אופנה של כלבים

בינקי_לונה_כתבות_אופנה
|

אופנה של כלבים? בינקי ולונה, הכלבים שלי, לא ממש מתעניינים באופנה. הם מסתפקים במשחקים ובחטיפים (לונה שונאת להתקלח), אך יש כלכלבים סטייליסטים להם נציע קולקציית פריטי אופנה, בשמים, אביזרים ומשחקים מהרצועה הכי שיקית ועד קערות האוכל שהן פריט עיצובי לבית. החברים הנאמנים ביותר שלנו

אופנה_Dogs
Adika X Dogs. גופייה: 29 שקל. צילום: בר שריר

מאת: אפי אליסי


Petex

קרם רגלים, נוזל ניקוי לעיניים ואפילו בושם! סדרת קוסמטיקה חדשה עומדת לשפר את חייהם של ההולכים על ארבע – ושל בעליהם…

בינקי_לונה_טרנדים_של_כלבים
מימין: לונה ובינקי אהוביי

מועשרים במינרליים ובבוץ ים המלח, בניחוח קוקוס או וניל, בתוספת שיבולת שועל, אלוורה תמצית רימונים או שמן זית – סדרת קוסמטיקה חדשה לכלבים ולחתולים משדרגת את ברק  הפרווה, עור הרגלים, ובריאות העיניים של כלבים וחתולים, ועושה כבוד לשגרת הטיפוח של ההולכים על ארבע

מסכת בוץ ים המלח להקלה על כאבי מפרקים של כלבים מבוגרים או כלבים בשלבי גדילה
מסיכת בוץ ים המלח להקלה על כאבי מפרקים של כלבים מבוגרים או כלבים בשלבי גדילה. מחיר: 169 שקל: צילום: נבו כהן פטקס

שומרים על הלחות של הפרווה

בעבר נהגנו לשטוף אותם פעם בחודש עם צינור ובסבון מן הנמצא. אך גישת הטיפול בחיות מחמד השתנתה לחלוטין בשנים האחרונות, והיום המודעות לטיפול איכותי בחיית המחמד עולה – ולא רק באיכות המזון ובטיפולים רפואיים, גם הטיפול הקוסמטי בחיות המחמד השתנה לאין שיעור.

סדרת טיפוח חדשה לכלבים ולחתולים

המותג "Petex" אשר מפתח מגוון מוצרי סופר-פרמיום לטיפול בבעלי חיים, משיק סדרת טיפוח חדשה לכלבים ולחתולים המבוססת על רכיבים מים המלח. מי ים המלח הוכחו כמעשירים ואף כמסייעים בתהליכי שיקום של העור והפרווה בשל הריכוז הגבוהה של מינרלים המצויים בהם (בהם סידן מגנזיום, ברומיד, אשלגן ועוד). בסדרת המוצרים החדשה המבוססת על חומרים טבעיים בלבד ללא פרבנים וללא אלכוהול, משולבים מי ים המלח יחד עם מגוון תמציות שמנים וצמחים, והתוצאה היא מוצרי טיפוח ששומרים על הלחות והבריאות של רגלי החיות, העיניים וכמובן הפרווה – שנשמרת לא רק נקיה וריחנית אלא גם בריאה, רכה ומבריקה.

אופנה_כלבים
כפפת סירוק לכלב. ממריצה את מחזור הדם ומסירה שאריות פרווה: 29 שקל. צילום: יח״צ

שמפו מחוזק בתמציות רימון ושיבולת שועל מצמצם נשירת פרווה

בין המוצרים הבולטים: שמפו טבעי להרחקת פשפשים וקרציות המועשר בויטמין E, שמפו ייחודי לגורים המועשר באומגה 3, באלוורה, ובתמציות קמומיל ולוונדר – לפרווה בריאה בשנות הגדילה. שמפו מחוזק בתמציות רימון ושיבולת שועל מצמצם נשירת פרווה ונלחם ברדיקאליים חופשיים, שמפו לכלבים ארוכי פרווה עם שמן גזר מחוזק  בוויטמינים E  ו –A  ומונע את התייבשות פרווה, ושמפו מיוחד לבעלי פרווה לבנה מועשר בתמציות אניס ודומדמנית למניעת כתמים כהים ושימור פרווה לבנה ובוהקת.

לבשמים אפקט טיפולי

לסדרה גם קולקציית בשמים שאינם רק מריחים טוב, לבשמים גם אפקט טיפולי של שמירה על לחות ובריאות הפרווה. בושם אביבי, בושם וניל או יסמין, בושם לגורים ולכלבים לבנים כולם מונעים ריחות רעים, שומרים על לחות הפרווה, ומרגיעים עור מגורה.

קולקצצית_ספא_לכלבים
Petex קולקציית ים המלח. להשיג בחנויות המובחרות למזון לבעלי חיים. צילום: נבו כהן סטודיו Petex

קרם רגליים לכלבים

מוצרי טיפול נוספים הם נוזל לניקוי עיניים המנקה את עיני החיה משאריות לכלוך ושאריות מדמעות יבשות שבעלי חיים רבים סובלים מהם, קרם רגליים מועשר בשמן זית לריכוך עור כפות הרגלים של כלבים וחתולים, ואף מסכת בוץ לטיפול מקומי בהורדת נפיחויות כאבי פרקים, ומפרקים של כלבים וחתולים.

מיטה_אורתופדית_לכלב_אופנה
מיטות אורתופדיות לכלבים ולחתולים של חברת Petex. מחירים: 219 – 419 שקל. להשיג בחנויות המובחרות למזון ולציוד לחיות מחמד. צילום יח״צ

מחירים לדוגמה: שמפו סנסטיב אלוורה אבוקדו: 69 שקל,  משחה לכפות רגליים (חמאת שיאה): 89 שקל, ספריי פרעושים וקרציות: 79 שקל.
את מוצרי Petex ניתן להשיג: ב-Pet-Best, ובחנויות המובחרות למזון וציוד לחיות המחמד. באתר: www.petbest.co.il (משלוחים חינם לכל הארץ, בהתאם לאזורי חלוקה)

Adika

קולקציית פריטי הלבוש רחבה ומציעה מגוון פריטי לבוש לנקבות, זכרים ופריטי יוניסקס, בהם: ז'קטים ומעילים מעוצבים חלקים או במגוון דפוסים, חולצות ניטים, גופיות וחולצות מכופתרות. הפריטים משולבים דפוסי פרחים, פרינטים צבעוניים, מנומר, כיתובים וסלוגנים ופריטים במראה חיות ושילובי אוזניים.

מגזין_אופנה_Dogs
Adika X Dogs. בנדנה: 25 שקל. צילום: בר שריר
מגזין_אופנה_כלבים_אופנה
Adika X Dogs. חולצת ג'ינס: 59 שקל. צילום: בר שריר

קולקציית האביזרים רחבה וכוללת: בנדנות, קולרים, רתמות ותליונים מעוצבים בדפוסים שונים, מנקי רגליים ובגדים, משחקי חבלים, קערות אוכל ומים ומשטחי אוכל, מתקני שקיות, בובות וצעצועים במגוון צורות כגון דונאטס, גלידה, פלמינגו וחיות ועוד, קולקציית כדורים, מיטות צבעוניות, מברשות ותיקים לנשיאת חיות.

סטייל_Dogs
Adika X Dogs. קערת אוכל 39 שקל. צילום: ערן סלם
Dogs_כתבות_אופנה
Adika X Dogs. מארז רתמה קולר ורצועה: 59 שקל. צילום: בר שריר

טווח מחירים: 9 שקל ועד 79 שקל.
להשיג באתר adikastyle.com וברשת החנויות


זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה ישראלי
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
טלפון: 050-7368167
אינסטגרםfashionisrael.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel
כתובת למשלוח: רח׳ בר כוכבא 1, דירה 1, רמת גן

פורסם בקטגוריה אופנה
תגובות פייסבוק