אהבה חדשה. רונה נאמן

רונה-נאמן-אהבה-חדש-רשת-13
|

המצלמה מוכרת לה כבר מגיל קטן, היא כיכבה על פוסטרים ודגמנה אופנה לילדים, אפילו השתתפה בתחרות מלכת היופי. היום רונה נאמן משתתפת בתוכנית "אהבה חדשה" בערוץ 13 ומחפשת אהבה. על המסך שלכם בימים אלה

רונה-נאמן--אהבה-חדשה-מגזין-אופנה
רונה נאמן. צילום: יואד שטכמן

מאת: מאיה אושרי כהן – עורכת ראשית


טוב, זה לא פעם ראשונה שלך על המסך? 
״נכון, כבר מגיל 3 עד 6 הייתי על פוסטרים בחנויות אופנה לילדים, הייתי פרזנטורית של מותג אופנה מקסים ויש לי מלא זיכרונות. אפשר לומר שאני מאז ומתמיד זוכרת את עצמי מול מצלמה.

בגיל 6 התחלתי לעשות פרסומות לטלוויזיה ותוכניות ילדים. בגיל 12 השתתפתי בתכנית כישרונות הצעירים "בראבו" בהנחייתם של מיכל ינאי וטוביה צפיר, שם זכיתי במלגת לימודים והגעתי לתוכנית הגמר. 

"היי, אני רוצה אהבה"

רונה-נאמן-אהבה-חדשה-מגזין-אופנה
רונה נאמן. צילום: שי קדם

למעשה, שם גילתה אותי לימור שלב שהייתי כוראוגראפית של להקת המעודדות של מכבי תל אביב בכדורסל. במקביל, לאחר השירות הצבאי החלטתי להגשים חלום ילדות, ולקחת חלק בתחרות מלכות היופי לשנת 2009. גם כאן זכיתי לא מעט פעמים לחוות את התעשייה כדוגמנית."

"זוגיות זו עבודה"

רונה-נאמן-אהבה-חדשה-ערוץ-13
אהבה חדשה. רונה נאמן. רשת 13. newlove_israel@

עולמות הפרסום והדוגמנות לא ממש חדשים לך 
"נכון, בשלוש שנים האחרונות בזכות השינויים שמתקיימים בתעשיית האופנה אידאל היופי הוא לא בהכרח רזון, אלא ״פיט״, אני אוהבת לומר: "אין גיל לסטורי" או לתמונה באינסטגרם. יש המון מקום לצילומי אופנה בדיגיטלי, ויש צורך וביקוש ליותר תכנים מעניינים ושיק. יצירה של תמונות וסרטונים בהתאם לטרנדים שקורים ברשתות החברתיות."

האם זה תחום שהיית רוצה להתמקצע בו?
"אני אוהבת להיות מול מצלמה, ועוד יותר אוהבת כל מה שקושר ביצירה, אמנות ואופנה."

"אין גיל לסטורי"

רונה-נאמן-אהבה-חדשה-מגזין-אופנה-ויופי
רונה נאמן. צילום: יח״צ

מה מביא בחורה שיש בה הכל להשתתף בתוכנית שהקונספט שלה הוא מציאת אהבה? 
"אמונה שלמה שמגיע לי לאהוב, להתאהב, לתת ולקבל אהבה. ובעצם השאלה הזו חוזרת לא מעט פעמים, אני חייבת לציין שבעצם WHY NOT? אני חושבת שזה מבורך שנשים שהן בנות גילי לא מתביישות לצעוק: "היי אני רוצה אהבה", ואני אשתמש בכל הכלים והאמצעים כדי לאפשר לעצמי אחת כזו. זוגיות זו עבודה.

אחד הדברים שמאוד ברורים לי: לא תמיד הצלחתי להביא את עצמי לידי ביטוי, או לחילופין, ישנו גם בחור, גם לו יש לא מעט מחסומים ומשהו בתהליך ההכרות מתפספס."

"פריטים שגורמים לי להרגיש נחשקת ונשית"

רונה-נאמן-אהבה-חדשה-אינסטגרם
רונה נאמן. צילום: האינסטגרם של רונה נאמן. מתוך כתבה של ״ידיעות אחרונות״. צילום: ilyamel@

הגעת עם פחדים לתוכנית? 
"הגעתי עם לא מעט פחדים: הייתי לחוצה שלא אצליח להיפתח, אני מודעת לכך שבהרבה פעמים בסיטואציות מלחיצות אני נסגרת ובורחות לעולם שלי. פחדתי שלא אשתף את כל מה שמפריע לי ולא בהכרח אצליח להיות כנה עם עצמי."

מהפרק הראשון ניכר שיש לך קשר לאופנה? 
"יש לי חולשה לסטייל. מגיל קטן אימא שלי תמיד אמרה את זה עליי. כשהיא הייתה רוצה להלביש אותי אני זו שהייתי בוחרת את הבגדים לבד. אגב, לדייטים ובילויים אני תמיד מתייעצת איתה ושואלת אותה על איזה לוק ללכת.    

"מגיע לי לאהוב"

רונה-נאמן-אהבה-חדשה-כתבות-אופנה
רונה נאמן. צילום: יח״צ

כשאני מטיילת בחו״ל עם חברות ואנחנו עושות שופינג אני בוחרת עבורן את הפריטים. מעבר לכך, המקצוע המרכזי שלי זה ניהול רשתות חברתיות וניהלתי פרופילים באינטסגרם ופייסבוק של מותגים גדולים בזכות כך יצא לי לקחת בהפקות אופנה לא כדוגמנית אלא מצד ההפקה ולהביא לידי ביטוי את הידע מזווית אחרת."

האם נעזרת בסטייליסטית בזמן התוכנית? 
"הבגדים שהיו בתוכנית הם מארון הבגדים שלי ועוד כמה פריטים שלקחתי מארון של חברה מאוד קרובה. הייתה גם סטייליסטית בתכנית שהמליצה מה מתאים לטלוויזיה. אבל הכל זה הבגדים שלי."

מה שמים במזוודה שהולכים לפגוש גבר שלא מכירים? 
"את הבגדים שהכי מייצגים אותי ואת האישיות שלי-צבעונים, פרחוניים, שמחים וגם ספורטיביים. חשוב שיהיו פריטים שארגיש בנוח לצאת איתם לדייטים בין אם זה נוח לשבת במסעדה או להרגיש בנוח בבית, ולא פחות חשוב פריטים שגורמים לי להרגיש יותר נחשקת ונשית."

רונה-נאמן-אהבה-חדשה-אופנה
רונה נאמן. צילום: יח״צ

נצנוצי אופנה – רונה נאמן


רונה-נאמן-אהבה-חדשה
אהבה חדשה. רונה נאמן. ברשת 13. newlove_israel@ איפור: elle.adida@

"הסטייל שלי בשנים האחרונות יותר ויותר ברור, אם פעם הייתי מחפשת פריטים לפי תכתיבי אופנה, היום אני כבר יודעת מה אני אוהבת ללבוש. הביגוד הפך מאוד ברור, כשאני יוצאת לטיולים ולטבע אני לוקחת הרבה השראות של בוהמייני. 

  • יש לי לא מעט פריטים שקניתי לפני 10 שנים ועד היום משמשים אותי.
  • לאחרונה התחלתי לחפש פריטים של יד שניה – כדי לחפש פריטים שהם ייחודיים
  • אני משתדלת לא לרכוש פריטים יקרים.
  • אני אוהבת להכין אקססוריז של תלבושות לפסטיבלים, יש לי מספר כובעים שאני הכנתי לפסטיבלים בחו״ל ואת רוב תחפושת פורים עיצבתי ונעזרתי בתופרת.

איפה את אוהבת יותר לעשות שופינג באינטרנט או בקניון?
"בקניון. אני בין מידות S-M ואני אוהבת לראות איך הבגד מרגיש על הגוף. קודם כל חשוב שהיה נוח ומאוד חשוב שהיה מחמיא. אני אוהבת פריטים שנותנים מקום לגוף האישה.

למרות שאני עובדת בשיווק דיגיטלי ולא מעט עם רשתות החברתיות מתבקש שאעשה קניות אונליין. אני גם מעדיפה לקנות את הבגד בקניון בגלל הזמינות, היום אני קונה לפי צורך  כלומר אני יודעת שאני יכולה ללבוש את הפריט ביום יומיים הקרובים לאירוע מסוים ומשתדלת לא לקנות כמות גדולה.

רונה-נאמן-אהבה חדשה-אופנה-2021
רונה נאמן. צילום: יח״צ

I'm Fashionista – רונה נאמן


הפריט שחייב להיות אתך תמיד.
חצאית או שמלה עם פרינט פרחונית.

פריט שאת חורשת עליו?
סנדלי קשירות לפני כארבע שנים רכשתי אותם באיביזה  ואפילו בשני צבעים צהוב ושחור. העונה הסגנון קשירות חזר ונהיה אחד הטרדנים

סניקרס או עקבים?
האמת יחפה, ואם לא אז סנדלים.

מהו הפריט האהוב עליך העונה?
בגדי ים, אניגרה קרוב לים אני לפחות 2-3 פעמים בשבוע הולכת לטבילה או שקיעה. 


"עכשיו בקורונה התחלתי ללמוד לגלוש. אז זה מוסיף לי עוד הרבה שעות במים וחצאית פרחים. ממש לאחרונה היא נקרעה כי לבשתי אותה גם ביום וגם בערב. אני אוהבת שאפשר לשחק עם הבגדים. טאץ' של סטייליג לבגד למשל עם נעל עקב או חולצה ואז אפשר ללבוש אותה גם ביומיום או לערב."

אהבה חדשה. רונה נאמן

אינסטגרם – רונה נאמן: ronaneeman@
אינסטגרם – ערוץ 13: reshettv@


זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה ישראלי
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
טלפון: 050-7368167
אינסטגרם: fashionisrael.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel
כתובת למשלוח: רח׳ בר כוכבא 1, דירה 1, רמת גן

פורסם בקטגוריות אופנה, כתבות אופנה, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק