אופנה – מה ה-FETISH שלך?

אופנה, מגזין אופנה, נעלי עקב, נעלי נשים, FETISH, MANIA GROUP, Efifo-1
|

אופנה – סטייל

MANIA GROUP, משיקה את FETISH. רשת חדשה להנעלה ותיקים לנשים, בפריסה ארצית ומציעה בבלעדיות בישראל מותגים בינלאומיים נחשקים מברזיל ואיטליה, לצד מותגים ישראליים מובילים

 

בצילום: בלעדי ל-FETISH. נעלי werner. מחיר: 549 שקל. צילום: אבי ולדמן
בלעדי ל-FETISH. נעלי werner. מחיר: 549 שקל. צילום: אבי ולדמן

 

מאת אפי אליסי

אבא שלי אהרון ז״ל אהב יהלומים. הוא עבד אותם כל חייו כמלטש יהלומים מומחה. אהבתו לאמא גם היא היתה גדולה. אבא היה נוהג להפתיע אותה בתכשיטים משובצים יהלומים סתם בלי קשר לאירוע חשוב בחייהם. תכל׳ס הם לא ממש ידעו תאיריכי הלידה המדוייקים שכן שינו להם בתעודת זהות כשעלו לישראל. גם תאריך מדוייק ליום הנישואין אני לא זוכר שהם זכרו. אבא לא הבין באופנה. הוא היה בטוח כי יהלומים הם חבריה הטובים של האשה. היי אבא, הן מטורפות על נעליים. זה ה-FETISH האמיתי שלהן. אמא בכל מקרה מעדיפה לבלות מול הסירים שלה מאשר מול חלונות ראווה.

 

בצילום: חנות FETISH. צילום: לנס הפקות
חנות FETISH. צילום: לנס הפקות

 

קבוצת MANIA GROUP משיקה את FETISH: רשת הנעלה ותיקים לנשים. הרשת, מתווספת אל מותגי הקבוצה בהם רשת האופנה לגברים MANIA JEANS ורשת אופנה לילדים NOIZZ. הרשת מציעה לראשונה ובבלעדיות בישראל את מותגי ההנעלה, התיקים והאביזרים הבינלאומיים הנחשקים, בהם: Petite Jolie, Werner,Belle, Cecconello, Biberry ועוד, לצד המותגים הישראליים: קליגולה ושוגר דדי. רשת הנעליים מביאה עימה ניחוח חדש, מרענן ונועז לעולם ההנעלה בישראל.

 

בצילום: FETISH. נעלי Sugardaddy. מחיר: 699 שקל. צילום: אבי ולדמן
בלעדי ל-FETISH. נעלי Sugardaddy. מחיר: 699 שקל. צילום: אבי ולדמן

 

הרשת מרכזת את המותגים הבינלאומיים והישראליים המובילים ומציעה נעליים, תיקים וארנקים בדגמים ייחודיים, שונים ונועזים, ומציעה סיפור אופנתי ייחודי לנשים המכתיב ומעצב מחדש את הטרנדים המובילים החמים בעולם ההנעלה והתיקים, האופנה והלייף סטייל. הפריטים מיוצרים באיכות גבוהה, עם שילובי חומרים ייחודיים ומגוון רחב של נעליים ותיקים העשויים מעור או מחומרים דמויי עור האיכותיים המובילים בשוק.

 

בצילום: בלעדי ל-FETISH. תיק של sugar daddy. מחיר: 379 שקל. צילום: עמירם בן ישי
בלעדי ל-FETISH. תיק של sugar daddy. מחיר: 379 שקל. צילום: עמירם בן ישי

 

חנויות הרשת מעוצבות כחנויות בוטיק, המציעות קשת דגמים רחבה של נעליים, תיקים וארנקים, המתאימים לכל אירוע בחיי היום יום.החנויות מעוצבות במראה אלגנטי וקלאסי, עם מדפים פתוחים מעוצבים המציגים ללקוחות את דגמי הנעליים והתיקים השונים ומאפשרים חוויית קנייה ייחודית ונוחה. במרכז כל חנות מוצבת ספה גדולה, המאפשרת נוחות מדידה מקסימלית ללקוחות.

 

בין המותגים המוצעים בעונת סתיו חורף 2017-18 ברשת FETISH:

Petite Jolie
מותג הנעליים והתיקים הברזילאי Petite Jolie, מותג סופר טרנדי ושיקי שמתמחה בנעליים בדגש על טכנולוגיה הייחודית לו, נוחות ואיכות גבוהה ושימוש בחומרים מיוחדים, ללא שימוש בעור. זהו המותג האהוב והפופולרי בקרב צמחונים וטבעוניים. לחברה ניסיון עשיר בתחום האופנה למעלה מ-20 שנה.
בקולקציה מוצעות נעליים אופנתיות ונוחות ואביזרים בשלל צבעים, העשויים מחומרי הגלם האיכותיים ביותר וללא שימוש בעור, בתהליכי ייצור הידידותיים לסביבה.
טווח מידות: 36-41, טווח מחירים: 349 – 549 שקל.
תיקים – מגיעים בצבעים שחור, בז', כאמל, תיקי גומי צעירים ואופנתיים, טווח מחירים 279-469 שקל.

 

בתמונה: רשת FETISH. בלעדי. נעלי belle. מחיר: 699 שקל. צילום: אבי ולדמן
בלעדי ל-FETISH. נעלי belle. מחיר: 699 שקל. צילום: אבי ולדמן

 

WERNER
ורנר הינו מותג ברזילאי לנעליים ומגפיים, אשר קיים מעל 40 שנה ומתמחה בעיצוב וייצור נעלי נשים אופנתיות ונוחות. המותג נמכר ב-30 מדינות בעולם בחנויות מולטי ברנד.
בקולקציה מוצע מגוון רחב של נעליים שטוחות, לצד נעלי פלטפורמה ונעלי עקב בסגנונות מגוונים. גווני שחור, אדום, כסף ובורדו מאפיינים את הקולקציה.
טווח מידות: 36-41, טווח מחירים: 549 – 799 שקל.

 

בצילום: בלעדי ל-FETISH. נעלי petite jolie. מחיר 349 שקל. צילום: עמירם בן ישי
בלעדי ל-FETISH. נעלי petite jolie. מחיר 349 שקל. צילום: עמירם בן ישי

 

Belle
בל הינו מותג נעלי עור, המציע נעליים בסגנון אופנתי ואלגנטי בדגש על האיכות. בל אינטרנשיונל הינה חברת האחזקות הבינלאומית הגדולה והמובילה בסין בתחום ההנעלה, אשר הוקמה בהונג
קונג בשנת 1978. החברה מייצרת בכל שנה מעל 40 מיליון זוגות נעליים ומייצאת את הדגמים בכל רחבי העולם.
בקולקציה מוצעים נעליים באימום וצבעים שונים, חומרי הגלם משתנים בכל עונה בהתאם לטרנדים בעולם האופנה והלייף סטייל. החברה נותנת מענה מיידי אופנתי ומתרגמת את הטרנדים מחדש בכל עונה, תוך שמירה על איכות, דייקנות בגימורי הנעליים ונוחות.
טווח מידות: 35-41, טווח מחירים: 399 – 989 שקל.

CECCONELLO
מותג הנעליים הברזילאי שהוקם ב-1985 ומייצר מעל 2500 זוגות נעליים ביום. המותג נמכר בברזיל ובכ-40 מדינות בחנויות מולטי ברנד. הנעליים מיוצרות עבור האישה המודרנית והאופנתית שעוקבת אחרי התחזיות בעולם האופנה.
מותג זה נושם אופנה בדגש על הטרדנים החמים העדכניים ביותר. חומרי הגלם הם עורות, בדי צלילה וחומרים דמויי עור ברמה הגבוה ביותר, המאפשרים דיוק של טקסטורות וצבעים בקולקציית הנעליים.
טווח מידות: 36-41, טווח מחירים: 649 – 749 שקל.

 

בצילום: בלעדי ל-FETISH. מגף של Sugar dady. מחיר: 699 שקל. צילום: אבי ולדמן
בלעדי ל-FETISH. מגף של Sugar dady. מחיר: 699 שקל. צילום: אבי ולדמן

 

Bilberry
מותג הנעליים מציג קונספט חדשני בעולם של נעלי בובה אופנתיות בשלל צבעים. המותג מאפשר ללקוחות לעצב בשניות ספורות את הדגם הרצוי, בעזרת אקססוריז מיוחדים המוצעים ביחד עם הנעליים ומאפשרים לכל אחת לעצב את הנעל בהתאם לטעם האישי שלה ובאינספור וריאציות.
נעל אחת יכולה להיראות באלפי דרכים שונות.
הקונספט, העיצוב והרעיון נולדו בישראל והמותג משווק בכל העולם תחת אידיאולוגית הקוראת להימנע מזיהום סביבתי ודאגה לחיות.
המותג בילברי מאפשר ללקוחה האופנתית לשמור על צו האופנה והטרנדים, מבלי לרכוש כמה זוגות נעליים, אלה לרכוש זוג נעליים אחד ולעצב אותו מחדש ללא שימוש מופרז בחומרי גלם בלתי מתקלים ובכך להימנע מזיהום סביבתי מיותר. הנעליים עשויות מחומרי הגלם האיכותיים ביותר וללא שימוש בחומרים מהחי.
מחיר נעליים ואביזר אחד: 199 שקל, מחיר אביר/סיכה: 49 שקל.
טווח מידות: 36-41.

קליגולה
מותג הנעליים הישראלי קליגולה, מוביל את קטגוריית עיצוב הנעליים בישראל, ומציע קולקציית נעליים תחת הקונספט Style as a way of life. החברה הישראלית הינה בעלת מומחיות רבת שנים, המתמחה בעיצוב, פיתוח, ייצור ושיווק נעליים. מזה למעלה מ-30 שנה, מציע המותג הנעלה טרנדית המעודכנת במגמות האופנה הבינלאומיות, בהתאמה לקהל הישראלי, תוך שמירה על איכות בלתי מתפשרת. צוותי הניהול והפיתוח של קליגולה כוללים מומחים מהשורה הראשונה בתחום ההנעלה, מעצבים צעירים ומעודכנים וצוות הנהלה עם תשוקה אמיתית לנעליים. הקולקציות המתחלפות כוללות מגוון סגנונות ועיצובים שונים של דגמי נעליים.
קולקציית הנעליים לעונת סתיו חורף 2017-2018 כוללת נעליים שטוחות ונעליים עם עקב בינוני, תוך שימת דגש על נוחות ואופנתיות. רוב הנעליים עשויות עור, לצד נעליים בשילוב לייקרה, זמש וחומרי טקסטיל שונים. הצבעים המובילים את הקולקציה נעים בין גווני שחור, קאמל, גוון ניוד טבעי, אפור עכבר וכחול.
טווח מידות: 35-41, טווח מחירים: 199-799 שקל.

בצילום: בלעדי ל-FETISH. נעלי belle. מחיר: 549 שקל. צילום: אבי ולדמן
בלעדי ל-FETISH. נעלי belle. מחיר: 549 שקל. צילום: אבי ולדמן

SugarDaddy
שוגר דדי, מותג הגלאם-רוק הישראלי, נוסד ב-2006, ומציע פריטים מעוצבים טרנדיים סופר שיקיים. בקולקציה מוצע מגוון נעליים, מגפונים, סנדלי עקב, תיקים וארנקים באיכות חסרת פשרות. המותג שואב את השראתו מעולם המוזיקה, האייטיז והנייטיז ומשלב עיצוב אישי בעבודת יד. הפריטים מעוצבים בהשראת אופנת רחוב בסגנון Street Couture, המבוססים על העולם הגרפי השואב השראתו מעולם המוזיקה, הפאנק והרוקנרול. שילובים ייחודיים יוצרים שפה חדשה בפריטים, לצד שילובי חומרים שונים ועבודת יד אשר יוצרים ביחד קולקציה שיקית ומלאת סטייל. בקולקציית הסתיו חורף של שוגר דדי נמנים שלל סגנונות של נעליים, תיקים וארנקים, אשר כולם חיים בהרמוניה, בין אם מדובר בנעליים שטוחות או עקבים גבוהים. בפריטים נעשה שימוש בכל חומרי הגלם, המטרה לייצר את הנעליים האופנתיות האולטימטיביות.
טווח מידות: 35-41, טווח מחירים: 269-1349 שקל.
תיקים- מגיעים בצבעים שחור, לבן, פודרה, בז', קאמל, אפור וסגול, תיקים טרנדיים עם ניחוח רוק אנד רול, טווח מחירם 149-549 שקל.

 

ניתן להשיג ב-7 סניפי רשת חנויות FETISH: קניון הזהב ראשל"צ, קניון מלחה ירושלים, גרנד קניון חיפה, קניון עיר ימים נתניה, קניון סימול אשדוד, קריון קריית ביאליק ופרץ סנטר שדרות.

FETISH – פייסבוק: Fetish – פטיש
FETISH – אתר: www.fetish.co.il

 

קבוצת MANIA GROUP הוקמה בשנת 2002 עם הקמת המותג MANIA JEANS. הקבוצה נמצאת בבעלות מישל רוגוף, אורן יפרח ורונית חיימוביץ'. מנכ"ל הרשתות – עופר חזות. בשנת 2008 נפתחה החנות הראשונה של רשת MANIA בקניון הזהב בראשון לציון ובשנת 2010 לאחר שזיהו את הפוטנציאל בשוק הג'ינסים, הוחלט לשנות את הקונספט של המותג ולהתמקד בג'ינס כמוצר מוביל בתמהיל מוצרי החברה והשם שונה ל-MJ – MANIA JEANS.
כיום מונה הרשת 54 סניפים, המציעים תמהיל רחב של פריטי אופנה ואקססוריז לגברים. בתחילת מרץ 2017 הקימה הקבוצה את רשת בגדי הילדים – NOIZZ.
עד סוף שנת 2018 תמנה הקבוצה בכללותה כ-150 חנויות לכלל המותגים. הקבוצה מעסיקה כ-400 עובדים. עד סוף שנת 2018 הקבוצה מתעדת להקים אתרי און ליין לרשתות מאניה ג'ינס ונוייז ולהיכנס לתחומים נוספים.  קבוצת חנויות MANIA GROUP מציגה מחזור מכירות כולל של כ-300 מיליון שקל בשנה.

אופנה I מגזין אופנהEfifo

פורסם בקטגוריה אופנת נשים
תגובות פייסבוק