אילנית לוי וסוסי פרא

אילנית לוי עם הילדין ליאם ואלין. צילום: אור גפן
|

אילנית לוי הגיעה זוהרת ויפה מתמיד לפרמיירה של "סוסי פרא"

השבוע נערכה הפרימיירה החגיגית ל"סוסי פרא", הדרמה היומית החדשה של ערוץ ZOOM לילדי HOT. ההשקה החגיגית נערכה במרכז ענב שבגן העיר בתל אביב. אילנית לוי שהגיעה עם הילדים ליאם ואלין ונראה יפה מתמיד, יון תומרקין, דניאל גד, אייל שיקרצי, ניב סולטן, שירה נאור, ושירה לוי, כוכבי הסידרה הגיעי בהרכב מלא ולא נתנו למסזג האויר הזוער לקלקל להם את החגיגה מי שעוד לא חששו מהמיני סערה והגיעו לפרגן דובדבני וקובץ, דורון מדלי, דורין סגול שהגיעה עם הילדים לצפות בפרק ועוד אורחים נוספים, חנן סביון, יוני דותן משנה למנכ"ל ADD ורבים אחרים.

לפרמיירה החגיגית הגיעו מאות ילדים נרגשים כדי לצפות בפרק הבכורה של הסדרה שיעלה על מסכי ערוץ ZOOM  ללקוחות HOT החל מה- 1.2.16 – ביניהם ילדיהם של מנכלית HOT טל גרנות גולדשטיין, ביתו של סמנכל התוכן יורם מוקדי וילדיה הפרטיים של אילנית לוי ואייל גולן, ליאם ואלין, שהגיעו לצפות באמם על המסך הגדול. מי שהיה חסר הוא אלירז שדה שנמצא בזוגיות בריאה, טובה ומוצלחת עם אילנית לוי ובחר לא להגיע.

סוסי פרא-11
אילנית לוי והילדים שבאו לצפות באמא מככבת בסדרה החדשה.. צילום: אור גפן
סוסי פרא-2
סוסת פרא. אילנית לוי. צילום: אור גפן
סוסי פרא-17
אלירז קיבל פס. אילנית לוי. צילום: אור גפן
סוסי פרא-15
שירה לוי, יון תומרקין, ניב סולטן, אייל שיקרצי ועמית רהב. צילום: אור גפן
סוסי פרא-14
יון תומרקין וניב סולטן. צילום: אור גפן
סוסי פרא-9
"סוסי פרא". הקאסט והיוצרים. צילום: אור גפן
סוסי פרא-8
אילנית לוי עם יון תומרקין וניב סולטן. צילום: אור גפן
סוסי פרא-7
אילנית לוי, הילדים עם יון תומרקין וניב סולטן. צילום: אור גפן
סוסי פרא-16
אייל שיקרצי, שירה לוי ועמית רהב. צילום: אור גפן
סוסי פרא-6
אילנית לוי והילדים צופים בפרק הבכורה של סוסי פרא. צילום: אור גפן
סוסי פרא-5
דובדבני וקובץ. למרות מזג האויר. צילום: אור גפן
סוסי פרא-4
דורין סגול דוהרת. צילום: אור גפן
סוסי פרא-13
יורם מוקדי סמנכל התוכן של הוט ומיכל דבש אוסטרר מנהלת ערוץ ZOOM. צילום: אור גפן
סוסי פרא-12
"סוסי פרא". הקאסט והיוצרים. צילום: אור גפן
סוסי פרא-3
דניא גד וניב סולטן. צילום: אור גפן
סוסי פרא-10
זוהרת מתמיד. אילנית לוי. צילום: אור גפן
סוסי פרא-1
חנן סביון. צילום אור גפן

 

סוסי פרא

עלילת "סוסי פרא" מתרחשת בחוות סוסים קסומה, שם חבורת ילדי שמנת מבית טוב וחבורת ילדים בסיכון שמקבלים הזדמנות אחרונה לשיקום נפגשות בעל כורחן לקיץ בלתי נשכח שהולך לשנות את חייהם.
בראש "חבורת החווה" עומד ליבי (יון תומרקין) המבלה במקום מאז ילדותו כרוכב מקצועי. בראש "חבורת הפיילוט" עומד נתי (דניאל גד), סוס פרא צעיר, שמאז ילדותו רוכב בשכונה על סוסים ללא אוכף וקסדה ומתקשר איתם בדרך מיוחדת. בין שני המנהיגים תעמוד עלמה (ניב סולטן), חברתו של ליבי שנקשרת לנתי – היחיד המבין לליבה בעת שהיא מנסה לשרוד מצב כלכלי קשה עליו היא שומרת בסוד מפני חבריה העשירים.
נערי חבורת החווה מרגישים מאוימים מהעבריינים הצעירים שהגיעו לחלקת האלוהים שלהם, ומנסים לעשות הכל כדי להעיף אותם מהחווה. מנגד, נערי חבורת הפיילוט לא נשארים חייבים ומנסים לעשות הכל כדי לשמור על כבודם ולהחזיר מלחמה. העויינות גדלה ברגע שהחבורות מגלות שבסוף הקיץ תערך תחרות הרכיבה הארצית והיוקרתית, אליה יוכלו להגיש את מועמדותם גם נערי חבורת הפיילוט. הבעיה – מכל הרוכבים בחווה יבחרו רק שני נציגים לתחרות.
בנוסף, מעל הכל מרחפת סכנה להמשך קיומה של החווה. איש מסתורי רוצה להביא לסגירת החווה עד סוף החופש הגדול מסיבות שאינן ידועות.

מיכל דבש אוסטרר מנהלת התוכן של ערוץ ZOOM: "אנחנו גאים ונרגשים להשיק את הדרמה היומית החדשה שלנו סוסי פרא, זהו סיפור על חלומות גדולים והדרך להגשמתם, על הזדמנויות שמקבלים בחיים ועל הבחירות שאנחנו עושים איתן, זוהי סדרה על חברויות שוברות סטיגמות, על פערים חברתיים ואהבת אמת. אין לי ספק שהילדים הולכים להתאהב, להיקשר ולהיסחף ושסוסי פרא הולכת להיות הדבר הבא בעולם הילדים והנוער" .

יוצרים ותסריטאים ראשיים: אמיל בן שמעון וליאת סביון. חברת הפקה: ADD. מפיקים ראשיים: רז טובנד ויואב חיון

 

 

 

פורסם בקטגוריה כללי
תגובות פייסבוק