אווה לונגוריה, סוזן סרנדון, ג׳וליאן מור, אנדי מקדואל ואל פנינג בשיח על העצמת נשים

סוזן סרנדון ואל פנינג, אופנה, מגזין אופנה, Efifo, מגזין אופנה ישראלי, צילום יחצ
|

מגזין אופנה, מגזין אופנה ישראלי, מגזין אופנה אונליין, אופנה, Efifo, Fashion, Fashion Magazine, חודש האישה באפיפו

 

פסטיבל קאן 2018: The WORTH IT SHOW – תוכנית אירוח ייחודית בשידור חי בהשראת המסר: ״מגיע לי הטוב ביותר״. טוק שואו בינלאומי בשידור חי עם השחקניות אווה לונגוריה, סוזן סרנדון, ג׳וליאן מור, אנדי מקדואל, אל פנינג, ואושיות מפורסמות שיחלקו כבוד לנשים מתעשיית הסרטים ולתת במה לקול הנשי

מאת מערכת Efifo

 

סוזן סרנדון ואל פנינג, אופנה, מגזין אופנה, Efifo, מגזין אופנה ישראלי, לוריאל פריז, צילום יחצ-1
סוזן סרנדון ואל פנינג. צילום: יח״צ

 

The WORTH IT SHOW – טוק שואו בינלאומי בשידור חי במסגרת פסטיבל קאן 2018, תשודר מטיילת לה קרואסט ותהיה נגישה לכל באי הפסטיבל.
ברוח השינוי החברתי בתקופה האחרונה (MeToo) של נשים בכלל ובעולם הקולנוע בפרט. השחקניות האייקוניות אווה לונגוריה, סוזן סרנדון, ג׳וליאן מור, אנדי מקדואל ואל פנינג בשיח לייב על העצמת נשים במטרה להביא את קולותיהן של הנשים לכל אחד ואחת ולחשוף את הנשים ה"רגילות" מאחורי השחקניות, את הסיפורים שלהן, הניצחונות שלהן והמכשולים שהן חוו בדרכן. מטרת התוכנית היא להראות כי לכל את ואחת "מגיע הטוב ביותר".

 

אווה לונגוריה, אופנה, מגזין אופנה, Efifo, מגזין אופנה ישראלי, לוריאל פריז, צילום יחצ
אווה לונגוריה. צילום: יח״צ

 

The WORTH IT SHOW
מה-8 עד ה-14 במאי. בשעה 20:30. חוף מלון מרטינז. פתוח לציבור הרחב. שידור חי מקאן.
רוצים לעקוב מקרוב אחר הדוברות הנוצצות של לוריאל פריז? לצפות מקרוב בכוכבות על השטיח האדום? ללמוד על מראות האיפור המובילים?
למעקב אחרי התוכנית: https://www.instagram.com/lorealmakeup/
לצפייה ישירה LorealParisOfficial

 

אל פנינג, אופנה, מגזין אופנה, Efifo, מגזין אופנה ישראלי, לוריאל פריז, צילום יחצ
אל פנינג. צילום: יח״צ

 

על מנת להשלים את החוויה הראשונה מסוגה, לוריאל פריז פותחת את L’Oréal Paris Beauty Bar: חנות פופ-אפ לציבור הרחב בה המותג יציג לראווה את המצוינות שלו בכל הקשור ליופי: סדנאות יצירתיות, פגישות אחד-על-אחד עם אמני איפור, וחשיפה של המוצרים החדשים ביותר בעולם היופי.

 

ג׳וליאן מור, אופנה, מגזין אופנה, Efifo, מגזין אופנה ישראלי, לוריאל פריז, צילום יחצ
ג׳וליאן מור. צילום: יח״צ
סוזן סרנדון, אופנה, מגזין אופנה, Efifo, מגזין אופנה ישראלי, לוריאל פריז, צילום יחצ
סוזן סרנדון. צילום: יח״צ
אנדי מקדואל, אופנה, מגזין אופנה, Efifo, מגזין אופנה ישראלי, לוריאל פריז, צילום יחצ
אנדי מקדואל. צילום: יח״צ

 

Efifoמגזין האופנה של ישראל

Efifo, מגזין אופנה ישראלי, משמש במה איכותית לדור החדש של האופנה בישראל. מעצבי אופנה, צלמי אופנה, סטודנטים ובוגרי אקדמיות לאופנה ובתי ספר לצילום אופנהEfifo, מגזין אופנה ועיצוב, שיקי, רענן, בועט, מפתיע ופורץ גבולות. Efifo, מגזין אופנה ישראלי, מוקדש כולו לאופנההפקות אופנה של הכישרונות הגדולים בתעשיית האופנה הישראלית המתפתחת, ראיונות עם מעצבי אופנה ומכתיבי אופנה, יוצרים וכוכבים. Efifo, מגזין אופנה ישראלי, שם לו למטרה לקדם ולפתח כישרונות צעירים, נועזים, בועטים ותוססים מתחומי האופנה והצילום בישראלEfifo, מגזין אופנה אונליין, הוקם מתוך צורך עמוק ואמיתי של דור חדש בתעשיית האופנה והצילום, המבקש במה להשמיע מעליה את קולו הרם, הברור והמחדש. Efifo, מגזין אופנה, יוזם ותורם למען התפתחות וחדשנות של עולם האופנה בישראל עם דגש מיוחד על קהילת מעצבי אופנה, צלמי אופנה, דוגמנים, דוגמניות, סטייליסטים, סטייליסטיות, מעצבי שיער, מאפרים ומאפרות.

פורסם בקטגוריה איפור
תגובות פייסבוק