אווה על קנרש. לורה עזרא

אווה על קנרש ואמה לורא עזרא
|

אווה על קנרש ולורה עזרא, אמא ובת, בעלות סטודיו לעיצוב אופנת ready-to-wear, תחת המותג CLOTHE, החל כסטודיו לעיצוב שמלות כלה

אווה על קנרש ואמה לורא עזרא
צילום: אבי ולדמן
אווה על קנרש ואמה לורא עזרא6
צילום: אבי ולדמן
אווה על קנרש ואמה לורא עזרא5
צילום: אבי ולדמן
אווה על קנרש ואמה לורא עזרא4
צילום: אבי ולדמן
אווה על קנרש ואמה לורא עזרא3
צילום: אבי ולדמן
אווה על קנרש ואמה לורא עזרא2
צילום: אבי ולדמן
אווה על קנרש ואמה לורא עזרא1
צילום: אבי ולדמן

אווה על קנרש ולורה עזרא, אמא ובת, בעלות סטודיו לעיצוב אופנת ready-to-wear, תחת המותג CLOTHE, החל כסטודיו לעיצוב שמלות כלה. הבת, אווה, מעצבת אופנה אשר משיכתה לתחום החלה בילדותה לצד סבתה שהייתה מעצבת אופנה בלונדון. בנוסף, אווה היא זמרת ג'אז ועולם המוסיפה מהווה עבורה מקור השראה. האם, לורה, ציירת ויועצת פנג שווי. יחדיו הן הלב הפועם של מותג CLOTHE לנשים.אווה ולורה אוהבות נשים חזקות ומעצבות עבורן בגדים עוצמתיים ובעלי שיק. קולקציית סתיו חורף 2015-16 מעוצבת בהשראת תקופות שונות של סגנון ועיצוב, ביניהן סגנון בוהמייני, סגנון וינטג' ושנות החמישים. כל אלו נאספים יחד עם ההשראה אשר מגיעה אליהן מהרחוב, מהאנשים ומחיי היום יום, ויוצרים שילוב אקלקטי בין תקופתי.

הקולקציה מעבירה מסר של קונטרסט, בין חוזק ועדינות, בין רכות וקשיחות בין עבר והווה. הבדים הבולטים הם משי ושיפון אשר באים לתת דגש על הקלילות הרוך, העדינות והשקיפות. יחד איתם משתלבים בדים כמו בד צוללנים אטום וקשוח, פפיטה וברוקד היוצרים את הקונטרסט המדובר. הצבע השולט הוא השחור אשר יחד עם משחקי שקיפויות וגזרות נשפכות ומחמיאות לגוף, יוצרים קולקציה שמדברת על התקופה שבה אנו חיים-  תקופה של ניגודים וערבוב.

פורסם בקטגוריות אופנה, מגזין אופנה, שבוע האופנה
תגובות פייסבוק