אז אולי לא נעשה שלום עם העולם הערבי, אבל יש מצב שנפתור אותם ממכת הכינים. תכירו את ״נובוקיד״

נובוקיד - מכשיר להשמדת כינים וביצי כינים ולמניעתם. צילום יחצ חול (3)7
|

נובוקיד – Novokid. המצאה ישראלית. מוצר חדש ויעיל להשמדת כינים וביצי כינים ולטיפול מונע. קל, נוח לשימוש ויעיל. הבונוס: הוא רב פעמי

 

 

אפי אליסיעורך ראשי Efifo

את העולים של שנות החמישים ריססו בדי די טי. לטהר אותם מכולירע. בהיותי ילד אני זוכר את ריח הנפט עולה באפי כשאמא ניסתה להיפטר מהכינים שלא עוזבים לעולם. אותם יצורים קטנים ודוחים. אחת מ״עשרת המכות״. הם נדבקים, ומגרדים ועשויים לגרום לפצעים בראש.
כשהבת שלי הייתה חוזרת מהגן ומגרדת את ראשה ועם פתק מהגננת שיש מכת כינים בגן, חפפנו בשמפו מיוחד עם חומרים המכילים רוזמרין שיש הטוענים שריחו מרחיק כינים.  עוד רגע הילדה חוגגת בת מצווה. היא מתהדרת ברעמת תלתלים מהממת. כן, גם בכיתה ו׳ עדיין חוזרים הביתה עם הכינה נחמה.
לאחרונה נתקלתי בסופר פארם במוצר חדש (המצאה ישראלית) ״נובוקיד״ –  מכשיר רב פעמי לטיפול בכינים (עם חומר פעיל החודר לכינים ולביצים וקוטל אותן). מדובר בטיפול יבש, ללא צורך בהרטבת השיער. החומר לא פועל על מערכת העצבים של הכינים אלא על דרכי הנשימה של הכינים ושל הביצים.
קולגה ששבה מתערוכת טכנולוגיה בינלאומית סיפרה שהמכשיר הישראלי הוצג בתערוכה וזכה להתעניינות גדולה של אנשי עסקים מהעולם הערבי. אז אולי לא נעשה איתם שלום, אבל יש מצב שנחסל להם את הכינים.

ערכת נובוקיד - מכשיר להשמדת כינים וביצי כינים ולמניעתם. צילום יחצ חול
ערכת נובוקיד – מכשיר להשמדת כינים וביצי כינים ולמניעתם. צילום: יח״צ חו״ל

מה בערכה?
בערכה תמצאו כובע ניילון רב פעמי שמכסה את כל השיער הנגוע. בנוסף 4 קפסולות עם החומר ה״מחסל״ המכיל חומרים טבעיים בלבד, מכשיר שמפיץ את החומר, מסרק מתכתי מיוחד להסרה, סוללות להפעלה.

נובוקיד - מכשיר להשמדת כינים וביצי כינים ולמניעתם. צילום יחצ חול (3)2
נובוקיד. צילום: יח״צ חו״ל

 

איך זה עובד?
הילדה כהרגלה שכבה עם הנייד שלה (גם כך ילדי המסכי בוהים בלי סוף בסטורי, אינסטוש, יוטיוב ונפלאות העולם החדש לטוב ולרע, הרכבתי את האמפולה לכובע ובצדו השני של הצינור את המכשיר. עטפתי את שיער אל תוך הכובע. לחצתי על הכפתור הירוק ולאחר 10 דקות המכשיר כיבה את עצמו. וזהו. כמעט. עברנו על השיער עם המסרק והחללים נפלו. יש לחזור על הטיפול לאחר 24 שעות ולפעול על פי הוראות היצרן המופיעות בעלון המצורף.

 

נובוקיד - מכשיר להשמדת כינים וביצי כינים ולמניעתם. צילום יחצ חול (3)99
נובוקיד. צילום: יח״צ חו״ל

 

סיכום.
הריח לא נעים. אבל בכלל לא נורא, העידה הילדה. המכשיר יעיל ורב שימושי שזה נהדר. וההפעלה – איך אומר סטטיק? קללללללל!

 

נובוקיד - מכשיר להשמדת כינים וביצי כינים ולמניעתם. צילום יחצ חול (3)
נובוקיד. צילום: יח״צ חו״ל

 

דבר המפרסם: שימוש במכשיר Novokid מוזיל את העלות למשתמשים כבר אחרי 2-3 טיפולים, לעומת השימוש בתכשירים המצויים בשוק. מכשיר קיבל אישור אמ"ר של משרד הבריאות, וכן אישור CE של האיחוד האירופי Class I Medical Device. חברת TechCare פיתחה יחד עם בוגרי מכון ויצמן ובליווי רופאים וחוקרים מובילים, טכנולוגיה חדשנית ומוגנת בפטנטים בינלאומיים, לנידוף חומרים פעילים ממקור צמחי למגוון רחב של טיפולים בתחומי הבריאות והביוטי. הטכנולוגיה אשר פותחה ע"י מדענים יוצאי מכון וייצמן תשמש לפיתוח מוצרים נוספים בעתיד מבית נובומיק.

 

מחיר ערכה מומלץ לצרכן:  299 שקל. מחיר השקה: 249 שקל.
מחיר אריזת 4 קפסולות לטיפול מונע ברכישה נוספת: 59.90 שקל.
מחיר כובע רב פעמי: 39.90 שקל.
את המוצר ניתן להשיג ברשת סופר-פארם ברחבי הארץ.

 

 

Efifo – מגזין האופנה של ישראל
מייסד ועורך אחראי: אפי אליסי
מייל: efifo@efifo.co.il
אינסטגרם: efifomagazine
קבוצת האופנה שלנו פתוחה לכולם: https://www.facebook.com/groups/efifo/

 

 

 

פורסם בקטגוריה שיער
תגובות פייסבוק