איפור: סיארה תוביל את רבלון

סיארה הפנים החדשות של רבלון-2
|

אחרי האלי ברי ואלחנדרה אספינוזה, מגיעה סיארה. זמרת, יוצרת ואייקון אופנה, לתפקיד הפנים החדשות של Revlon, ותוביל את קמפיין 2017

 

סיארה הפנים החדשות של רבלון-1
סיארה הפנים החדשות של רבלון צילום יחצ

ב-Revlon, הכריזו על, הזמרת, היוצרת ואייקון האופנה סיארה (Ciara), שתצטרף החל משנת 2017 למשפחת הפרזנטוריות של המותג ותעמוד לצידן של האלי ברי ואלחנדרה אספינוזה. כחלק מתפקידה החדש והמחייב, תוביל הזמרת האמריקאית את הקמפיינים השונים בכל ערוצי המדיה האפשריים, כולל במדיה הדיגטלית, in-store, וברשתות החברתיות. מסעות הפרסום הראשונים בהשתתפותה יתמקדו בקידום של השקות המותג החדשות לשנת 2017 – ColorStay™ Eye and Revlon Kiss™ Balm.

סיארה הפנים החדשות של רבלון-3
סיארה הפנים החדשות של רבלון צילום יחצ

סיארה (Ciara) פרינסס האריס (31), זוכת פרס הגראמי, נחשבת לאחת היוצרות המצליחות בארה"ב, עם למעלה מ 23 מיליון עותקים במצעדי המכירות הבינלאומיים. היא נולדה באוסטין טקסס, בת יחידה להורים המשרתים בצבא ארה"ב. בשנת 2004 עשתה את צעדיה הראשונים בקריירה המוסיקלית ושיחררה את הסינגל הראשון שלה Goodies  שמיקם את עצמו במקום הראשון במצעד ה"בילבורד" האמריקאי. לצד עיסוקיה בתחומי הבידור השונים וניהול חיי משפחה, נחשבת סיארה לפילנטרופית ידועה המקדישה מזמנה כדי לסייע לנשים במצוקה ולילדים נזקקים.

סיארה הפנים החדשות של רבלון-4
סיארה הפנים החדשות של רבלון צילום יחצ

 

סיארה: הייתי מהמעריצות הגדולות של המותג האייקוני Revlon במשך כל ימי חיי. השם שקיבלתי מהוריי נובע מהבושם "Ciara" המפורסם של המותג. אבי העניק את הבושם הזה מתנה לאימי והיא ממש התאהבה בריח ובשם שלו. זה פשוט מדהים וקצת לא נתפס שאחרי כל השנים האלה והחיבור האישי שלי עם המותג, אני זוכה להצטרף למשפחת Revlon כשגרירה הבינלאומית החדשה שלו"

 

https://youtu.be/IhTNCadwGvE
פאביאן גרסיה, נשיא ומנכ"ל Revlon: "סיארה מקרינה כלפי חוץ המון בטחון, עוצמה נשית ויופי ההופכים אותה למתאימה במיוחד לעמוד בחזית המותג  Revlon. היא אמנית מוכשרת המצטיינת בכל תחומי הבידור השונים בהם היא נוגעת, אשת משפחה מהשורה הראשונה ומהווה מודל של מופת להעצמה נשית. היא מעניקה משמעות אנושית חיה לקמפיין החדש שלנו והקונספט המלווה אותו "CHOOSE LOVE™-אנחנו גאים מאוד בבחירה בה״.

 

 

פורסם בקטגוריה איפור
תגובות פייסבוק