איתי לוי ממשיך עם לי קופר

איתי לוי ללי קופר
|

לי קופר בחרה, זו השנה השלישית ברציפות, בזמר איתי לוי כפרזנטור המותג. במסגרת זו יככב בקמפיין אביב קיץ 2021 שמצטלם השבוע הקרוב. לצדו של לוי תככב בקמפיין ירדן ויזל, שחקנית, מנחה ודוגמנית


מאת: מערכת Fashion Israel


איתי לוי-אופנה
איתי לוי. צילום. עופר חגיוב

הקמפיין החדש של לי קופר יעלה בסוף חודש  מרץ 2021,   בתקציב של כ – 3 מיליון ₪ ויחשוף את קולקציות אביב קיץ לנשים ולגברים.

דן איתמר, סמנכ"ל השיווק והאסטרטגיה של קבוצת בריל מסר: "אנחנו יוצאים מתקופת הקורונה היישר לעונה חדשה ותקופת החגים , עם קולקצייה חדשה ורעננה בסניפים , אני משוכנע שיחד עם כוח המותג והכוח והעוצמה של הזמר איתי לוי בעיקר בנכסיו הדיגיטליים המותג ימשיך להוביל את אופנת הג'ינסים בישראל.

איתי-לוי-וירדן-ויזל-חדשות-האופנה
צילום: עופר חגיוב

איתי לוי הנחשב כזמר מוביל  שהקהל רואה בו חלק משמעותי מנוף התרבות הישראלית ובעידן בו הדיגיטל הוא שם המשחק  לוי הוא הכוכב שמהווה השראה דרך המוזיקה והאישיות הכובשת שלו".

ירדן-ויזל-אופנה
ירדן ויזל. צילום. עופר חגיוב

"מעבר לכישוריו של לוי והאישיות הכובשת שלו, הוא אחד האמנים היחידים שפונה לקהל יעד רחב ומגוון חוצה גילים  ומגזרים, הזהה לערכיו של המותג לי קופר הפונה לנשים, גברים וילדים".


זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה של ישראל
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com

אינסטגרםfashionisrael.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel
כתובת למשלוח: רח׳ בר כוכבא 1, דירה 1, רמת גן

תגובות פייסבוק