אליאב ודנית מתכוננים לחתונה

אליאב אוזן ודנית גרינברג מתחתנים-4
|

בחודש הבא השניים יעמדו הזוג הצעיר והאוהב תחת החופה. תאריך לחתונה? יש.  אולם? יש. ועכשיו – גם חליפת חתן יש (יותר מאחת!)

אליאב אוזן ודנית גרינברג מתחתנים-2
צילום: אור גפן

מתרגשים לקראת חתונת השנה של הזוג היחיד שיצא מהאח הגדול שעומד להינשא בעוד פחות מחודש? הזוג הכי מתוקשר לאחרונה, אליאב אוזן ודנית גרינברג, שעבר אינספור תהפוכות מרגע יציאתו מתכנית הריאליטי "האח הגדול", הגיע אל מעצבת האופנה (ויוצאת האח הגדול אף היא) דורין סגול, למדידות לקראת החתונה הקרבה ובאה.
משפחת אוזן ומשפחת גרינברג בהרכב מלא התייצבו אצל מעצבת האופנה דורין סגול, שאחראית שכל סלב שמתחתן יגיע ישר אליה. מעבר להיותו "סלב", אליאב אוזן גם חבר קרוב של סגול. הידידות המופלאה נרקמה לה מזמן, ואין ספק שכעת אליאב אוזן יוכל לצעוד לעבר החופה בבטחה ובחליפה יפה שמעצבת לו דורין.
אליאב הגיע עם כל האחים שלו ושל דנית גרינברג כולל האבא להתלבש אצל דורין. נרשם איחוד משפחתי מרגש. המדידות נמשכו במשך 3 שעות, בהן המשפחה שהו בסטודיו של דורין.
אליאב אוזן לא יכל להפסיק למדוד את החליפות של סגול ואמר לה ש: "מרגיש כאילו נמצא בחנות ממתקים". לא ידע מרוב שפע חליפות איזו לבחור. לבסוף, דורין יחד עם ארוסתו דנית גרינברג עזרו לו לבחור את החליפה שאיתה יצעד לחופה.

אליאב אוזן ודנית גרינברג מתחתנים-4
צילום: אור גפן
אליאב אוזן ודנית גרינברג מתחתנים-3
צילום: אור גפן
אליאב אוזן ודנית גרינברג מתחתנים-5
צילום: אור גפן
אליאב אוזן ודנית גרינברג מתחתנים-6
צילום: אור גפן

אליאב אוזן הולך להפתיע ולצעוד אל החופה עם חליפה שעוד לא נראתה הרבה זמן, בעיצוב אישי, שהולם את המעמד, ציפור לחשה לנו שככל הנראה תהיה יותר מחליפה אחת – שלוש חליפות שונות בערב אחד.
החתונה תיערך ב- 16/6 בנמל תל אביב.

 

פורסם בקטגוריה חדשות האופנה
תגובות פייסבוק