אופנה – ״מאה אחוז אישה״

בצילום: אופנה - ״מאה אחוז אישה". רוית גני מרקוביץ. צילום: ענבר פארו -
|

אופנה – אופנת נשים

כך מרגישה כל אחת שנכנסת למדוד שמלות בבוטיק של רוית גני מרקוביץ, מדידת השמלות וכל חוויית הקנייה היא בדיוק מה שרוית מצליחה לשדר. עוצמה כח ונשיות. ובקיצור: ״מאה אחוז אישה״

 

בצילום: אופנה - ״מאה אחוז אישה". רוית גני מרקוביץ. צילום: ענבר פארו - 2
אופנה – ״מאה אחוז אישה". רוית גני מרקוביץ. צילום: ענבר פארו

 

מאת: חן קרופניק

רוית גני מרקוביץ, רק בת 34 וכבר בעלת בוטיק אופנה מצליח ביבנה בו היא מייבאת שמלות מחטבות וכעת עובדת על הגדלת והרחבת העסק לייבוא פריטי אופנה נוספים. את הבוטיק הקימה בעצמה לאחר שנתקלה בשמלות בטיול בחו"ל והתאהבה בהן. שלא כמו כל אחת אחרת שהיתה קונה כמה שמלות וממלמלת לעצמה "חבל שאין כאלה יפות בארץ במחירים הגיוניים" רוית גני מרקוביץ החליטה לעשות את הצעד ולהתחיל לייבא אותן.

"התאהבתי בשמלות, בגזרה המחמיאה, בבד המדויק בצבעים ההורסים וכשחזרתי לארץ התחלתי לחפש כאלה. אמנם מצאתי, אבל לא בגזרות שרציתי והמחירים היו מאוד גבוהים״. כך מספרת רוית גני מרקוביץ על מה שהוביל אותה לפתוח את העסק. "כיוון שאני מבינה ביבוא התחלתי לחקור ולבדוק ובסוף החלטתי לייבא את השמלות, את כל הגזרות והצבעים הכי יפים ולמכור אותן במחירים שווים לכל כיס." וכך עשתה.

 

"כשאת נראית טוב את מרגישה טוב עם עצמך, הביטחון העצמי שלך עולה ואת משדרת כח, נשיות ועוצמה, וכך אני רואה נשים. הן המודל שלי וכל אישה שנכנסת לפה מוצאת את הדגם שיגרום לה להרגיש מושלמת, וכך היא צריכה להרגיש"

 

בצילום: אופנה - ״מאה אחוז אישה". רוית גני מרקוביץ. צילום: ענבר פארו - 3
אופנה – ״מאה אחוז אישה". רוית גני מרקוביץ. צילום: ענבר פארו

 

רוית גני מרקוביץ, אמביציונרית בנשמתה לא עצרה לרגע. יצרה קשר עם ספקים, בחרה שמלות בפינצטה והחלה לייבא אותן ובמקביל עסקה בשיווק ויחסי הציבור והכל לבדה. אישה חזקה שיודעת מה היא רוצה ומה היא עושה ואיך להשיג את זה.

חוויית הקניה אצל רוית גני מרקוביץ מתחילה הרבה לפני שמגיעים אליה לבוטיק. היא שירותית, תמיד עונה תמיד זמינה ותמיד מוכנה לקבל לקוחות. כשמגיעים אליה לבוטיק נוכחים לדעת שזה הכל חוץ ממדידת שמלה. היא מביטה בלקוחה וכבר יודעת איזו גזרה הכי תתאים לה, איזה צבע הכי יחמיא לה ומה יוציא ממנה את הטוב ביותר. "למדתי גם סטיילינג ואני יכולה להסתכל על אישה ולראות כבר איך היא תיראה בשמלה וגם לעזור לה לבחור אביזרים משלימים" היא אומרת. ואכן, אחרי שהלקוחה בוחרת שמלה, רוית גני מרקוביץ עוזרת לה להתאים בגדים תחתונים, נעליים, אביזרים ותסרוקת בשביל שתצא עם הופעה מושלמת. וככה כל אחת יוצאת ממנה: 100% אישה.

 

"התאהבתי בשמלות, בגזרה המחמיאה, בבד המדויק בצבעים ההורסים וכשחזרתי לארץ התחלתי לחפש כאלה. אמנם מצאתי, אבל לא בגזרות שרציתי והמחירים היו מאוד גבוהים״

 

בצילום: אופנה - ״מאה אחוז אישה". רוית גני מרקוביץ. צילום: ענבר פארו -
אופנה – ״מאה אחוז אישה". רוית גני מרקוביץ. צילום: ענבר פארו

 

עניין ההלבשה והשמלות הוא לא רק טרנד אופנתי אצלה. "אני רואה בשמלות דרך להבליט את הנשיות בצורה הטובה ביותר" היא אומרת "כשאת נראית טוב את מרגישה טוב עם עצמך, הביטחון העצמי שלך עולה ואת משדרת כח, נשיות ועוצמה, וכך אני רואה נשים. הן המודל שלי וכל אישה שנכנסת לפה מוצאת את הדגם שיגרום לה להרגיש מושלמת, וכך היא צריכה להרגיש".

בימים אלה בודקת רוית גני מרקוביץ את האפשרות להרחיב ולהגדיל את העסק ולייבא פריטי אופנה משלימים, שמלות מחמיאות מגזרות ובדים אחרים ולספק ללקוחותיה מענה לצרכים שלהן, כפי שעשתה עד עכשיו ויותר.

 

בצילום: אופנה - ״מאה אחוז אישה". רוית גני מרקוביץ. צילום: ענבר פארו - 4
אופנה – ״מאה אחוז אישה". רוית גני מרקוביץ. צילום: ענבר פארו

 

"מאה אחוז אישה זה שם שבחרתי כי ככה אני מרגישה וככה אני רוצה שנשים תרגשנה" היא מסכמת. והיא בהחלט עושה עבודה נהדרת בזה.

https://habayit1.wixsite.com/100percentwoman

 

אופנה I מגזין אופנהEfifo

 

פורסם בקטגוריה כללי
תגובות פייסבוק