אופנה ופרשת השבוע: ״ויתרוצצו התאומים״. בגדי ילדים

בגדי ילדים, מגזין אופנה, חדשות אופנה, כתבות אופנה - 1
|

פרשת השבוע היא ״תולדות״ המביאה את סיפורם של עשיו ויעקב. מה עושים עם הבגדים שהפכו קטנים למידת הילד, האם כדאי להעביר לילד הקטן, מה באמת צריך לשמור עבורו. איך לאחסן? פרשה בסטייל עם תשובות להרבה מהשאלות

חדשות האופנה, Fashion Kids Boy Style Children 30+ Ideas
צילום: פינטרסט

מאת: לאה לאוקשטיין

 פרשת ״תולדות״ היא סיפור על יצחק אבינו. הוא יורש של אברהם אבינו. לא רק פיזית. הוא ממשיך את הדרך הרוחנית שלו. משלושת האבות, התורה מספרת על יצחק אבינו מעט מאוד. הוא בנו של אברהם – סיפור העקידה, ואבא לתאומים המפורסמים בהיסטוריה של העם היהודי – עשיו ויעקב.

כתבות אופנה, Couture Enfants
צילום: פינטרסט

בגדי ילדים

פרט לתיאור אודות חיפושיו התמידיים אחר מקום מגורים, במרבית המקרים הוא מגורש, עד שהוא מגיע לבאר שבע. עיקר הפרשה עוסקת בשני הבנים, השוני ביניהם מורגש כבר מהרחם של רבקה. ״ויתרוצצו התאומים״ – הם מתחילים לדרוש רצונות שונים עוד מהרחם.

כתבות אופנה, Couture Enfants (1)
צילום: פינטרסט

הפעם נעסוק בביגוד לילדים. הרבה משפחות לא יודעות איך להתמודד עם ביגוד. לרוב הילדים יש צרכים רבים בגילאים שונים. כאשר הם גדלים וזה קורה מהר מכפי שחושבים, עד שכמעט כל עונה מצריכה מידה אחרת. האם כדאי לשמור את הבגדים שהפכו קטנים, לטובת האחים הקטנים? כמה בגדים הם באמת  צריכים? איך והיכן לאחסן את הבגדים?

כתבות אופנה, בגדי ילדים
צילום: פינטרסט

כמות הבגדים

כיוון שמדובר בילדים, יש לנו נטייה להפציץ את ארון הבגדים שלהם בבגדים. והרי ילדים מתלכלכים כמעט תמיד וצריך להחליף להם בגדים לעיתים קרובות. זה נכון שהם צריכים פריטים רבים, אבל יותר מדי זה גם לא טוב. אני מאמינה שעומס מקשה מאוד על החיים, ומשפיע על הרבה תחומים אחרים בחיים שלנו.

מגזין אופנה, בגדי ילדים, כתבות אופנה
צילום: פינטרסט

שימי לב שבפועל מכל הבגדים האהובים עליך ועל הילד שלך, יש בגדים שלא נלבשו או נלבשו מעט. זה מדד שיש בגדים מיותרים. לרוב ילדים צריכים סט אחד לכל יום בשבוע. לא יותר מ-7 מכנסיים ו-7 חולצות, זה בהחלט מספיק.

מגזין אופנה, בגדי ילדים, כתבות אופנה, Jeans, layers and scarves are great, but every boy…
צילום: פינטרסט

הבגדים הקטנים

סוודרים בחורף – 3 יספיקו לילד בוגר, לתינוק קטן צריך יותר סוודרים. אני נשאלת רבות על ידי הלקוחות שלי לגבי שמירה של הבגדים הקטנים לטובת האחים הקטנים. הגעתי למסקנה שניתן לשמור רק חלק מהבגדים שהפכו קטנים. את  אלו שנשמרו במצב מעולה – כמעט חדשים, ואלו שבאמת אהבתם והלבשתם אותם לילדים שלך. הבגדים שלא היו שימושיים עם הילד הגדול, לא יהיו שימושיים גם לילד הקטן.

מגזין אופנה, בגדי ילדים, כתבות אופנה GOOD-LOOKING CHILDREN'S CLOTHES WEAR WORTHY OF REFERENCE -
צילום: פינטרסט

חייבים לנהל רשימה מדויקת של סוגי הפריטים והמידות שאת שומרת, אחרת זה לעולם ישאר בבוידם. ביננו, למי יש כוח להתחיל ולחפור בכל השקיות והארגזים כדי למצוא חולצה שאת בדיוק צריכה במידה הנכונה.

Jujubunnyshop on Instagram_ “Gorgeous DM Avec Shirring Dress will be available online next week! #jujubunnyshop”
צילום: פינטרסט

אחסון בגדים

כמעט ואין לנו תליה בארונות הבגדים של הילדים וכל הבגדים נשמרים במדפים. הדרך הכי טובה היא לאחסן כל סוג פריטי בקופסה או סלסלה ייעודית, ולא ישירות במדפים. כאשר לכל פריט – חולצות, מכנסיים, תחתונים, גרביים, סוודרים וכד׳ .

מגזין אופנה, בגדי ילדים,, Ermanno Scervino
צילום: פינטרסט


יש לו את המקום המוגדר משלו, גם אם זה מתבלגן בתוך הקופסה שלו, עדיין הסדר יחסית נשמר, זה נגיש ונוח גם לילד – לסדר ולהתלבש בעצמאות, במיוחד אם שומרים על כמות הגיונית ולא גדולה של הבגדים.

מגזין אופנה, בגדי ילדים, Children's Boutique
צילום: פינטרסט


לילד יותר קל לקפל ולהניח בקופסה. כאשר הקיפול לא צריך להיות עד כדי כך מדוייק, כמו במדפים בלי קופסאות, אחרת הערימות נופלות והכל מתבלגן – מה שמחייב את סידור הארון. את לא באמת רוצה את זה.

בגדי ילדים, מגזין אופנה, כתבות אופנה, צילום: פינטרסט
צילום: פינטרסט
לאה לאוקשטיין

כתבת אופנה – לאה לאוקשטיין
אתר: https://lea.laukstein.com
אינסטגרם: laukstein
פייסבוק: לאה לאוקשטיין – סטיילינג לדתיות שבא מבפנים

חני שפגט

חני שפגט – עורכת ראשית
אינסטגרם: shopink_israel
פייסבוק: Hani Shpagat
קבוצת פייסבוק: Shopink?

בעלים, מנכ״ל ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel
 – מגזין אופנה ישראלי
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
טלפון: 050-7368167
אינסטגרם: fashionisrael.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה ישראלי
דף עסקי: Fashion Israel
כתובת למשלוח: ויצמן 68 כניסה ב׳ דירה 3 גבעתיים

בגדי ילדים

תגובות פייסבוק