אופנת נשים: ג׳וליאן מור בת ה-56, הפנים החדשות של טריומף

בצילום: ג׳וליאן מור לטריומף. צילום: רנקים
|

ג׳וליאן מור, זוכת פרס האוסקר לשחקנית הטובה ביותר (אליס), היא הפרזנטורית החדשה של טריומף, מותג ההלבשה התחתונה. צלם האופנה המוערך רנקין, צילם את הקמפיין. גם ליב טיילור שם

 

בצילום: ג׳וליאן מור לטריומף. צילום: רנקים
ג׳וליאן מור לטריומף. צילום: רנקים

 

מאת מערכת המגזין

 

מותג ההלבשה התחתונה טריומף הודיע כי השחקנית ג'וליאן מור תשמש כפנים הבינלאומיות של קולקציית הקפסולה החדשה של המותג. את הקמפיין לקולקציית הקפסולה שנקראת "Florale" צילם צלם האופנה המוערך רנקין.
ג׳וליאן מור: "קולקציית Florale של טריומף מייצגת את כל מה שאני רואה כסגנון האישי שלי: אלגנטי, עכשווי וגורם לי להרגיש הכי יפה. תענוג להיות חלק ממשפחת טריומף".


האישה המודרנית

ג'וליאן מור, בת ה- 56, שחקנית קולנוע ותיאטרון בריטית, זוכת פרס אוסקר ושני פרסי גלובוס הזהב, החלה את דרכה כשחקנית באופרות סבון וסללה את דרכה מהר מאוד להפקות מקור ענקיות שזיכו אותה במעמד של אחת השחקניות המבוקשות והמוערכות של ימינו, ביניהם: "פארק היורה", "השעות", "חניבעל" ו-"עדיין אליס" עליו זכתה ג'וליאן מור בפרס האוסקר לשחקנית הטובה ביותר. ג'וליאן מור, שזה הוא עבורה קמפיין ההלבשה התחתונה הראשון שהיא מובילה, מצטרפת לקאסט הפרזנטוריות של טרימוף, ביניהן השחקנית והדוגמנית ליב טיילור.

מתוחכמת ומסוגננת

סוזאן מק'קנה, ראש המותג העולמי של טריומף: "אחרי ציפיות רבות אנחנו גאים ונרגשים להציג את ג'וליאן מור כפנים של קולקציית Florale. ג'וליאן מור היא התגלמות האישה המודרנית, מתוחכמת ומסוגננת, מה שהופך אותה למתאימה בצורה מושלמת לקולקציה ולטריומף".

 

Fashion Israel – מגזין אופנה של ישראל
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
אינסטגרם: fashionisrael.mag
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של ישראל
דף עסקי: Fashion Israel

פורסם בקטגוריה אופנת נשים
תגובות פייסבוק