אלוורה היא רכיב טבעי לאנטי אייג'ינג

איפור_וטיפוח-ביוטי
|

תמצית האלוורה מכילה בתוכה ויטמינים רבים ובעלי ערך כמו ויטמין A, B, C, E שביחד תורמים לאיכות העור שלנו, למרקם שלו ולמראה הבריא ורווי בלחות

סדרת-טיפוח-חדשה-של-גרנייה-עם-אלוורה-וחומצה-היאלרונית
סדרת טיפוח חדשה של גרנייה עם אלוורה וחומצה היאלרונית. צילום: יחצ

מאת: מערכת – Fashion Israel


כשחושבים על צמח האלוורה, באופן כמעט אוטומטי המחשבות מפליגות לזיכרונות של כוויות מהשמש. הג'ל הירקרק שמופק מליבתם של עלי האלוורה הארוכים והשמנמנים, מספק לעור תחושה רעננה, קרירה ומרגיעה ואם מדברים על כוויות מהשמש, אפילו תחושה מנחמת שמקלה על הגירוי המעקצץ והמציק. אולי תופתעו לשמוע שהסגולות הרבות של האלוורה יכולות להועיל  גם לעור הפנים, לא רק במצב של כוויות אלא גם להזנה יומיומית, הגנה מפני נוגדי חמצון, כיווץ נקבוביות ועוד.

חדש-מגרנייה,-ג'ל-לחות-אלוורה-וחומצה-היאלרונית
חדש מגרנייה, ג'ל לחות אלוורה וחומצה היאלרונית. מחיר השקה 39.9 שקל. צילום יח״צ

סגולות האלוורה מתאימות לכול סוגי העור (כולל עור שומני) ודווקא בעלי עור רגיש יתמכרו למוצרי טיפוח המכילים אלוורה וזאת בזכות הסגולות המקררות והמרגיעות שלה.

סגולות רבות של האלוורה

ניתן ליהנות מסגולות רבות של האלוורה כמו סגולות למניעת הזדקנות העור. כן כן, האלוורה היא רכיב טבעי לאנטי אייג'ינג! מלבד ההזנה האינטנסיבית של העור בלחות התורמות להפחתת מראה הקמטוטים בשימוש לאורך זמן ומראה עור קורן, האלוורה מכילה גם חומצות אמינו אשר מכווצות את הנקבוביות ומהדקות את מראה העור. בנוסף, האלוורה מסייעת בטיפול במצבי עור שונים כמו אקנה, פסוריאזיס ועוד.

חדש-מרנייה,-תרחיץ-אלוורה-וחומצה-היאלרונית.-מחיר-השקה-21.9-שח
חדש מרנייה, תרחיץ אלוורה וחומצה היאלרונית. מחיר השקה 21.9 שקל. צילום יחצ

מוצרי לחות

המכילים אלוורה, עוזרים לעור לשמור על הלחות הטבעית והרעננה מבלי להשאיר תחושת שמנוניות מצד אחד ומבלי לייבש את העור מצד שני. לצד התחושה הרעננה, ריכוז הוויטמינים הגבוה מספק הגנה נוגדת חמצון מפני הרדיקלים החופשיים והמזיקים שנמצאים בסביבה היומיומית שלנו ופוגעים במראה ומרקם העור. ריכוז הוויטמינים מאפשר את ההגנה הדרושה לעור שלנו ופועל לשיפור איכות העור, מראה קורן ותחושת רכות נעימה.

חדש-מגרנייה,-קרם-לחות-אלוורה-וחומצה-היאלרונית-מחיר-השקה-39.9-שח
חדש מגרנייה, קרם לחות אלוורה וחומצה היאלרונית מחיר השקה 39.9 שקל. צילום יחצ

לאלה שירצו לאמץ את הסגולות הרבות הקיימות בצמח הירוק הזה כחלק משגרת הטיפוח היומיומית, יוכלו למצוא את המרכיב של אלוורה בסדרת מוצרי טיפוח חדשה שמשיק בימים אלה המותג גרנייה.   

הסדרה כוללת 4 מוצרי טיפוח לפנים

ג'ל לחות, קרם לחות,  ג'ל ניקוי ומי פנים המועשרים באלוורה וחומצה היאלרונית.  מוצרי הסדרה החדשה מסייעים בטיפוח והזנה אפקטיבית של עור הפנים, בניקוי יעיל ובשמירה על תחושת  רעננות  עד 48 שעות.

חדש-מגרנייה,-קרם-לחות-אלוורה-וחומצה-היאלרונית
חדש מגרנייה, מי פנים אלוורה וחומצה היאלרונית. מחיר השקה 21.9 שקל. צילום יחצ

טיפ חשוב


לשמירה על תחושת הרעננות בעור, שטפו את הפנים בעזרת מים פושרים. מים קרים או חמים מדי עלולים לכווץ ולהרחיב את הנימים בעור ולייצר תחושת אי נוחות ומראה עור עמום.

באדיבות מאיה לזר, מנהלת הדרכה של מותג הטיפוח גרנייה


זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה של ישראל
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com

אינסטגרםfashionisrael.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel
כתובת למשלוח: רח׳ בר כוכבא 1, דירה 1, רמת גן

פורסם בקטגוריות ביוטי, חדשות היופי, מוצרי יופי
תגובות פייסבוק