איך לרפא ולמנוע שערות חודרניות

Meridian Refresh_onyxjpg
|

כל מה שאתה צריך לדעת כדי לקבל גילוח חלק ונטול כאבים ללא גושים או בליטות.

איחוד האמירויות הערבית: 3 יוני 2022: כדי להבין איך למנוע שערות חדורות זה יכול להיות מאתגר עבור כל מי שמסיר שיער גוף, במיוחד אם השיער שלך עבה, גס או מתולתל. שערה חודרנית מתרחשת כאשר שיער מגולח, מרוט או שעווה שצומח חזרה אל פני העור, וכתוצאה מכך נוצרים התפרצויות או זיהומים בעור. במקרים חמורים, שערות חדורות יכולות להוביל לציסטות כואבות, והם יכולות גם להיראות כמו פצעונים קטנים או פצעי בגרות שמופיעים לאחר הסרת שיער. 

דילן צ'ו, המנהל הכללי של מרידיאן אמר, "אם עורכם נוטה לבליטות האדומות והכואבות האלה לאחר גילוח או שעווה, דעו שבזמן מניעת שערות חדורות יכולה להיות הסתבכות, היא ניתנת לביצוע עם הכלים הנכונים. ריפוי השערות שכבר יש לכם צריך קצת סבלנות, וחשוב להבין את הגורמים לשערות החודרות כדי שתוכלו לחוות פחות מהן לאורך זמן ."

בואו נסתכל על מה שגורם לשערות לחדור ואיך אתם יכולים למנוע מהם להתקדם. 

Meridian-Refresh-Trimmer - 6
צילום: יח״צ

אתה לא מכין את העור שלך כראוי

עור מטופח הוא עמיד יותר כשמדובר בהסרת שיער, ואם אתה מתגלח עם סכין גילוח, חשוב לוודא שאתה מכין את העור כראוי מראש. יש לנקות תמיד את העור במים חמים ומנקה פנים לפני הגילוח, ואפילו עדיף, יש לעטות גם פילינג. לכלוך, פסולת ותאי עור מתים יכולים לתרום להתפתחות של כוויות גילוח ושערות חדורות, אז קחו את הזמן לנקות ולפזר, ואז מרחו את קרם הגילוח הפרימיום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

טכניקת (הגילוח) שלך צריכה שיפור

גילוח אכזרי הוא אחת הסיבות העיקריות לכך שגברים מפתחים שערות חדורות. בין אם אתם ממהרים להתגלח בבוקר ובין אם אתם רק צריכים גילוח חוזר, זכרו זאת: גילוח כנגד גרגר הגדילה של השיער יביא לכם גילוח טוב יותר –– אבל זה גם מעלה את הסיכויים שלכם לפתח גירוי לאחר הגילוח ושערות חדורות.

אם אתם עובדים על ריפוי שיער מוחדר שכבר יש לכם, הקפידו להתגלח לכיוון גרגירי השיער שלכם, לא נגד, עד שהעור שלכם מתרפא. כשהשערות החדירות שלך נעלמות, אתה יכול לנסות להתגלח נגד הגרגר שוב, כל עוד אתה מכין את העור שלך קודם, לגלח עם מגלחת סופר נקיה, חדה, ולהקפיד לשטוף את המגלח שלך היטב בין המשיכות. כמו כן, השתמשו בכמה שפחות משיכות כשאתם מתגלחים, ותמיד תמרחו אפטרשייב טוב כדי לעזור לאטום את העור ולהרגיע את הגירוי שלאחר הגילוח.

אתה מגלח את שיער גופך, מצייץ, או שעווה

שיטות הסרת שיער אלו גורמות לעיתים קרובות לגירוי ולשיער מוחדר. אם אתה מורח שעווה, זה הכי טוב לחפש מישהו אסתטי מכובד שמיומן למזער תופעות לוואי אפשריות משעווה. 

מומחים בדרך כלל לא ממליצים על פינצטה כשהשיער שלך הולך להסרה, במיוחד אם השיער שלך גס או מתולתל מאוד. זה סופר קל לשבור שערה עם פינצטה בזמן שאפשר להסיר את השורש באופן מלא. פינצטה יכולה גם לפגוע בזקיקי השיער שלך, מה שמוביל לכתמים קירחים ונשירת שיער. מסירה קשה.

Meridian_Complete PKG_Onyx Shaver - 5
צילום: יח״צ

בדוק מחדש את השיטה שלך ושדרג את הכלים שלך

הגוזם מעוצב כמגלח שיער גוף שמשיג לך גילוח נוח ובטוח, לא משנה איפה אתה רוצה להסיר את השיער. אז – הנה הגוזם – מיועד לאזורים קטנים ועדינים יותר, כגון האף והאוזניים. גיזום הוא הדרך המובילה להסרת שיער הגוף תוך מניעת גירוי וזיהומים לאחר הגילוח. עיצבנו בקפידה את מגלח שיער הגוף שלנו כך שיהיה בטוח לשימוש, עמיד במים וקל לשימוש ביתי או מחוץ לבית. עיצבנו גם את ה – גוזם כדי להתמודד עם שיער גס, עבה ומתולתל ללא חתכים, משיכות או גרורים –– וכדי לעזור להימנע משערות חדורות וגירוי. ומסרקות המדריך המתכווננות של הגוזם מאפשרות לך לבחור את אורך השיער המועדף עליך. לא משנה איפה אתם רוצים לגלח, גיזום הוא ההימור הטוב ביותר שלכם לתוצאות גילוח חלקות ונטולות כאבים שעוזרות לכם להיראות ולהרגיש במיטבכם. 

למידע נוסף על המוצרים של מרידיאן, בבקשה תבקר meridiangrooming.com

לגבי מרידיאן

מרידיאן יוצרת מוצרי טיפוח לגברים שמגדילה את בריאותם ורווחתם. המותג זכה לקהל עוקבים דמויי כת בתוספת תשומת לב תקשורתית ויראלית מאז שהושק לפני שנתיים. 

שיטות טיפול אישי רחוקות מלהיות שטחיות, ומחקר הראה מזמן הקשר בין בריאות נפשית וטיפול עצמי. היגיינה אישית טובה תורמת למצב גוף-נפש חזק יותר ולביטחון עצמי גדול יותר. עבור מירידיאן, טיפוח אישי הוא כל הפרטים העדינים של מצוינות המוצר – טכנולוגיית פרימיום, עיצוב מלוטש וחוויה ללא כאבים מגדירים את המוצרים של מירידיאן.

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות אופנת גברים, ביוטי, טיפוח
תגובות פייסבוק