אופנה ופרשת השבוע: פינטרסט וקינאת פאשניסטות

אופנה ופרשת השבוע- פינטרסט וקינאת פאשניסטות
|

פרשת‭ ‬״ויצא״. כמה‭ ‬פעמים‭ ‬יצא‭ ‬לך‭ ‬לראות‭ ‬מישהי‭ ‬שאת‭ ‬מרגישה‭ ‬לא‭ ‬שווה‭ ‬לידה. את‭ ‬חושבת‭ ‬עד‭ ‬כמה‭ ‬היא‭ ‬לבושה‭ ‬ב‬טוב ‭ םעט‬והלוואי‭ ‬והיית‭ ‬מתלבשת‭ ‬כמוה‭,‬ ובסוף‭ ‬את‭ ‬קונה.‭ ‬תנסי‭ ‬לחשוב ‬עד‭ ‬כמה‭ ‬באמת‭ ‬הפריטים‭ ‬הללו ‬היו‭ ‬שימושיים‭ ‬אצלך‭?‬ לא‭ ‬סתם‭ ‬התורה‭ ‬מצווה‭ ‬אותנו‭ – ‬ אל‭ ‬תחמוד! פרשה‭ ‬בסטייל

פינטרסט

פינטרסט, לאה לאוקשטיין, כתבות אופנה, אופנה
הפינטרסט שלי. לאה לאוקשטיין

מאת: לאה לאוקשטיין

פרשת השבוע "ויצא" עוסקת בעיקר בקנאה ויחסים אישיים מורכבים.
היא מתחילה בכך שיעקב בורח מפני עשו שקיבל את ברכת יצחק אביו. יעקב מגיע אל בית לבן ורוצה להתחתן עם רחל.

רמאות

לבן מרמה אותו ומחליף בין רחל ולאה, יעקב נושא לאשה במירמה את לאה במקום את רחל. לאחר מכן הוא מתחתן גם עם רחל. שתי האחיות חיות בקנאה ותחרות, על מספר הילדים ואהבת הבעל.

Favorite Things Friday, אופנה
צילום: פינטרסט

בורח בחשאי

אחרי שנים, כשיעקב ביקש לעזוב את בית לבן, לבן משכנע אותו לעבוד אצלו בתשלום, (עד אז עבד חינם תמורת ידן של בנותיו). ה' מברך את יעקב והוא הופך עשיר מאוד, בליבו של לבן וכל יתר משפחתו מתעוררת קנאה על עושרו של יעקב. היחסים הופכים גרועים, עד שיעקב לוקח את כל משפחתו ורכושו ובורח בחשאי.

Anthropologie Delilah Embellished Slides, כתבות אופנה
צילום: פינטרסט

מתחשק לך ללבוש את מה שהיא לובשת

אני רוצה לשאול אותך: כמה פעמים יצא לך לראות מישהי בעבודה או אפילו סתם אחת מהרחוב, שאת מרגישה לא שווה לידה. את חושבת: עד כמה היא לבושה בטוב טעם, הלוואי והייתי מתלבשת כמוה את חושבת בליבך. מתחשק לך ללבוש את מה שהיא לובשת.

Good Design Winter Rope Tassel Pendant Vintage Chunky Statement Necklace Women Christmas Gift
צילום: פינטרסט

לא יוצאת לך מהראש

את מרגישה תסכול עמוק, חשה שאין לך מה ללבוש וחייבת לרכוש את מה שראית על אותה אישה. התמונה של האישה שפגשת לא יוצאת לך מהראש, ואת מתחילה לשוטט אחרי פריטי אופנה זהים שראית עליה.

Yellow earrings, Gold earrings, Round dangle earrings, Girlfriend gift, Statement earrings, Geometric earrings, Polymer clay earrings
צילום: פינטרסט

עד כמה באמת הפריטים האלו שימושיים עבורך?

אחרי שמצאת פריטים זהים, וסיפקת את התשוקה החזקה, תנסי לחשוב, עד כמה באמת הפריטים האלו שימושיים עבורך? האם באמת לבשת אותם אחרי שהכנסת אותם לארון הבגדים שלך?

Anthropologie's August Arrivals_ Shoes - Topista, אופנה
צילום: פינטרסט

מה שמתאים לה – לא מתאים לך

פעמים רבות בגדים אלו עונים על צורך רגשי, אבל הם לא באמת נכונים לך, בשל סיבה פשוטה מאוד: האישה שראית, היא לא את. מה שמתאים לה – לא מתאים לך. אתן הרי שונות, הן מבחינה חיצונית ופנימית.

אופנה
צילום: פינטרסט

את כל כך אהבת את המראה שלה. מן הסתם היא התאימה את הלבוש הנכון לחיצוניות ולפנימיות המתאימים לה: לנתונים הפיזיים – מבנה הגוף, הצבע שלה, והאופי שלה.

Future is Now!_ Photo, כתבות אופנה, אופנה
צילום: פינטרסט

הצבע הזה שכל כך אהבת על מישהי אחרת, עלול פשוט להחוויר עלייך, אם את לא דומה לה בגווני הפנים, ואם היא בעלת מבנה גוף אחר ממך, למה שעלייך זה יתאים?

הבגד הזה ישכב בארון שלך ללא שימוש

בואי נניח שמה שמה שהרשים אותך הוא סגנון הלבוש שלה. סגנון הלבוש הוא המרכיב העיקרי המבטא את הפנימיות של כל אחת מאיתנו. אם תלבשי פריטים הסותרים את האופי שלך – את לא תרגישי בנוח, והבגד הזה ישכב בארון שלך ללא שימוש.

Transformative Handbags unique handbags, אופנה
צילום: פינטרסט

זכייה בפיס

עבודת שיווק: שיווק נכון, יוצר אצלנו צורך – מעורר חשק. גם כל המבצעים של 1+1 וסוף עונה מרגישים לנו כמו זכייה בפיס, אך פעמים רבות הם מכשול המערער את הבחירה הנכונה שלנו.

כתבות אופנה
צילום: פינטרסט

קנייה מיותרת

כל עוד לא נהיה עם יד על הדופק אנחנו פשוט יכולות ללכת לאיבוד, לבזבז זמן וכסף שכל כך נחוצים לנו. כדי למנוע את זה הנה כמה נקודות שאת צריכה לשים עליהן את הדעת בזמן שאת קונה משהו חדש:

  • תנסי לחשוב על פריטים שיש לך בבית. האם הפריט החדש משתלב לפחות עם שלושה פריטים הקיימים בתוך ארון הבגדים שלך? אם לא – זאת קנייה מיותרת.
Of Leather and Lace _ How to Style a Silk Robe for Spring, אופנה
צילום: פינטרסט

זה סתם ישכב בארון

  • קניות במבצע: תשאלי את עצמך, האם היית קונה את זה גם במחיר המלא? אם התשובה היא כן – אז בהחלט זכית בפיס. אם לא – חבל, זה סתם ישכב בארון שלך ללא שימוש.
Acronym's Uncompromising Focus on Function, אופנה
צילום: פינטרסט

התמונה המלאה

  • תבקשי ממישהו לצלם אותך בסמאטרפון, ואז תסתכלי בתמונה המוקטנת, תוך מבט ישיר אל המראה. לעתים לא מתאפשר לנו לראות את התמונה הכוללת. הצצה בספרטפון יכולה לעזור לך לראות את התמונה המלאה. האם באמת הבגד מחמיא לך? רק אחרי שתחזרי הביתה ותמדדי שוב, תשאלי את עצמך – על מה חשבתי?
Necklaces - Cute and Unique Necklaces, אופנה
צילום: פינטרסט

למה זה קורה? יש לכך מספר סיבות: האווירה שבחנות שונה מהסביבה הטבעית שלך, המראות גם הן לא תמיד משקפות את האמת, לפעמים מרזות או מגביהות אותך. גם המוכרות שתמיד יחמיאו לך, פעמים רבות יגרמו לך להתבלבל לרגע.

תרגישי מאוד מתוסכלת

  • עדיף שתהיה לך רשימת קניות מוכנה, מצידי בסמרטפון. ותהיי סבלנית. אם לא מצאת בגד העונה על רשימת הקניות שלך – פשוט אל תקני. עדיף לא לרכוש, מאשר להכניס לארון שלך בגד שגם ככה לא תלבשי ותרגישי מאוד מתוסכלת.
Streetstyle inspiratie_ De 50 leukste lente outfits - Page 284 of 300 - collection201_nl
צילום: פינטרסט

פינטרסט

אני אישית אוהבת מאוד להיעזר בפינטרסט, לשמור שם רעיונות לפריטים ולסגנון הלבוש הרצוי.
תוך כדי קניות אני פותחת את הפינטרסט שלי, מדפדפת ומחליטה, האם פריט הלבוש שאני מתלבטת לגביו, משתלב עם סגנון הלבוש שאני מחפשת ומעוניינת ליצור לעצמי.

פינטרסט, לאה לאוקשטיין, כתבות אופנה
הפינטרסט שלי. לאה לאוקשטיין

תמונות אלו הם מהפינטרסט שלי, סגנון שאני לאט לאט בונה לעצמי.
תישארי מחוברת לעצמך, לפנימיות ולחיצוניות שלך, לא משנה מה אחרות לובשות.
 לא סתם התורה מצווה אותנו – אל תחמוד!

שבת שלום.

לאה לאוקשטיין

כתבת אופנה – לאה לאוקשטיין
אתר: https://lea.laukstein.com
אינסטגרם: laukstein
פייסבוק: לאה לאוקשטיין – סטיילינג לדתיות שבא מבפנים

חני שפגט

חני שפגט – עורכת ראשית
אינסטגרם: shopink_israel
פייסבוק: Hani Shpagat
קבוצת פייסבוק: Shopink?

תגובות פייסבוק