אורן תורג'מן פותח פה על תעשיית האופנה

בצילום: ולריה לורן- ARKETA. צילום: רחלי פרידמן-8
|

מותג האופנה ARKETA מתרחב ומשיק חלל עיצוב חדש, ARKETA CONCEPT STORE, המשלב את האופנה האדג'ית של ׳ארקטה׳ עם נישה חדשה לעיצוב הבית

 

בצילום: אורן תורג'מן. צילום: שי קדם
״מקיף את עצמי בסקס אפיל״. אורן תורג'מן. צילום: שי קדם

 

לרגל הפתיחה החגיגית שתתקיים בסוף השבוע הקרוב תפסנו את אורן תורג'מן, דוגמן עבר ומבעלי ARKETA, לשאלון אופנתי

מאת: אפי אליסי

 

בצילום: ולריה לורן- ARKETA. צילום: שי קדם-3
Arketa Concept store. דוגמנית: ולריה לורן (Laurén Valeria). צילום: רחלי פרידמן

 

אופנה
״שגרה יומית. כל עיסוק בחיי קשור באופן כזה או אחר באופנה, בין אם זה בעיצוב הבית או בקולקציית הבגדים החדשה שלנו. אופנה הוא מאפיין מאוד בולט בחיי״.

 

בצילום: אלמוג ריף - ARKETA. צילום: שי קדם
Arketa Concept store. דוגמן: אלמוג ריף (Almog Rif). צילום: שי קדםֿ

 

אינסטגרם
״ניתן לזקוף לזכות האינסטגרם הרבה מההצלחה של Arketa. אנחנו זוכים לעשרות ביקורים ביום של נשים וגברים המציגים לנו תמונה מעמוד האינסטגרם שלנו ומבקשים לרכוש את הפריט שבתמונה״.

 

בצילום: ולריה לורן- ARKETA. צילום: שי קדם
Arketa Concept store. צילום: רחלי פרידמן

 

אנדרגראונד.
״הבית של ארקטה. המותג שלנו צמח מהאנדרגראונד. זה איזור הנוחות שלנו. ניתן לראות בבירור דרך ההשראות המלוות את המותג בשנים האחרונות וחתך גילאים רחב לקוחותינו״.

 

בצילום: אלמוג ריף - ARKETA. צילום: שי קדם -2
Arketa Concept store. צילום: שי קדם

 

הגבר הישראלי.
״הוא משנה מגמה, אני חושב שיש היום יותר צרכני אופנה, ותעשיית האופנה לא סופרת אותם. יש בישראל גברים שיודעים להתלבש, ולהציג בגד. מעט מאוד מעצבים ומותגים באמת לוקחים אותם ברצינות. וחבל״.

 

בצילום: ולריה לורן- ARKETA. צילום: שי קדם-1
Arketa Concept store.  צילום: רחלי פרידמן

 

הירואין שיק
״האופנה שאנו מציגים לא פוסלת אף אדם, ישנם פריטים בקולקציה שיתאימו להרואין שיק, יש שיתאימו למראה המחוטב והספורטיבי וגם נשים מלאות ימצאו אצלנו מה ללבוש. אנחנו גאים ואוהבים את כל סוגי הפריטים ואת הלקוחות שלובשים אותנו בדרכם שלהם״.

 

בצילום: אלמוג ריף - ARKETA. צילום: שי קדם -1
Arketa Concept store. צילום: שי קדם

 

מידות גדולות.
״תעשי רק מה שאת אוהבת״.

 

Arketa Concept store. צילום: רחלי פרידמן3
Arketa Concept store. צילום: רחלי פרידמן

 

סקס.
״ארקטה הוא מותג סקסי בטירוף. גם האופנה, וגם הנישה החדשה לעיצוב הבית "Arketa concept store", סקסית לגמרי. ניתן לומר שאני חי את היום יום שלי כשאני מקיף את עצמי בסקס אפיל״.

 

בצילום: אלמוג ריף - ARKETA. צילום: שי קדם-4
Arketa Concept store. צילום: שי קדם

 

עדי ביטי.
״נערה אמיצה וסופר אופנתית, שלובשת מה שבא לה ועושה מה שבא לה. זה נפלא בעיניי שנערה צעירה כל כך לוקחת את האופי האופנתי שלה עד הקצה״.

 

בצילום: ולריה לורן- ARKETA. צילום: שי קדם-6
Arketa Concept store.  צילום: רחלי פרידמן

 

פאשניסטות.
״אני מוצא את עצמי נפעם מהתעוזה והשיקיות של הפאשניסטות בארץ. אנו מלבישים עשרות סלבריטאיות, אושיות אופנה, בלוגריות וסטייליסטים שלוקחים את האופנה שלנו ונותנים לה פרשנות לגמרי חדשה ואני מת על זה״.

 

בצילום: ולריה לורן- ARKETA. צילום: שי קדםבצילום: ולריה לור ן- ARKETA. צילום: שי קדם-5
Arketa Concept store.  צילום: רחלי פרידמן

 

ריגול תעשייתי.
״אנחנו שומרים על סטנדרט גבוה של פריטים, גם בעיצוב וגם בייבוא. אנו מקפידים על סוגי הבדים ועל איכות החומרים איתם אנחנו עובדים, העתקות תמיד היו חלק מהעניין. מותגים ומעצבים רבים מנהלים את העסקים שלהם שנים לצד העתקות. למזלנו הקהל שלנו יודע לזהות ויודע בדיוק מה הוא אוהב. תופעת ההעתקות תחלוף רק כאשר הצרכנים יפסיקו לצרוך״.

 

בצילום: ולריה לורן- ARKETA. צילום: צילום: רחלי פרידמן-7
Arketa Concept store. צילום: רחלי פרידמן
Arketa Concept store. צילום: רחלי פרידמן
Arketa Concept store. צילום: רחלי פרידמן

 

Efifo
מגזין אופנה ישראלי, חברתי

פורסם בקטגוריה תעשיית האופנה
תגובות פייסבוק