אופנת גברים: גולדסטאר פקטורי לגבר

גולדסטאר פקטורי לגבר-2
|

מותג האופנה והלייף סטייל לגברים  "גולדסטאר FACTORY" משיק קולקציה חדשה בעיצובים של אמנים צעירים. הקולקציה הגולדסטארית החדשה והייחודית כוללת: טי שירטים, גופיות, פיג׳מות, נעליים ומצעים למיטה

מותג האופנה והלייף סטייל הגברי 'גולדסטאר Factory" משיק קולקציה חדשה בעיצובם של האמנים הצעירים: תמר דברת, אופיר תמיר ואורי טור –  בוגרי מסלול איור במחלקות לתקשורת חזותית בשנקר ובבצלאל. הקולקציה הגולדסטארית החדשה כולל סדרת פריטים מאוירים, שמצד אחד מזוהים עם כתב היד האישי של כל מעצב ומצד שני משלבים את הסמלים והצבעוניות של גולדסטאר.

גולדסטאר פקטורי לגבר
גולדסטאר פקטורי. צילום: תום מרשק

האמנים הצעירים שעיצבו את הקולקציה החדשה של גולדסטאר פקטורי – תמר דברת, אופיר תמיר ואורי טור נבחרו על ידי בית הקונספטים אלנבי, כמייצגים בולטים של דור המאיירים הצעיר בישראל. המאיירים קיבלו חופש אמנותי מוחלט ולקחו הסמלים והצבעוניות שמזוהה עם גולדסטאר כדי ליצור סדרת פריטים מאוירים המתאימה לערכי המותג.

תמר דברת
בוגרת מסלול איור במחלקה לתקשורת חזותית, שנקר (2013). בעלת עסק לעיצובי פטרן שנקרא ״Pole Pole״ (פּוֹלֶה פּוֹלֶה). יוצרת כריכות ספרים, איורים למגזין הילדים ״עיניים״, קולקציות פטרן בעבור חברת ״פאניילז״ (מדבקות מעוצבות לציפורניים), זכתה בתחרות עיצוב שעון בעבור ״Moment Watches״, השתתפה בתערוכות קבוצתיות.

גולדסטאר פקטורי לגבר-3
גולדסטאר פקטורי. צילום: תום מרשק

אופיר תמיר
בוגרת המחלקה לתקשורת חזותית, מנשר (2015). הציגה את עבודותיה בתערוכות שונות, ביניהן התערוכה של הוועד למען המלחמה באיידס, שבוע האיור 2015, לה קולטור, דוק אביב ותערוכות נוספות. עבדה עם חברות בינלאומית כגון קוקה-קולה, קולה זירו וארומה. מעצבת בסטודיו למיתוג (יותם בצלאל).

גולדסטאר פקטורי לגבר-1
גולדסטאר פקטורי. צילום: תום מרשק

אורי טור
בוגר מסלול איור, המחלקה לתקשורת חזותית, שנקר (2010). עבד בעבר ב-Shaker ובסוכנות הקריאייטיב פילטרנט, וכיום הוא חבר מערכת במגזין המקווןRedesign. הציג את עבודותיו בתערוכות ופסטיבלים שונים בעולם, ביניהם פסטיבל פיקטופלזמה בברלין, שבעבורו יצר את סרט הפתיחה ב-2014, פסטיבל Tripotecaהעולמי, פסטיבל Sweaty Eyeballs, ועוד. בארץ הציג את עבודותיו בפצ׳ה קוצ׳ה תל אביב (2015), פרויקט פלאצו (2011), ראש השור (2012) ו״אומת האיור״, שהוצגה במסגרת שבוע האיור של תל אביב 2014.

מחירים
טי שירטס: "כוכב הערב", "גבר הפצצת", "15 ד' של תהילה", "הדוד גולדסטאר", "להתעלף ממך" – 69 שקל
גופייה: "בזרוע נטויה", "סייד אותי", "הפנט אותה" – 69 שקל
נעליים:  "לך איתה" – 119 שקל
פיג'מה: "גיבור במיטה" 159 שקל
מצעים למיטה: "אפשר עוד 5 דקות" 139 שקל

את מוצרי הקולקציה החדשה של גולדסטאר פקטורי ניתו להשיג בלעדית באתר המקוון: WWW.GOLDSTARFACTORY.CO.IL.

 

פורסם בקטגוריות אופנה, אופנת גברים
תגובות פייסבוק