפתיים תוחם השפתיים הופך חשוב במיוחד הוא מטשטש את החריצים ועוזר למנוע "בריחה" של הליפסטיק
  • לקבלת מראה טבעי יותר טשטשי מעט פנימה את תוחם השפתיים בעזרת האצבעות  
  • חשוב לשים לב לגימור של השפתון אותו בוחרים. גימור מבריק ומלא ברק נותן אשליה של נפח ומראה תלת ממדי שגורם לשפתיים להראות עבות יותר.
  • אם רוצים ליצור נפח נוסף ולהגדיל את השפתיים עדיף להשתמש בגוונים בהירים וטבעיים כדי לא ליצור מראה טבעי ככל האפשר.
  • אם בא לך לבחור שפתון אדום ומלא נוכחות חשוב גם אותו להתאים לגוון העור שלך. אדום עם בסיס צהוב מתאים לעור בהיר אדום עם בסיס כחול מתאים כמעט לכל גווני האור, אדום בגווני בורדו יחמיא יותר לבעלות עור כהה.
  •  מאוד אהבתי את השפתונים של ג'יד וכמו תמיד, ג'ייד לא מאכזבת  ומביאה לנו את הפורמולה הטובה ביותר. 
  • השפתונים פגמנטים, גוונים יפיפיים ונעימים מאוד. אמנם הם עמידים לזמן מוגבל אך, הם מעניקים יופי וזוהר לשתיים,אני אהבתי את כל הגוונים, ממליצה לשלב בין גוונים ולצור גוונים חדשים.

www.gade.co.il
www.facebook.com/gadeisrael
www.instagram.com/gade_israel

EVELASTING. סדרת שפתונים של ג׳ייד-איפור
EVELASTING. סדרת שפתונים של ג׳ייד. צילום: יח״צ

L'ORÉAL PARIS

מותג האיפור הבינלאומי L'ORÉAL PARIS משיק: שפתון אינפליבל דו-צדדי עמיד עד 24 שעות ועמיד במסכה, כשר לפסח. ב-9 גוונים מרהיבים לאביב-קיץ 2021. לשפתיים עשירות בלחות ובגימור מבריק!

מחיר: 60 שקל
את מוצרי האיפור של לוריאל פריז ניתן להשיג: ברשתות הפארם, המזון, המשביר החדש לצרכן ובפרפומריות המובחרות.

איפור-אינפילבל-לוריאל-פריז--איפור
אינפילבל לוריאל פריז מחיר: 60 שקל. צילום: יח״צ

IL MAKIAGE

איל מקיאג' מפתיעה אותי שוב באיכות הפיגמנטים והאריזות המרהיבות,מאוד אהבתי את הקולקציה בשיתןף עם הראפרית האמריקאית,Rico Nasty, אישית אהבתי במיוחד את עיפרון העיניים, פיגמנטי, קרמי ומטשטש בקלות והפלטה Neon Rage 6 פיגמנטים מרהיבים בגווני נאון, פגמנטים מושלמים, רמת עמידות גבוהה, מרקם מדהים.

RICO NASTY X IL MAKIAGE-איפור
RICO NASTY X IL MAKIAGE. צילום: יח״צ

IL MAKIAGE  מציגה: שיתוף פעולה ראשון מסוגו RICO NASTY X IL MAKIAGE. קולקציית האיפור הראשונה בעולם של הראפרית האמריקאית RICO NASTY!
אחרי שנה של עבודה משותפת, והשקה מוצלחת בארה"ב קולקציית האיפור הראשונה בעולם של הראפרית האמריקאית הידועה- ריקו נסטי- נוחתת בישראל!

מסתורי מבחוץ, אבל כשצוללים פנימה- מתחילה המסיבה! קולקציית איפור עיניים ניאון, נועזת ומלאת תעוזה, שכולה העדפות אישיות של הזמרת המפורסמת. פלטות עיניים ועפרונות עיניים בגוונים נועזים ופיגמנט עשיר, מרקם חלק ונעים למריחה – להענקת מראה דרמטי או זוהר- לפי הטעם והאופי.

מה בקולקציה:

פלטת NEON RAGE 6 גווני ניאון נועזים: יש לך אטיטיוד עוצמתי וכובש? תצעקי את זה לעולם עם מראה צבעוני נועז וייחודי. פלטת עיניים בעלת 6 צלליות בגווני ניאון הולוגראפים, דרמטיים, רב גוניים, שנבחרו בקפידה על ידי ריקו נסטי. פורמולה עמידה במים, רכה, קרמית ונעימה למגע ולמריחה, בעלת גימור מט, מטאלי או מבריק, רטוב או יבש- לפי העדפה. כיסוי מלא כבר מהמריחה הראשונה ועמידות גבוהה.

  • 100% ללא אכזריות
  • ללא פרבנים
  • 1.1g X 6 = 6.6 g / 0.038 oz

מחיר: 239 שקל

RICO NASTY X IL MAKIAGE. צילום: יח״צ-שפתונים-צלליות
RICO NASTY X IL MAKIAGE. צילום: יח״צ

פלטת LOWFI 12 גוונים: אוהבת דרמה? עכשיו גם תראי לעולם כמה זה מחמיא לך! עם פלטת עיניים – 12 צלליות בגוונים דרמתיים, ועוצמתיים שנבחרו בקפידה על ידי ריקו נסטי, ומספרים את הסיפור שלך לעולם עם עוצמה ונוכחות. פורמולה עמידה במים, רכה, קרמית ונעימה למגע ולמריחה, בעלת גימור מט או מבריק, רטוב או יבש- לפי העדפה. כיסוי מלא כבר מהמריחה הראשונה ועמידות גבוהה.

  • 100% ללא אכזריות
  • ללא פרבנים
  • 1.1g X 6 = 6.6 g / 0.038 oz

מחיר: 339 שקל

RICO NASTY X IL MAKIAGE-צלליות-איפור
RICO NASTY X IL MAKIAGE. צילום: יח״צ

עפרון עיניים עמיד HELLCAT: עפרון עיניים עמיד בגוון לבן- מט HELLCAT ליצירת מראה ייחודי. למסגור ותיחום העיניים ולמראה עשיר ומלא בפיגמנט. הפורמולה הרכה והעיצוב הוורסטיליים מאפשרים לך לבחור בין מראה מדויק וחד מצד אחד, לבין מראה גרפי נועז ייחודי ומשורטט, הכל בעיפרון אחד. כי כמו שריקו אומרת, "אין כללים" “There are no rulez.

פורמולה עמידה במים, רכה, קרמית ונעימה למגע, בעלת עמידות גבוהה. שימי פס על החוקים עם עפרון עיניים נועז בצב לבן!

  • 100% ללא אכזריות
  • טבעוני
  • מותאם לעיניים רגישות
  • ללא פרבנים ללא גלוטן
  • 1.2 g/ 0.04 oz

מחיר: 109 שקל.

RICO NASTY X IL MAKIAGE-ביוטי
RICO NASTY X IL MAKIAGE. צילום: יח״צ

עפרון עיניים עמיד LAMBO: עפרון עיניים עמיד בגוון שחור עז LAMBO ליצירת מראה ייחודי. למסגור ותיחום העיניים ולמראה עשיר ומלא בפיגמנט. הפורמולה הרכה והעיצוב הוורסטיליים מאפשרים לך לבחור בין מראה מדויק וחד מצד אחד, לבין מראה דרמטי מעושן  ונועז, הכל בעיפרון אחד. כי כמו שריקו אומרת, "אין כללים", “There are no rulez” פורמולה עמידה במים, רכה, קרמית ונעימה למגע, בעלת עמידות גבוהה.

שימי פס על החוקים עם עפרון עיניים נועז!

  • 100% ללא אכזריות
  • טבעוני
  • מותאם לעיניים רגישות
  • ללא פרבנים ללא גלוטן
  • 1.2 g/ 0.04 oz

מחיר: 109 שקל.

RICO NASTY X IL MAKIAGE-ריקו-איפור
RICO NASTY X IL MAKIAGE. צילום: יח״צ

מברשת לעיבוד וטשטוש לעיניים- SHADE & BLEND BRUSH: מברשת דו-צדדית לעיניים עשויה משילוב מושלם ומאוזן של שיער עזים טבעי וסיבים סינטטיים סופר איכותיים, למיזוג מוצרים שונים. מעניק טשטוש צבעים מקצועי ומעברים רכים ונקיים.

המברשת הייחודית כוללת מברשת שטוחה וסימטרית בצד אחד וצורת אליפסה רכה מצד שני. כי בדיוק כמו ריקו, כל מברשת היא ייחודית ליצירת מראה דרמטי ונועז או קלאסי מתחכם. מותאם בדיוק לפלטות העיניים של הקולקציה.

  • 100% ללא אכזריות
  • עבודת יד

מחיר 165 שקל

להשיג ברשת חנויות IL MAKIAGE ובאתר: www.ilmakiage.co.il

M.A.C

מותג האיפור הבינלאומי M.A.C מציג את הטרנדים  לאביב-קיץ 2021:  Natural, Glam; Blur, DIY
4 טרנדים המשלבים ביטוי אומנותי וסגנון אישי 

מאק. טרנדים. אביב. קיץ. 2021 NATURAL-1
מאק. טרנדים. אביב. קיץ. 2021 NATURAL. צילום: יח״צ
  • Glow Play Lip Balm- ליפ באלם בגוון עדין שקוף, עשיר בלחות וברק בעל מרקם חלק, קליל ולא דביק המותיר את השפתיים רכות ונעימות- ברק וטיפוח לשפתיים שנוצר בהשראת הסומק Glow Play Blush החדשני של M•A•C המעניק נגיעת צבע הניתן לבנייה בשכבות. מוצע בשישה גוני נשיקה מבריקים המעניקים לשפתיים נגיעה שמחה של צבע יחד עם תמהיל מזין של חמאת שיאה ושמני מננו וזרעי חוחובה המרככים, מחליקים ומרווים את השפתיים באופן מידי. בנוסף, הפורמולה החדשנית מכילה מטריצת ברק בלעדית הנועלת את הלחות בשפתיים לאורך זמן ומעניקה להן תחושה רכה, גמישה ומפתה יותר בשימוש מתמשך.

GLOW PLAY LIP BALM הגוונים: Halo At Me – שקוף פנינתי, Sweet Treat – ניוד ורדרד, Deep Nude – ניוד כהה, Bright Red – אדום עז, Berry Pink – ורוד פטל

מחיר לצרכן: 93 שקל.
להשיג ברשת חנויות מאק ובאתר האונליין: www.maccosmetics.co.il

MAC 05 GlowPlayLip. צילום: יח״צ
MAC 05 GlowPlayLip. צילום: יח״צ

מאק השיקו לאחרונה את המייקאפ המושלם  לטצ'אפים studio fix tech cream To מייקאפ בקומפקט, ההופך לפודרה, קל לנשיאה בתיק האיפור, בעל כיסוי קל עד בינוני, מרקם קליל וקרמי, מאוד אהבתי את המרקם ואת האריזה הנוחה להנחה קלה ומהירה בכל שעות היום. אהבתי במיוחד את הגימור הטיבעי שהוא יוצר.

MAC FY21 StudioFixTech. צילום: יח״צ
studio fix tech cream. צילום: יח״צ

טרנד 2 Glam -גלאם – הפרשנות המחודשת ל'גלאם' הקלאסי ליצירת מראה נגיש הנלבש בנוחות ונינוחות.

בימים שבהם עטיית מסכה היא השגרה החדשה שלנו, העיניים הפכו לאמצעי מרכזי בעזרתו אנו מביעים את האישיות שלנו והאנושיות שלנו – באמצעות איפור. היום אנו באמת קשובים יותר מתמיד לקלוט מסרים ורמזים חברתיים, המגיעים ממבע עיניים ולא ממילים. העיניים מגלות בטרנד זה מיקוד חדש בגוונים מטאליים זהו איפור מודגש אך לא במידה כזו המשנה את מראה הפנים. שימת לב מרובה מופנה לפרטים ולטכניקה שיוצרים את הטרנד, כמו צבע, צורה, אטימות או שקיפות והגדרה כאשר הסוד הוא ביצוע קליל ומרחף ואיזון מושלם של כל חלקי הפנים גם כאשר הוא נעשה בפשטות רבה, הוא מייצר תחושת תחכום מדהימה.

M.A.C. טרנדים. אביב קיץ. איפור
M.A.C. טרנדים. אביב קיץ. צילום: יח״צ

טרנד #3 Blur – טשטוש

במוקד הטרנד נמצאת טכניקת האיפור המטושטש הנתמכת ליצירתה בטכנולוגיה על מנת ליצור מראה יפהפה, מחמיא, מטושטש ומלא נשמה.  זהו איפור קליל שאינו חייב להיראות מושלם ומלוטש – ההיפך, כך הוא נראה רענן ורלוונטי יותר. בפשטותו, מדובר בחיקוי של גוונים וצללים הקיימים כבר בעור ושימוש בטכניקת הטשטוש כדי להטמיעם בו. בגרסה המתוחכמת יותר אפשר לראות שימוש בטכניקה של שכבות או אומברה מעודן או מוקצן – זה טרנד נחשק שמוסיף מימדיות, צורה וגוון שגורמת לצבע להיראות טוב על כל אחת. מראה איפור לבוש/ערום. חסר קווים מוגדרים, מחמיא באופן אוניברסלי, שקל להרגיש בו נוח והוא פשוט ללבישה, לביצוע ותרגום. 

מאק. טרנדים. אביב קיץ.2021. DIY3-איפור
מאק. טרנדים. אביב קיץ.2021. DIY3. צילום: יח״צ

טרנד #4 DIY – עשי זאת בעצמך

טרנד איפור החוגג חופש אמיתי ומאפשר ביטוי עצמי ויצירתי. גישה חופשית ומרוממת רוח לצבע. לבישת איפור שהוא מקור הנאה ממשי עבורך, במקום להתאפר עבור אחרים. שכחי משיפוטיות או משלמות ונסחי בעזרת האיפור את האמירה האישית שלך. מקורות ההשראה הם רבים וכוללים אמנות יחד עם התרסה כנגד נוסחה אחת ליופי. האיפור פה תמיד מתחיל באלמנט מיפה, אך כזה השובר את תבנית היופי המקובלת. מקוריות, יצירתיות, מרד ובדיקת גבולות כדרך לשקף תרבות ואישיות ונקודת מבט פרטית על עולם היופי.

אסתי לאודר

Futurist Hydrating Rescue Moisturizing מבית אסתי לאודר Foundation SPF 45 מייק-אפ שהוא לא רק מייק-אפ! לאסתי לאודר נולד מייקאפ חדש, בעל מרקם ופורמולה מדוייקים להפליא,מתאים לכל סוגי העור,בעל תועלות טיפוח,מקדם הגנה 45 spf, על בסיס מיים, הרגשה של ללכת עם, להראות ולהרגיש בלי, מעניק לעור מראה בריא וזוהר, אינו נכנס לקמטים וקימטוטים ועם זאת בונה כיסוי מושלם ועמיד עד 12 שעות. 

 מותג האיפור והטיפוח היוקרתי אסתי לאודר, המומחים מס' 1 בעולם  למייק-אפים, משיקים את המייק-אפ המושלם שמעניק גם כיסוי וגם תועלות טיפוח ממשיות:

  • Futurist Hydrating Rescue Moisturizing Foundation SPF 45
  • מייק-אפ פרוביוטי מטפח, על בסיס מים, עם מקדם הגנה 45 SPF,
  •  המעניק מראה בריא וזוהר לצד כיסוי אחיד ללא דופי .
  • מייק-אפ שהוא לא רק מייק-אפ!
  • ולרגל השקת המייק-אפ מושק כלי טכנולוגי חדשני באתר האונליין של אסתי לאודר:

Foundation Finder – מאפשר לכל אחת, באמצעות מספר שאלות, להתאים לעצמה את סוג המייק-אפ והגימור שמתאים לה במיוחד ע"פ סוג העור, גוון העור והעדפותיה האישיות

אסתי לאודר, המותג שהביא לנו את המייק-אפ הנמכר והאהוב ביותר בעולם, Double Wear, משיק בימים אלו את  Futurist Hydra Rescue Moisturizing Makeup SPF 45 : מייק-אפ בעל תכונות טיפוח עוצמתיות המעניק לפנייך כיסוי בינוני עד מלא תוך שהוא מספק לחות ומטפח את העור. 

המייק-אפ החדש מבוסס על פורמולה נוזלית , דקיקה ונעימה של מי IonCharged הייחודיים של אסתי לאודר. הוא מעניק לעור מראה אחיד ונקי מפגמים ומותיר אותו מלוטש, רווי לחות וזוהר עד ל-12 שעות. הודות לטכנולוגיה פרוביוטית ותמצית זרעי צ'יה הוא משכך עור אדמומי ומגורה, מעניק לעור לחות באופן מידי ולמשך כל היום ומגן מפני זיהום באמצעות נוגדי חמצון.

טכנולוגיה ומרכיבים עתירי ביצועים

  • תערובת אנטי דלקתית של טכנולוגיה פרוביוטית ואצות אדומות מרגיעה ומסייעת בצמצום אדמומית וגירוי ניכרים לעין תוך הזנת העור.
  • תמצית זרעי צ'יה שהופקה בכבישה קרה מזרעי צמח הצ'יה מזינה את העור בחומצות שומן אומגה-3.
  • מי IonCharged מרכיב שנוצר במיוחד כדי להגביר את רמת הלחות בעור תוך מתן אפשרות למרכיבי לחלוח אחרים לחדור עמוק יותר.
  • טכנולוגיה נוגדת זיהום ומסנן קרינה SPF45 מגינים מפני הנזק הסביבתי היומיומי עם קומפלקס נוגדי חמצון המכיל ויטמין E ומגונן עם מסנן קרינה SPF 45/PA+++ מפני הנזק היומיומי כתוצאה מחשיפה לקרינת UV וסימני ההזדקנות הראשונים.
  • פיגמנטים ופולימרים מספקים יכולת היצמדות מעולה של המייק אפ לעור ובכך מאפשרים כיסוי בינוני עד מלא בתחושת נוחות הנמשכת יום שלם, מבלי להתפשר על הסוואה מהירה של פגמים, אדמומית וכתמי פיגמנטציה.

מייקאפ שאוהב את העור

  • הוכח קלינית:
    • כמספק לחות מידית ולכל היום
    • מפחית ומרגיע אדמומית וגירוי ניכרים לעין.
  • עמידות וזוהר למשך 12 שעות
  • אינו מתייבש, נמשח באחידות ואינו סותם את הנקבוביות למשך 12 שעות
  • עמיד בהתגבשות וסדקים למשך 12 שעות
  • שומר על צבעו למשך 12 שעות
  • עמיד בזיעה ולחות
  • מחזק את מחסום העור
  • עמיד במים
  • מספק הגנה עם נוגדי חמצון ונגד זיהום
  • מתאים לכל סוגי העור
  • אינו גורם לפצעונים, אינו סותם את הנקבוביות
  • נבדק עם-ידי רופאי עיניים ועור

ועכשיו חדש באתר האונליין של אסתי לאודר: Foundation Finder- כלי טכנולוגי חדשני הזמין להפעלה דרך טלפון נייד ו/או מחשב ומאפשר לכל אחת להתאים לעצמה את סוג המייק-אפ והגימור, המתאים לה ביותר, גם ע"פ סוג וגוון העור וגם ע"פ העדפותיה.  כדי לבצע את ההתאמה יש ללחוץ על  "מצאי את האחד שלך" בעמוד המייק-אפים באתר ולענות על מס' שאלות: עד כמה עורך בהיר או כהה (בהיר, בהיר-בינוני, בינוני, בינוני כהה, כהה, כהה מאד, אולטרה כהה וכהה במיוחד). מהו תת הגוון של עורך- קר (גוון עור ורדרד שנשרף בקלות בשמש) נטראלי (בעל גוון אחיד שאינו ורוד או זהוב מידי)  או חם (גוון זהוב או זית שמשתזף בקלות). באיזו דרגת כיסוי את מעוניינת? (שקוף, בינוני, מלא). באיזה גימור את מעוניינת? (זוהר, סמי מאט/סאטן או מאט). כיצד היית מתארת את העור? (יבש, רגיל/מעורב או שמן). המחשב ישקלל את התשובות ויציע בתוך שניות את המייק-אפ או המייק-אפים המתאימים לכל אחת באופן אישי.

Futurist Hydrating Rescue Moisturizing Foundation מייק אפ חדש אסתי לאודר. צילום יח״צ-1
Futurist Hydrating Rescue Moisturizing Foundation מייק אפ חדש אסתי לאודר. צילום יח״צ

לינק להתנסות:  https://www.esteelauder.co.il/foundation-finder

המייק-אפ זמין ב- 9 גוונים.
תכולה: 35 מ"ל    מחיר לצרכן: 220 שקל.

מחיר השקה: 165 שקל. בתוקף עד ה- 4.4.21.
להשיג: בחנות הדגל של אסתי לאודר בקניון איילון, ר"ג
ברשתות הפארם, אפריל והמשביר לצרכן, בפרפומריות פרטיות נבחרות, באתר טרמינל X, באתר גלאם 42
ובאתר האונליין: www.esteelauder.co.il


אורנה רימוק חדש

אורנה רימוק – כתבת ביוטי
אינסטגרם: orna_rimok_make_up
פייסבוק: אורנה רימוק
קבוצת פייסבוק: המומלצים שלי באיפור וטיפוח

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה
פורסם בקטגוריות איפור, ביוטי, חדשות היופי
תגובות פייסבוק