אייליינר: קו הפרדה

איפור-ירין-שחף-צילוה-מריהסלוביוב-ביוטי-איפור
|

המאפר הלאומי ירין שחף, מציג שלושה סגנונות איפור עדכניים שניתן לאמץ בלי להתאמץ


מאת: אפי אליסי


עונת האירועים והשמחות כבר כאן. קבלו 3 הצעות שוות במיוחד. ירין שחף, מורה ומנהל בית הספר למקצועות האיפור, הסטיילינג והתסרוקות, מסביר: "הגוון הנכון לאיפור קיץ 2021 נע בין גוונים של ניוד-ורוד-אפרסק. בשורת העונה: האייליינר משתדרג ומטפס מעלה לכיוון העפעפיים. השפתיים מהודרות בשפתון סאטן במרקם משי.

הקו החדש: טרנד האייליינר הכי רותח

אין מי שלא ניסתה את פס האייליינר על קו הריסים. הנוזל השחור הזה מטיב עם העיניים, מבליט כל צללית שמתמקמת מעליו ומשדרג כל הופעה. בין אם הוא עבה או דק, הוא 'נותן עבודה'. עכשיו, הוא מטפס קומה ומקבל מקום של כבוד. מקומו החדש של האייליינר על קו הקפל של גלגל העין. תוך שהוא יוצר קו הפרדה אלגנטי ונוכח. הטרנד החדש חצוף, בועט, וגם לא מנסה להתייפייף. יש שיגידו "אפילו לא קל לעיכול' אבל, למי שמבקשת להפוך לכוכבת הדומיננטית של הערב – יש תמורה להשקעה.

איפור-ירין-שחף,-צילום-מריה-סלוביוב-איפור
איפור: ירין שחף, צילום: מריה סלוביוב, דוגמנית: מישל איידן

איך יוצרים את המראה?

  • לפני שניגשים למלאכת האיפור, מומלץ להשתמש במייק-אפ גם על העפעפיים, כדי ליצור מראה עור חלק ואחיד. 
  • בעזרת פלטת קונטור מדגישים את עצמות הלחיים ומבליטים אותן. את הגוון הכהה מניחים מתחת לעצמות הלחיים, ממרכז האוזן לכיוון זווית הפה ומטשטשים היטב כלפי מטה.
  • את האזורים הבולטים בפנים – עצמות הלחיים, מתחת לעצם הגבה, מרכז האף והסנטר, מאירים בעזרת ברונז'ר, המעניק תחושה של פנים חטובות יותר.
  • על קו הקפל של העפעפיים מותחים פס אייליינר (משאירים את העין סגורה לכמה שניות כדי שהנוזל יתייבש ולא ימרח). על הריסים מניחים מסקרה, שתיצור מראה רענן של מניפה שחורה ומרשימה. הפרדת הריסים לקבוצות עדינות בעזרת מסקרה בלבד היא טרנד לוהט.
  • השפתיים הלוהטות של העונה יתקבלו באמצעות ליפסטיק ורוד במרקם משי. ורק אל תשכחו שמדובר בטרנד בלבד: הקפידו שפס האייליינר האופנתי לא יהיה עבה מידי, כדי שלא ישתלט על כל המראה!

מראה השטיח האדום

איפור-ירין-שחף-צילוה-מריהסלוביוב-ביוטי
איפור: ירין שחף, צילום: מריה סלוביוב

כשהשמלה והסטיילינג דומיננטיים, האיפור חייב להיות מעודן יותר, ולשמש כתפאורה משלימה. האיפור בגווני 'קורל' רכים של ורוד וכתום המשתלבים זה בזה. על קו הריסים נמתח קו אייליינר קלאסי. קו האייליינר על קו הריסים לא מתאים לבעלות עיניים קטנות, כי השחור מקטין את העין. ובכלל, בעלות עיניים קרובות יעדיפו לתפוס ממנו מרחק, מאחר והוא יוצר אשליה של עיניים קרובות עוד יותר. אבל כל השאר יתענגו על הסגנון הקלאסי המהודר.

איך יוצרים את המראה?

  • לפני שניגשים למלאכת האיפור, מדגיש שחף, מומלץ להשתמש במייק-אפ נוזלי ודק – כדי שלא ייזל וימרח תוך כדי ריקודים.
  • את האזורים הבולטים של הפנים – עצמות הלחיים, מתחת לעצם הגבה, מרכז האף והסנטר, מאירים בעזרת ברונז'ר המעניק תחושה של פנים חטובות יותר.
  • על העיניים מניחים צללית קרם בצבע לבן פנינה, אותה מורחים על כל שטח העפעף. מוסיפים נגיעות בזווית העין הפנימית, או מושכים "גליטר" מתחת לגבה לכל אורכה.
  • על הריסים מניחים מסקרה, שתיצור מראה עיניים רענן מוקף מניפה שחורה ומרשימה. הפרדת הריסים לקבוצות עדינות בעזרת מסקרה בלבד היא טרנד לוהט שממשיך אל תוך הקיץ.
  • להשלמת הלוק, שפתיים בגוון טבעי – ניוד, השפתיים הלוהטות של הקיץ יתקבלו באמצעות נגיעת צבע במרכז השפה וטשטושה, עד שהגוון יעלם כמעט לחלוטין בשולי השפתיים. 

ערב כתום עמוק

איפור-ירין-שחף-,-צילום-בן-לאון-איפור
איפור: ירין שחף, צילום: בן לאון

הבשורה לאיפור קיץ 2021 נעה בין כתום מישמש לכתום ברונזה, בין כתום אפרסק לכתום חלודה.

הצבע נחשב לאהוב ופופולארי, כיוון שהוא מאפשר להבליט את נתוני הטבע מבלי לנסות להשתלט. הריסים מקבלים חיזוק משמעותי בשתי שכבות עבות וגבשושיות, שמעניקות מראה עיניים פתוח ומואר. הסומק המבצבץ על עצמות הלחיים ומשתלב במנעד הכתום.

וכך יוצרים את המראה:

  • לפני שניגשים למלאכת האיפור, מומלץ להניח פריימר על עור הפנים ורק לאחריו להשתמש במייק-אפ נוזלי ודק. הפריימר יסייע ליצור מראה חלק ואחיד שייצור בסיס אידאלי לאיפור.
  • את האזורים הבולטים בפנים – עצמות הלחיים, מתחת לעצם הגבה, מרכז האף והסנטר, מאירים בעזרת ברונז’ר המעניק תחושה של פנים חטובות יותר.
  • כסו את העפעפיים בצלליות כתום תפוז, או כתום 'חלודה' בעזרת צלליות בגוון פנינה מוסיפים נגיעה נוצצת בזווית העין הפנימית.
  • את הריסים מושחים במסקרה, שתיצור מסגרת של מניפה שחורה ומרשימה סביב העין.
  • להשלמת המראה, מרחו את השפתיים בגוון כתום אפרסק.

לאתר : https://www.yarin-shahaf.co.il/

פורסם בקטגוריות איפור, ביוטי
תגובות פייסבוק