אבריו של נועם-מרדכי קדוש ז״ל בן מוחא הצילו חיים

ז״ל נועם-קדוש
|

נועם-מרדכי קדוש בן-מוחא ז״ל, בנה של אסתר בר מוחא, כתבת פאשן ישראל האהובה שלנו, נפגע קשה בתאונת דרכים כשחצה במעבר חציה סמוך לביתו. ימים ספורים לאחר מכן נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. אמו החליטה לתרום את איבריו


מרכינים ראש ואבלים – מערכת Fashion Israel


נועם-מרדכי קדוש בן-מוחא ז״ל, מעריץ גדול של התקווה 6, ילד אהוב ומלא נתינה. נועם-מרדכי קדוש בן-מוחא ז״ל היה תלמיד מצטיין בישיבה תיכונית בנשר העיר בה גדל, ביום הזיכרון שחצה את הכביש במעבר חצייה בדרך מבית הספר לביתו ומכונית פגעה בו אנושות. ליחידה לטיפול נמרץ ברמב"ם הגיע כשהוא כבר במוות מוחי, אמו, אסתר בר מוחא היקרה החליטה לתרום את איבריו ובכך הציל חיים של ארבעה.

נועם-מרדכי קדוש בן-מוחא
נועם-מרדכי קדוש בן-מוחא ז"ל

בלוויה ההמונית של נועם-מרדכי ז"ל השתתתפו אלפי אנשים. היום תסתיים השבעה על נועם-מרדכי ז"ל, בנה יחידה של אסתר בר מוחא שגידלה אותו לבדה מאז התגרשה מבעלה לפני 15 שנים. המשפחה המורחבת ומאות מכרים ואוהבים יעלו הבוקר לשבעה שלו בבית העלמים בנשר.

הלב הושתל בגופו של גבר בן 55; כליה אחת ניתנה לאישה בת 55; האחרת נתרמה לאישה בת 50 (שלושת הניתוחים נערכו בבילינסון); והכבד הושתל בגופו של גבר בן 72 (באיכילוב). שלושה מבין ארבעת המושתלים נשאו בארנקם כרטיס אדי, מה שקידם את התור שלהם להשתלה.

הדוד מספר עוזי בר-מוחא: "זה קרה ביום הזיכרון לחללי צה"ל. אנחנו יודעים שנועם חצה את הכביש במעבר חצייה, ולפי עדות ראייה שהגיעה אלינו, הוא חצה אותו באור ירוק. אין לנו מושג מה בדיוק קרה שם, כי לא היה לנו זמן להתעסק בזה במהלך השבעה. אנחנו רק יודעים שהמשטרה מעורבת ומטפלת בנושא". אחותי אסתר גידלה את נועם כאם יחידנית, והיא גידלה אותו לתפארת. היא הייתה מאוד קשורה אליו, ובנה היה קשור לאמו. ההחלטה שלה לתרום את האיברים שלו אינה מובנת מאליה, כי היא אישה דתייה, ובעולם שלה מהלכים כאלה לא כל כך מקובלים. למרות זאת, ברגע שנודע לה שזה מוות מוחי, היא החליטה על תרומה, ובעיניי זו החלטה אצילית ואמיצה". יהי זכרו ברוך!

אסתר בר מוחא כתבת אופנה Fashion Israel
אסתר בר מוחא

ולאסתר אהובתנו: שלא תדעי עוד צער בחייך. אוהבים, מחזקים ואבלים איתך על לכתו של נועם-מרדכי קדוש בן-מוחא ז״ל

פורסם בקטגוריות אופנה, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק