אומברה על הציפורניים. טרנד

אופנה, טרנד, אומברה-1
|

הציפורניים שלך משעממות? ריהאנה, קייטי פרי, פינק פרי, האחיות אוסברן, דוגמניות, בלוגריות האופנה והאיט גירלז הנחשבות כבר עושות זאת. טרנד ה״אומברה״

אופנה, טרנד, אומברה-3
טרנד אומברה. אורלי. צילום: יח״צ

עם קצת קריאטיביות כל אחת תוכל להפוך למומחית אומברה. קבלי שיעור כיצד לעשות זאת בעצמך 

אופנה, טרנד, אומברה-7
אורלי. טרנד אומברה. תקריב. צילום: יח״צ

כאשר מדברים על משיחת אומברה על הציפורניים, מתכוונים לצביעה כהה באזור הקצה החופשי של הציפורן שהולכת ומתבהרת לכיוון הקשת הפנימית של הציפורן. טרנד ה"אומברה" פירושו ציפורניים שמתהדרות ביותר מגוון אחד, כשצד אחד הוא בצבע אחד – ואילו הקצה האחר בצבע אחר".

אופנה, טרנד, אומברה-8
אורלי. טרנד אומברה. תקריב ציפורניים. צילום: יח״צ

קטיה שו, המדריכה הראשית של המותג ומבארת: "הסגנון הזה התפתח על ציפורניהן של דוגמניות וסלבס, החל מהמלכה ריהאנה דרך האחיות אוסבורן ועד פינק וקייטי פרי. מהר מאד היה אפשר לפגוש את המגמה הזאת גם אצל דוגמניות בשבועות האופנה ומשם הדרך אל ציפורניי בלוגריות האופנה והאיט גירלז הנחשבות הייתה קצרה. אלה מיהרו לאמץ את הז'אנר ועתה, כל מי שיש לה קצת תעוזה מוזמנת לקפוץ על ההזדמנות להכניס קצת עניין לצבע הציפורניים שלה. מי אמר שרק השפתיים יכולות להיצבע באדום, ורוד וכתום?".

אופנה, טרנד, אומברה-4
אורלי. טרנד אומברה תקריב. צילום: יח״צ

אז איך עושים זאת?

כלי העבודה: ספוגית לטקס משולשת (כזו שמורחים בעזרתה מייקאפ), לק ניוד של אורלי-Naked Canvas , לק אדום לוהט של אורלי-Cahuenga Pass וטופ קוט להשלמת המראה.

אופנה, טרנד, אומברה-2
אורלי. טרנד אומברה. עשי זאת בעצמך. צעד אחר צעד. צילום: יח״צ

שלבי העבודה:
1. מרחי לק בגוון ניוד על כל שטח הציפורן  והמתיני לייבוש מלא. קיימת חשיבות רבה בייבוש השכבה האמורה (גוון הבסיס) למניעת ערבוב הצבעים שינוחו עליה בהמשך התהליך.

2 מרחי לק אדום בקצה הספוגית והניחי אותה רק על קצה הציפורן. הלק שעל גבי הספוגית יעבור לציפורן באופן הדרגתי ובטקסטורה בלתי אחידה –  מריכוז גבוה של פיגמנט עד להיחלשות הצבע באופן מוחלט.

3. המתיני עד לייבוש כמעט מלא, ומרחי טופ-קוט להשלמת מראה אומברה חלק ומבריק.

אופנה, טרנד, אומברה-5
אורלי. טרנד אומברה. מראה סופי. צילום: יח״צ

 

פורסם בקטגוריה טיפוח
תגובות פייסבוק