איפור. הטרנדים החמים ל-2017/18

EFIFO מגזין אופנה. תחזיות היופי של ירין שחף הבולטות לשנים 2017/18
|

EFIFO מגזין אופנה

והרי תחזית היופי לשנים 2017/18

איך נתאפר, איך נתעצב ולאיזה טרנד נרצה להשתייך? מגזין תחזיות היופי של ירין שחף הבולטות לשנים 2017/18, חושף את מגמות העתיד: שפתון שחור, גוונים מטאליים ואיפור תלת מימד הן הבשורה החדשה. Happy New Year

ירין שחף, מנהל בית הספר למקצועות האיפור היופי, כבר יודע איך תראו בשנה הבאה. ירין שחף משחרר אחת לשנה מגזין תחזיות של מגמות יופי עתידיות באיפור בסטיילינג ובתסרוקות ובכך מצטרף לעמיתיו הטרנדוגים (הוגי טרנדים) של בירות האופנה העולמים שמפרסמים אף הם את משנתם ברבעון האחרון של השנה. איזה צבע יהפוך ללהיט העונתי, איזה  מראה יחשב ל"נכון" ומה יהיה סגנון האופנתי המועדף? קבלו ההצצה אל העתיד.

 

 EFIFO מגזין אופנה. תחזיות היופי של ירין שחף הבולטות לשנים 2017/18-1
EFIFO מגזין אופנה. ירין שחף: ״פלטת צבעים כהה, אפלולית, מסתורית ומלאת תשוקה״.

חמישים גוונים של אפור

גבירותי וגבירותי, מהפך! גווני הליפסטיק הקלאסיים של השנים האחרונות: אדום-ורוד-כתום, מפנים את הבמה לטובת פלטת צבעים כהה, אפלולית, מסתורית ומלאת תשוקה.

ירין שחף: "ההשראה העיקרית לקוחה מהסרטים בשחור לבן, של ימי ראשית הקולנוע: ישיבה בצוותא באולם אפל, התלחשויות בקהל, האור הבוקע מן המסך אל תוך האולם החשוך ואיתו צלליות מרצדות״.

 

 EFIFO מגזין אופנה. תחזיות היופי של ירין שחף הבולטות לשנים 2017/18-20
EFIFO מגזין אופנה. ירין שחף: ״האור הבוקע מן המסך אל תוך האולם החשוך ואיתו צלליות מרצדות״.

ואם בא לי מטאלי?

איפור בגוונים מטאליים הוא טרנד שיככב ב-2017. למתכות תפקיד חשוב בכלכלת העולם. מחירי הברזל ומתכות היוקרה מאמירים ובעולם בו המטבע הולך ומאבד מערכו, אנשים רבים משקיעים, כבימים עברו – במתכות. הפיזיות של המתכת מעניינת – זהב במצבו הנוזלי, לבה מבעבעת ואפילו מופע זיקוקין גורמים לנו לעניין ולהתלהבות. דווקא כעת, כאשר העולם נתון במשבר כלכלי, הטרנד המטאלי מתגבר ופורץ דרך כל פריט אופנתי ומתבטא גם בסקאלת  צבעי האיפור: פאייטים, ניטים ורקמות מתכתיות. "עולם המטאל", מאפשר לעשות שימוש בגרסה המתכתית של כל קשת הגוונים. מותר ואף מומלץ לשלב טונים שונים של צבעים מתכתיים למראה עתידני.

 

 EFIFO מגזין אופנה. תחזיות היופי של ירין שחף הבולטות לשנים 2017/18-70
EFIFO מגזין אופנה. ירין שחף: "עולם המטאל"

איפור בתלת מימד

איפור עיניים "מרושל", קווי איפור ללא טשטוש, שילובים של צלליות קרמיות ואבקתיות גם יחד, תוספות של אביזרים זעירים (גבישים, חרוזים, ועוד) יודבקו מעל האייליינר. ואבקות מנצנצות, שיונחו מעל שפתונים  –  יעניקו לאיפור מראה תלת מימדי. "קו חדשני זה מקבל במה נפלאה על איברי הפנים האנושיים שהינם תמיד בעלי קווים מעוגלים", מסביר שחף. המגמה החדשה תהפוך את מלאכת האיפור ליצירה של ממש.

 

 EFIFO מגזין אופנה. תחזיות היופי של ירין שחף הבולטות לשנים 2017/18-1-301
EFIFO מגזין אופנה. ירין שחף: ״תוספות של אביזרים זעירים יודבקו מעל האייליינר״.

 

סיכום תחזיות היופי הבולטות לשנים 2017/18

 

https://youtu.be/z-5LeV17AhE

 

 

-1 EFIFO מגזין אופנה. תחזיות היופי של ירין שחף הבולטות לשנים 2017/18-1-301
EFIFO מגזין אופנה.  ירין שחף חושף את מגמות העתיד הבולטות לשנים 2017/18: שפתון שחור, גוונים מטאליים ואיפור תלת מימד הן הבשורה החדשה. Happy New Year

צילום: הילה אלקיים
איפור: ירין שחף
ע. מאפר: אילנה קוליחנוב
ע. מאפר: יסמין מגן
סטיילינג: גלי גרינפלד דרייר
עיצוב שיער: ליאו בן דוד
דוגמניות: טניה ודניאל ממסוכנות MC2 ומיה מסוכנות SAY TALENT
בית הספר לאיפור של ירין שחף: http://www.yarin-shahaf.co.il/

 

פורסם בקטגוריה איפור
תגובות פייסבוק