אופק קסם של ילד

"אופק קסם של ילד"
|

הסדרה עוסקת באופק – ילד בלתי רגיל. שאוהב לעזור לחברים שלו ומשמש להם אוזן קשבת. אבל הייחוד של אופק הוא בכוח הקסם שלו, ובו הוא משתמש כדי לעזור לחבריו לפתור בעיות, עליהן מבוססים פרקי הסידרה.

לא להפסיק לחלום 

החברים מעלים בעיות והתמודדויות שכל ילד או ילדה מכירים, בכל פרק הילדים מבקרים במרתף של אופק, שם נמצאים כל הקסמים שהוא יוצר, עורך את ניסיונותיו הקוסמיים והמדעיים שאיתם הוא מסייע לכולם. במרתף יש גם תיבה סודית, בה מתגורר החבר הדמיוני הכי טוב שלו ג'ינג'י (טל מוסרי), שמופיע כשאופק נקלע למבוי סתום ומסתבכים קצת עם משגיח השוטר (אסף אשתר) של השכונה וכולם נזהרים מהסבתא המצחיקה של אופק, סבתא רביבה (אריק משעלי), סבתא שנונה, חכמה מצחיקה ואהובה על כל תושבי השכונה. 

כשאופק לא נמצא במרתף הקסם שלו, אפשר למצוא אותו במטבח או בגינה הצבעונית, נפגש עם החבורה. אופק מאוהב באחת מבנות מהחבורה בירדן היפה (אורטל עמר) והוא מסמיק בכל פעם שהיא פונה אליו. החבורה של אופק מגובשת עדכנית ועכשווית וכמו כולם מתמצאים במדיות החברתיות טיקטוק, אינסטגרם, טלגרם מודעים לכוח שלהן ופועלים באחריות.

אופק קסם של ילד
אופק קסם של ילד. צילום: יח״צ

החבורה של אופק

בהשקה צבעונית, אליה הגיעו סלבס רבים עם ילדיהם, שמחנו לפגוש אופק, אמן הקסמים והאשליות ביחד עם החברים מהסדרה טל מוסרי, אריק משעלי, גילי איצקוביץ, שחר טבוך, כתריה פאוץ, וכן גיבורים נוספים: אבי דור שהפיק וביים, אביבה אבידן, אסף אשתר. בלטה בהעדרה אורטל עמר. 

Maya Oshri Cohen, מאיה אושרי כהן

מאיה אושרי כהן – עורכת ראשית
אינסטגרם: maya_oshri_cohen

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות אופנה, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק