איתי מרום. נוי פורר

מודדים
|

שלוש תערוכות יחיד חדשות בגלריית המדרשה- הירקון 19: איתי מרום, נוי פורר, אפרת ניר

הפתיחה 15.10.2015, יום חמישי בשעה 20:00
נעילה: 21.11.2015
אוצר : בועז ארד

מודדים-36
איתי מרום. מודדים

איתי מרום – מודדים

איתי מרום צילם את עבודת הוידאו במהלך חודש אחד במדבר נמיב, בדרום אנגולה. הוא מלווה קבוצה של מודדים שעובדים עבור חברת נפט. המודדים מציבים עמודים המשמשים כנקודות התייחסות במטרה לסמן את אחד המקומות האחרונים בו עדיין לא הפך המרחב לידע. זה סרט על פעולה של מצלמה במרחב ועל ציור מופשט, על החיבור בין אנשים ובינם לטבע ולמכני. על עוצמות ועדינות ועל ההליכה על הקצה.

מודדים
איתי מרום. מודדים

נוי פורר – לחוף המלכות

התערוכה לוקחת כנקודת מוצא את מיקום הגלריה בקומת הקרקע של מלון רויאל ביץ׳ ואת היותה המשכית מבחינה ארכיטקטונית ועיצובית לאגף העובדים של המלון. בתוך החלל הכפיל משוחזרים מתקנים מאגף העובדים, חלקים מקפיטריית הצוות ופיסות מלון, תוך חופש תרגום פרוע, בשאיפה ליצור משהו שחורג מן המאפיינים האובייקטיביים שלהם לעבר התחושה של החיים לצידם.  נוי פורר היא בוגרת תואר ראשון באמנות מאוניברסיטת גולדסמית׳.

אפרת ניר  – טוויסט אנד שאוט

שטיח מקיר לקיר, יציקת בטון, פנלים אקוסטים, מחיצות מעץ בעלות דופן מפח מגולוון, מגנטים, הדפסות של צילומים מהאינטרנט או שצולמו במיוחד. החיבור בין הקיר לרצפה יתעגל בעזרת קרטון ביצוע ותיווצר רמפה קטנה.
טוויסט אנד שאוט הוא מיצב שסך כל חלקיו מתנהגים כמו גל הדף. הפעולה מתפרקת לכמה מישורים חושיים. למה שניתן לראות, מה שניתן למשש ומה שלא ניתן לשמוע. אפרת ניר בוגרת בצלאל והתכנית ללימודי ההמשך של המדרשה לאמנות.

גלריית המדרשה  – ״הירקון 19
הפקולטה לאמנויות המדרשה, המכללה האקדמית בית ברל, בתל אביב
כתובת: רחוב הירקון 19, תל-אביב.
שעות פתיחה: א'-ה' 13:00 – 20:00, יום ו' 10:00 – 14:00, יום שבת 11:00 – 14:00

פורסם בקטגוריות אופנה, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק