אופנה של אנשים אמיתיים

גאוות יחידה. רונית חלפון ואור דאי. צילום: אפי אליסי
|

מאת אפי אליסי

את הפוסט הזה כתב אמש בחור מקסים, עופר היכל, מעריץ גדול של מפורסמים שנוהג להצטלם איתם ולפרגן להם בענק: ״חברים, לפני יום כיפור: צר לי לכתוב זאת. חשבתי הרבה והגיע הזמן והעת לכתוב ולפרוש מהתרבות הזאת בישראל, אקח הפסקה מרשתות חברתיות לפרק זמן. זה לא הוגן ולא פייר ההתנהגות של הסלבס פה בישראל. במיוחד במוזיקה. אני מרבה לצלם מעל 20 שנה ובמיוחד מצטלם איתכם, מהגיע להופעות, מתעד, מפרגן במיוחד. ומרבה לשתף. ״אתם לא מעריכים זאת. (לא הקטע של אנחנו אוהבים אותך). תתחילו לפרגן, לעשות לייקים. תתחילו לעקוב אחרי ימי הולדת. גם לא אומרים תודה רבה. אפילו לא מאשרים מה שאני מפרגן לכם. אתם זמרים. תייצגו את עצמכם. זאת אכזבה גדולה מאוד. צר לי לכתוב את. אני רואה שאתם לא מפרגנים לאמנים אחרים. אתם מעלים סטורי ולא מייצגים את עצמכם. לא לייקים, לא מפרגנים למעריצים, אתם לא מעריכים. מדלגים באינסטנגרם ואם מדברים איתכם בהודעות, אתם לא מגיבים. לאיזה דור הגענו. העיקר שתקבלו עוד 5000 לייקים באינסטנגרם וצפיות. הגיע הזמן שאפסיק להגיע להופעות שלכם. רק אל תשכחו מאיפה אתם באתם. אני הייתי עופר היכל ומאחל לכל אחד את כל ההצלחה שבעולם. ערב טוב. שיהיה לכולם צום קל ומועיל״

 

גאוות יחידה. רונית חלפון ואור דאי. צילום: אפי אליסי
גאוות יחידה. רונית חלפון ואור דאי. צילום: אפי אליסי

 

׳וואו סוף סוף אירוע של אנשים אמיתיים, ׳תרשום את זה בכתבה׳ הפצירה בי רונית חלפון האישה מאחורי מותג האופנה Sack's. זה קרה רגע לפני הפרזנטציה שערך המותג לעונת החורף הקרוב. נחשול של 40 צעירים וצעירות נכנס למקום הקסום בו נערך האירוע. היה שם כוכב אחד שתפס את עיניי, אורי דאי' מנהל אחד הסניפים של Sack's. הנחשול הזה היו העובדים והעובדות של הרשת. זה הרגיש לי נכון. אירוע שבו הסלבס הם עובדי הרשת. ראיתי מהצד את סימונה והצוות שלה שאמונים על מרבית אירועי האופנה. היה נדמה שהם שמחים מתמיד. עברתי בין הבובות עליהן הונחו פריטי קולקציית החורף של Sack's והבנתי את הקונספט. החיים האמיתיים. אופנה של אנשים שחיים חיים רגילים. אופנה שמדברת בגובה העיניים. אופנה לכולם. הרחוב המרכזי של Sack's.

 

 

בצילום: שימחה גדולה. סימונה והצוות שלה. צילום: אפי אליסי
מאושרים. סימונה והצוות שלה. צילום: אפי אליסי

נסיעה מקרית של המעצבות לסיאול, עיר בירתה של דרום קוריאה, הובילה אותן לחיבור בין הטבע לאומנות. היצירה הרוחנית אל מול יצירת הטבע אינה זרה ל Sack's ובאה לידי ביטוי לא פעם, אך העונה, הסיורים בגנים ובטבע, החשיפה לצמחייה ולפרחים האסיאתיים המרהיבים ביופיים: Hellbor, Amaryllis, Jasmine, הובילו את המעצבות רונית ובר להשראה חדשה וליצירת  דפוסים גאומטריים מתוך צבעוניות וטקסטורת הפרחים: Geoethnic infusion.

בצילום: sack's. קולקציית סתיו חורף 2017-2018. צילום: גורן לייבוביץ-1
sack's. קולקציית סתיו חורף 2017-2018. צילום: גורן לייבוביץ

המעצבות רונית חלפון ובר חלפון: "התחלנו ללכת. הראש היה חפור בצבעי האדמה השקטים. זה טוב להתחיל ממבט שקוע בקרקע, כך אפשר להתחבר לדרך מהמקום הראשוני ביותר. צבעי האדמה נעים בין צבעי סלעים בהירים שנשטפו באור חזק ובגשם חי והפכו למבריקים, לבין משטחים חומים עמוקים. בהמשך השביל, כשהנשימה רגועה יותר התחלנו להתבונן מסביב ולהכיל את הצבעוניות, את הפריחה הזרה, האחרת. כזו שלא מתייבשת מהר, יש לה זמן לפרוח באצילות והצבעים שלה חזקים ומלאי חיות וקלילות בו זמנית,  על רקע האדמה והירוק הכבדים. השביל ממשיך ומתעקל וגולש לים. נסענו בעקבות חבורת אמזונות הים האדירות, הנשים ששמרו בסוד את מקצוע הדגה המיוחדת והן צוללות לעומקים, שולות אוצרות אמיתיים מעולם המים.

בצילום: sack's. קולקציית סתיו חורף 2017-2018. צילום: גורן לייבוביץ-2
sack's. קולקציית סתיו חורף 2017-2018. צילום: גורן לייבוביץ

כשחזרנו לעיר, התבוננו בנשים האורבניות, מהודקות קלות, מהירות. הבטנו בהן ממהרות, המרוץ שלהן נראה מן הצד כיוצר פסי אור דקים באוויר כחוטי לורקס מבריקים שנשארים להאיר כמה דקות לאחר שחלפו הדמויות מן הפריים, כמו צילום מכוניות בנסיעה מהירה. אנחנו ניסינו לעצור את הרגע בזמן שהן ריחפו והמשיכו בדרכן. ובכל זאת העיר תמיד מחביאה גם צד הקשוח שמותח גבולות. המחשבה הזו, על כוח גמיש הוא שבהמשך הביא אותנו ליצור שילוב של בדי עור עם לייקרה, שנמתחים על הגוף ומאפשרים להתנהל בדואליות של חוזקה ורכות לא מאיימת.

בצילום: sack's. קולקציית סתיו חורף 2017-2018. צילום: גורן לייבוביץ-3
sack's. קולקציית סתיו חורף 2017-2018. צילום: גורן לייבוביץ

נסענו לתור אחרי השראה. נסחפנו בטבע פראי, בין עצמתם של יערות ופרחים חדשים, ים עמוק ושמיים מעוננים לעיר תזזיתית ומלאה, עשירה בידע ובמסורת, אנשים שעובדים במקצועות שלא ידענו שקיימים, נוגעים במסורת וחיים את העתיד״. המעצבות רונית חלפון ובר חלפון מציגות לסתיו-חורף 2017/18, קולקציה המושפעת מעולמות התוכן האורבניים והסטייל האקלקטי המאפיין את הרחוב, לצד אלמנטים וחומרי גלם יוקרתיים ואיכותיים.

בצילום: sack's. קולקציית סתיו חורף 2017-2018. צילום: גורן לייבוביץ-4
sack's. קולקציית סתיו חורף 2017-2018. צילום: גורן לייבוביץ

בין הפריטים הבולטים בקולקציה ניתן למצוא: חולצה ללא שרוולים עם צווארון קולר, חולצה עם שרוולי וולנים ושרוכים בהשראה תקופתית, גופיית פאפלום עם קשירות בכתפיים, שמלת קולר עם כיווץ בצוואר ושרוך במותן המשלבת בין עולם הערב לקז'ואל, שמלת סארפן עם רוכסן  ותיפורים בצבע זר בהשראת שנות ה-70, שמלת מקסי בעור מקומט עם דייטייל של וולן בכפתרה, אוברול בהשראת עולם הדנים, עם כיסים וכתפיות קשירה, מכנסים כפתורים בגזרת BOYFRIND, מכנסים בהשראת דגמ"ח  מעוטרים בכיסים עם תיפורים זרים וחגורה מעור עם אבזם, מכנסיים עם גומי במותן המתאים לנעילה עם מגפונים, שמלת שרוולים בהשראה בוהמיינית עם דיטייל של תרה בשרוולים, חולצה בשילוב תחרה במחשוף ובשרוולים, מכנס קצר עם גומי במותן, חצאית מיני בייקרית עם שריכה בחלק הקדמי ועוד.

בצילום: sack's. קולקציית סתיו חורף 2017-2018. צילום: גורן לייבוביץ-5
sack's. קולקציית סתיו חורף 2017-2018. צילום: גורן לייבוביץ

בנוסף, משיקה Sack's קולקציית עור הכוללת מגוון רחב של פריטי עור: ז'קטים, שמלות, מכנסיים, חצאיות וחולצות. הפריטים הבולטים: ז'קט מעור מקומט עם צווארון גבוה ושרוך ליפוף סביב המותן, ז'קט עור בייקר, ז׳קט עור עם פרוות שרלינג, חצאית עיפרון, שמלת מידי צמודה, מחשוף קדמי וגב, חולצת מפתח שרוכי עור בשילוב חצאית תואמת, שמלת מקסי, מגוון ז'קטים פייב פוקט, ז'קטים ללא תפרים, שמלות פפלום ופונפונים. כמו כן, ניתן דגש בקולקציה על גזרות המותאמות במיוחד לגוף הנשי, מכנסיים ושמלה בפיתוח חדשני של Sack's, העשויה מעור לייקרה, הנמתח בהתאמה לכל מבנה גוף. עור ליקרה

הצבעוניות נעה בין צבעים מטאליים: כסף, זהב, ברונזה ועד צבעוניות חדשה וחורפית בגוונים של: Chocolate, vintage blue, vintage pink, ו-latte  .

בצילום: sack's. קולקציית סתיו חורף 2017-2018. צילום: גורן לייבוביץ
sack's. קולקציית סתיו חורף 2017-2018. צילום: גורן לייבוביץ

טווח מחירים:
חולצות: החל מ-324-890 שקל
מכנסיים: החל מ-580-860 שקל
חצאיות: החל מ-498 שקל
שמלות: החל מ-680-980 שקל
ז'קטים: החל מ-850-980 שקל

קולקציות עור
מכנסיים: החל מ-1180-1480 שקל
חצאיות: החל מ-720-890 שקל
שמלות: החל מ-920-1380 שקל
חולצות: החל מ-780-980 שקל

אביזרים:
נעליים: החל מ-580-800 שקל
תיקים: החל מ-620-1180 שקל

 

Efifo
מגזין אופנה ישראלי – חברתי

פורסם בקטגוריה אופנת נשים
תגובות פייסבוק