כתבות אופנה

מגזין אופנה ישראלי | Fashion Israel | כתבות אופנה  | טרנדים |Magazine | חדשות האופנה

כתבות אופנה: לפני כשנתיים, הקימה אושיית הלייף סטייל והאינסטגרם לורן אלון, בת ה-26, מותג בגדי ילדים ונשים כחול לבן בשם Donik, על שם בנה דון

כתבות אופנה

לורן_אלון_מגזין_אופנה_לילדים
Donik. צילום: עדי אורני

מאת: נועם שקד – Fashion Israel


מי שעוקב  אחרי חייה הפוטוגניים באינסטגרם של לורן אלון עלול לטעות ולחשוב שהיה לה קל לפתוח עסק עם הגב הכלכלי של בעלה, איש העסקים יוסי אלון.

אולם את המותג הגתה, תכננה והקימה בכוחות עצמה, כשבן זוגה רק נותן רוח גבית ומעודד אותה ללכת אחרי חלומה. בנוסף לעיצוב ולניהול המותג, משמשת לורן אלון כפנים שלו יחד עם שלושת ילדיה. 

קולקציית החורף כוללת פריטים תואמים לילדים ולאימהות, עם משפטי העצמה, כדוגמת: Don’t Forget To Smile, Every Day Is Your Day 

"דברים טובים מגיעים לאט ובזהירות, והנה הקמתי עסק, אז כן, היה לי את האומץ"

לורן_אלון_מגזין_אופנה_ישראלי
Donik. צילום: עדי אורני

למה דווקא קולקציה תואמת לאמהות וילדים? הדרישה הגיעה מצד הילדים הפרטיים שלך, או מהסביבה שהבחינה בסטייל בו את מקפידה להתלבש ולהלביש אותם?
"המותג התחיל כבגדי ילדים אבל תמיד הייתה לי תשוקה לעצב בגדי נשים. התחלתי בגלל בתי הגדולה מיה, הרגשתי שקיים חוסר בבגדי ילדים עם שיק מיוחד, משהו טרנדי ומגניב. ואז לאט לאט ראיתי שיש דרישה גם מאימהות שרוצות את אותם הפריטים בדיוק, אבל בשביל עצמן.

האמת היא שכיום הפריטים של הנשים נמכרים אף יותר מהר מאלו של הילדים. עובדה שהקולקציה של האימהות כבר סולד אאוט. מטורף. אני מוציאה קולקציה וכשהיא נגמרת הדגמים לא יחזרו על עצמם."

"בצעירותי בזמנים של קושי התחזקתי ממשפטי העצמה ויצרתי מהם מנטרות"

לורן_אלון_אופנת_נשים
Donik. צילום: עדי אורני

טרנד ה"מיני מי" מאוד חמוד בעיני. יש שיגידו שיש משהו נרקיסיסטי בילדים שלבושים כמו האמא שלהם. מה את אומרת להם?
"אני פחות אוהבת שאומרים מיני מי כי מבחינתי זה באמת נשמע רק ביטוי "חמוד". כמעצבת המותג אעדיף את המילה סטייל או וואו לקולקציה שהיא בהתאמה לאימהות וילדים.

אני דווקא חושבת שכשילדים רוצים להיות דומים להורים שלהם זה דבר מאד יפה. כשהילדה שלי מגיעה ואומרת לי בא לי חולצה כמו שלך, והנה יש לה – מעבר לסיפוק שהיא מרגישה מכך אני חושבת שזה גם מעניק לה המון ביטחון."

"יש סגר ורבים נמצאים בבידוד, לכן חשבתי על קולקציה מחממת, ביתית"

לורן_אלון_אופנת_ילדים
Donik. צילום: עדי אורני

נכון להיום הקולקציה כוללת בגדי בייסיק – קפוצ'ונים, טרנינגים, טי שירטים, בלייזרים מבד פוטר. יש כוונה להרחיב אותה לבגדים "חגיגיים" יותר? 
"כמובן שיש כוונה להתרחב. כל קולקציה אני משדרגת, משנה דגמים ומחליפה קו. קולקציית הקיץ כללה שמלות חגיגיות בשילובי בדים. הראש שלי מלא ברעיונות ופנטזיות שאני מתכוונת להגשים.

בכללי ההשראה גם תלויה בעונה ובמצב. למשל החורף הנוכחי הוא תקופה המחייבת אותנו לשהות ולעבוד יותר מהבית. יש סגר ורבים נמצאים בבידוד, לכן חשבתי על קולקציה מחממת, ביתית. לבוש בייסיק אמנם, אבל שיהיה נוח, איכותי ושעדיין ירגיש שיקי."

"זה לא שאני חייבת להיות במקום ראשון, אני פשוט לא אוהבת את המקום השני"

לורן_אלון_מגזין_אופנה_אונליין
Donik. צילום: עדי אורני

עד כמה משפטי ההעצמה שמודפסים על הבגדים מבטאים את השקפת העולם שלך?
"מאוד. בעיקר כשאני מתחברת למקום שלי כילדה. בצעירותי בזמנים של קושי התחזקתי ממשפטי העצמה ויצרתי מהם מנטרות, וזו גם הסיבה שאני רוצה לתת לכל הילדים והנשים את החוויה בשימוש של משפטים מעצימים. למשפטי העצמה אין גיל. כולנו זקוקים להם."

"אעדיף את המילה סטייל או וואו לקולקציה שהיא בהתאמה לאימהות וילדים"

לורן_אלון_מגזין_אופנה_דיגטלי
Donik. צילום: עדי אורני

את בסך הכל בת 26 וכבר אמא במשרה מלאה לשלושה ילדים (טפו, טפו, טפו), בעלת עסק, פעילה מאוד ברשתות החברתיות בתחומי האופנה, אימהות ולייף סטייל. עושה רושם שאת רוצה להשיג הכל מהר, ולא לוותר על כלום. מאיפה המוטיבציה?
"אם אני עושה משהו, אז אני עושה אותו עד הסוף. עד להצלחה. זה לא שאני חייבת להיות במקום ראשון, אני פשוט לא אוהבת את המקום השני.

מכאן גם נובעת המוטיבציה שלי. הבנתי שבחיים אי אפשר רק לייחל שיקרה,  צריך לעשות מעשה כדי שיקרה.  במסע האישי שלי היו מכשולים רבים אבל הם לא עצרו אותי, הם רק דרבנו וחיזקו אותי להמשיך.  אני מאמינה שאם עובדים ומשקיעים אפשר להגיע רחוק."

"הקולקציה של האימהות כבר סולד אאוט. מטורף"

לורן_אלון_מגזין_אופנה
Donik. צילום: עדי אורני

מאיפה היה לך האומץ לצאת לדרך כעצמאית, להקים מותג אופנה חדש בשוק כל כך רווי? 
"יש חששות להתחיל עסק אבל צריך להתגבר עליהם ולהאמין, וגם להפעיל היגיון בריא. לא הרשתי לעצמי להתחיל לפני שלמדתי אופנה וסטיילינג, וכמובן שעצם זה שגדלתי עם אמא מעצבת ותופרת מוכשרת תרם לי מאוד.

כשלמדתי הייתי בעננים והיה לי כיף ממש. נכון שלוקח זמן להתפתח, אבל אני מאמינה שדברים טובים מגיעים לאט ובזהירות, והנה הקמתי עסק, אז כן, היה לי את האומץ. היו לילות שלא ישנתי בכלל, חשבתי האם אני עושה את הדבר הנכון. רציתי להיות עצמאית ולהוכיח את עצמי.

אם הייתי שואלת את אמא שלי למשל, האם זה הדבר הנכון עבורי, היא כנראה הייתה אומרת לי לא, לא ממקום שלילי, אלא כדי להגן עליי. יוסי בעלי דווקא דחף אותי לממש את זה ותמך בהחלטה שלי – אז אפשר לומר שזה קרה הרבה מאד בזכות האמונה שלו בי."


כתבות אופנה – קצרים עם לורן אלון


טיפ לאמא צעירה שיש לה חלומות
לא להתעכב על מחשבות מיותרות ו"רעשי רקע". לא להכניס לראש את המילה קושי. להיפך, אנחנו חזקות. צריך לשאוף גבוה, להאמין בעצמך ולעשות הכל בשביל שזה יצליח. 

מושא ההערצה שלך
וואו. אמא שלי. בזכותה אני מי שאני היום. קיבלתי ממנה כל כך הרבה כלים, גם כשהיא לא תמיד הייתה לידי. בדיעבד אני מבינה אותה רק עכשיו כשאני בעצמי אמא לילדים.

היעד הראשון שתטוסי אליו אחרי הקורונה
מתכננת טיסה משפחתית ללוס אנג'לס עכשיו. מקווה שעד שאחזור הקורונה תדעך ואז ארצה לטוס לפריז בירת האופנה. אני מאמינה שהיא מחכה לי…

פינוק בשבילך
סוף יום עבודה, לי ולבעלי יש את הזמן שלנו. הוא מכין לי טוסט נדיר ואנחנו יושבים לפטפט על כוס יין. זה הפינוק שלי… 

בגד שלעולם לא תלבישי את הילדים שלך
אין  אצלי אמירות כאלה "בגד שאני לא אלביש בחיים". אם הילדים שלי לא ירגישו בנוח עם בגד מסוים בוודאי שאכבד את זה ולא אלביש אותם בו. 

בגד שלעולם לא תלבשי
פחות אוהבת בגד שהוא "חרוש". בגד שהוא בטרנד העכשווי ומלא אנשים כבר לובשים אותו. זה  גורם לו להיות פחות מיוחד בעיניי.


להשיג באתר האון לייןhttps://donikkids.com/
אינסטגרם: https://www.instagram.com/donikkids/
אינסטגרם של לורן אלוןhttps://www.instagram.com/lorenalon/


נועם שקד, אופנה, אינסטגרם

נועם שקד – עיתונאית אופנה
אינסטגרם: noam.shaked

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה של ישראל
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
טלפון: 050-7368167
אינסטגרםfashionisrael.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel
כתובת למשלוח: רח׳ בר כוכבא 1, דירה 1, רמת גן

Beauty fashion Fashion israel Fashion Magazine Fashion News hair Makeup photography style Trends zara אופנה אופנה 2021 אופנה ישראלית אופנת גברים אופנת נשים איפור אפי אליסי אתר אופנה אתר אופנה 2021 ביוטי הפקות אופנה זארה חדשות אופנה חדשות האופנה טיפוח טרנדים טרנדים 2021 כתבות אופנה מגזין אופנה מגזין אופנה 2021 מגזין אופנה אונליין מגזין אופנה ויופי מגזין אופנה ישראלי מגזין אופנה לנשים מעצבי אופנה סטייל עיצוב אופנה צילום צילום אופנה קורונה קסטרו שבוע האופנה שיער שמלות כלה

כתבות אופנה